زمان مطالعه: 1 دقیقه
پرحرفی در کودکان

پرحرفی در کودکان

به نام یگانه عالمبیشتر والدین از اینکه کودکشان صحبت کردن را یاد بگیرد و بسیار ذوق و شوق برای او نشان می...
jabber-in-children-1
jabber-in-children-1

به نام یگانه عالم

بیشتر والدین از اینکه کودکشان صحبت کردن را یاد بگیرد و بسیار ذوق و شوق برای او نشان می دهند تا کودک کلمه ای بر زبان بیاورد و بسیار تلاش میکنند تا کلمات بیشتری به فرزند خود بیاموزند اما زمانیکه کودک به سنی رسید که می تواند به راحتی سخن بگوید از زیاد صحبت کردن او کلافه می شوند و می گویند چقدر می زنی؟

باید به این نکته توجه داشت که کودکان کنترلی روی صحبت کردن خود ندارند یعنی مغز آنها توانایی آن را ندارد تا در سکوت با خودشان حرف بزنند و کودک کنجکاو است و با سوال پرسیدن دنیای خود را می شناسند.

می توانید این انرژی کودک را جهت دهی کنید بطور مثال از او بخواهید تا داستانی برایتان تعریف کند و شما صدایش را ضبط نمائید.

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پرحرفی در کودکان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پرحرفی در کودکان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.