زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی جانگ هیوک

بیوگرافی جانگ هیوک

جانگ هیوک بازیگر کره ای سریال متشکرم است که این سریال در ایران هم پخش شده است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]
جانگ هیوک-jang hyuk
جانگ هیوک

جانگ هیوک یکی از بازیگران معروف و محبوب اهل کره جنوبی است. او در ایران با سریال متشکرم شناخته شد. آسمونی بیوگرافی این بازیگر را اماده کرده که در ادامه می بینید.

درباره جانگ هیوک

جانگ هیوک ، بازیگر سریال کره ای آیریس
فتوشات جانگ هیوک

جانگ هیوک 20 دسامبر 1976 در پوسان کره جنوبی بدنیا آمد. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد . همیشه عاشق نوشتن و دیدن فیلم بود . تمام دوران کودکی او در پوسان گذشت . جانگ در نوجوانی به سوی ورزش تکواندو رفت و بمرور زمان یک تکواندوکار حرفه ای شد و به مدت 10 سال جیت کان دو تدریس میکرد.

ازدواج

جانگ هیوک با کیم یوجین، معلم پیلاتس آشنا شد تا اینکه بعد از شش سال و در تاریخ دوم ژوئیه 2008 با هم ازدواج کردند که ثمره آن سه بچه است. دو پسر با اختلاف یک سال (فوریه 2008 و نوامبر 2009 )و یک دختر در آوریل 2015 به دنیا آمدند.

زندگی هنری

jang-hyuk
جانگ هیوک در نشست خبری سریالش

آغاز فعالیت حرفه‌ای او بازی در سریال مدل بود که در سال 1997 از شبکه اس بی اس پخش شد. جانگ در موزیک ویدئوهای زیادی بازی کرده است که از جمله آنها می‌توان به موزیک ویدئوهای مربوط به آلبومش که به سبک رپ بود اشاره کرد. این آلبوم در سال 2000 به اسم TJ Project در بازار پخش شد؛ ولی شهرت او از سال2001 میلادی شروع شد. جانگ هیوک بعد از بازگشت از خدمت سربازی در سال 2006 ، با سریال «متشکرم» از شبکه ام بی سی درخشش او شروع شد. این سریال داستانی در مورد یک مادر تنهاست که نقش آن را گونگ هیو جین بازی می‌کند. این مادر به همراه دخترش که مبتلا به ایدز هست زندگی را سپری می‌کند و در این داستان پزشک بدبینی هم حضور دارد که به طور اتفاقی وارد زندگی این مادر و دختر می‌شود. جانگ بعد از آن قراردادی را برای یک فیلم بین‌ المللی امضا کرد. این فیلم که با اسم «رقص اژدها» شناخته می‌ شود، یک داستان عاشقانه است که در آن رقص باله با هنرهای رزمی ترکیب شده است و بازیگر سنگاپوری فان وونگ هم در این فیلم ایفای نقش می‌کند. سال 2013 یک سال پر از کار برای جانگ بود. چون او در یک فیلم سینمایی که فروش فوق‌ العاده‌ای هم داشت بازی کرد. در این فیلم با بازیگر سو ئه هم بازی بود که نقش آتش‌ نشان و پزشک را بر عهده داشتند و باید با ویروسی که شبیه سرما خوردگی و مرگ آور بود مقابله می‌کردند. نام این فیلم آنفلوآنزا است.

جانگ هیوک ، بازیگر سریال کره ای آیریس
جانگ هیوک در سریال آیریس

جانگ هیوک در سریال آیریس : سال‌ها گذشت تا اینکه جانگ هیوک در سریال معروف آیریس حضور پیدا کرد. سریال آیریس 1 و 2 , سریالی اکشن, حادثه ای و جذاب است. موضوع فیلم آیریس : موسسه ای مخفی در کره مسئول امنیت ملی و مقابله با خطرات مختلف است، موسسه ای مخفی که حتی رییس جمهور هم خبری از آن ندارد.

jang-hyuk
بازیگران سریال آیریس 
جانگ هیوک ، بازیگر سریال کره ای آیریس
جانگ هیوک بازیگر سریال کره ای آیرییس
jang-hyuk
جانگ هیوک و لی هانا در سریال ویس
جانگ هیوک ، بازیگر سریال کره ای آیریس
جانگ هیوک در سریال تاریخی
نظر خود را درباره «بیوگرافی جانگ هیوک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جانگ هیوک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.