زمان مطالعه: 1 دقیقه
همه چیز در مورد رنگ بنفش

همه چیز در مورد رنگ بنفش

من فكر می كنم اگر از مزرعه ای پر از گل های بنفشه بگذرید و به آن ها توجه نكنید درحق خداوند ناشكری كرده اید (...

من فکر می کنم اگر از مزرعه ای پر از گل های بنفشه بگذرید و به آن ها توجه نکنید درحق خداوند ناشکری کرده اید ( آلیس واکر – نویسنده).

uyv
uyv

   بنفش رنگ عرفان و معنویت است.  بنفش در هر طیفی که باشد الهام بخش و رنگ شاهزادگان، ‌پادشاهان و ملکه هاست. بنفش سیر در اصل ترکیبی از رنگ های آبی و قرمز می باشد که ویژگی های هر دو رنگ را یکجا در بر دارد. تندی قرمز به واسطه آرامش و خنکی آبی فروکش می کند و به حس تازه تبدیل می شود و شما را به آرامش و رهایی دعوت می نمایند. به همین دلیل است که در قهوه ای شکلاتی قرار بگیرد و یا بنفش بادمجانی در کنار بژ و طیف های خنثی ی رنگ قهوه ایی. 

  ترکیب بنفش و صورتی نیز بسیار زیبا و چشم نواز است . این دو رنگ یک زوج بسیار هماهنگ هستند که وقتی در کنار هم می گیرند چشم ها را به سوی خود جذب می کنند. کنار هم نشستن بنفش ملایم و صورتی روشن ترکیبی را ایجاد می کنند که بسیار مورد پسند بانوان و دختران جوان واقع می شود و ترکیبی بسیار مناسب برای اتاق خواب می باشد. بنفش در کنار نقره ای طلائی ترکیبی شیک و بسیار پرجلوه را خلق می کنند که فضا را به فضایی شاهانه منزل می سازد و  همچنین باعث صمیمیت و گرم شدن محیط می شود. اگر تمایل دارید که فضایی فانتزی و هنری داشته باشید. به شما توصیه می کنیم آبی ، قرمز و سبز را کنار بنفش بنشانید . بنفش نیز همانند قرمز وقتی کنار سفید قرار می گیرد جلوه ای زیبا و تحسین بر انگیزی را بوجود می آورد از ترکیب بنفش با سیاه و طولی بپرهیزید زیرا این ترکیب احساس غم و ناکامی را در محیط القا می کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «همه چیز در مورد رنگ بنفش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره همه چیز در مورد رنگ بنفش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.