زمان مطالعه: 3 دقیقه
با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید

با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید

میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا و پرجمعیت ترین شهر آن است. میلان شهری زیبا و مدرن است که توانسته ترکیبی از...

با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید
با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید
میلان دومین شهر بزرگ ایتالیا و پرجمعیت ترین شهر آن است. میلان شهری زیبا و مدرن است که توانسته ترکیبی از ایتالیای دیروز و امروز را در معرض دید همگان قرار دهد. اگر می خواهید با شهر میلان بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه کنید چرا که به معرفی این شهر زیبا می پردازیم و همچنین دیدنی ترین جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

این شهر علاوه بر آن که از نظر هنری بسیار غنی است، تاریخ و فرهنگی منحصر به فرد دارد و امروزه پایتخت تجارت، مد و موسیقی کشور ایتالیا به حساب می آید. این شهر شمالی ایتالیا، یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و دیدنی ترین آثار تاریخی را در خود جای داده است. بزرگ ترین طراحان مد ایتالیا سعی کرده اند تا در نزدیکی مرکز شهر و در چارسوق مد، بوتیک و مغازه ای برای خودشان دست و پا کنند.

مهمترین آکادمی های آموزش طراحی اروپا در میلان واقع شده اند. بازار سهام اصلی ایتالیا در این شهر است و همین امر باعث شده تا شرکت ها و موسسات مالی مهم ایتالیا سر از شهر میلان در آورند. هنر موسیقی این شهر آوازه ای جهانی دارد و بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی اروپای جنوبی در شهر میلان واقع شده است، میلانی ها به این نمایشگاه بزرگ فیه می گویند.میلان شهری تجاری، اقتصادی و مرکز تولیدکنندگان و همچنین زادگاه روشنفکران و هنرمندان بزرگ ایتالیا است. میلان شهر مدرنی است و توسط صنایع حاشیه ایی احاطه شده است. این شهر دارای ساختمانهای بلند مسکونی، ادرای، تجاری و صنعتی زیادی است و یکی از مراکز فرهنگی، صنعتی و اقتصادی است. اما آنچه این شهر را معروف ساخته است طراحی صنعتی است.

italy-tourist-attraction
italy-tourist-attraction
جاذبه‌های گردشگری شهر میلان

1- میدان دومو

میدان دومو اصلی ترین میدان شهر میلان است. در این میدان جاذبه‌های فراوانی به چشم می خورد. جاذبه‌هایی چون کلیسای میلان ، گالریا ویتوریو ایمانوئل دوم ، پالازیو دیل آرنگاریو ، پالازو کارمیناتی ، بنای شاه ویکتور امانوئل دوم و قصر سلطنتی در این میدان قرار دارند.

2- کلیسای میلان

دومو یا کلیسای شهر میلان کلیسایی بزرگ به سبک گوتیک است که در سال 1386 میلادی ساخته شده است. البته اتمام بنای این کلیسا پنج قرن طول کشیده است. ساختمان این کلیسا از مرمر سفید است و صدها مناره ی مخروطی و هزاران مجسمه در نمای خارجی و سر در کلیسا دیده می شود.این کلیسا دومین کلیسای بزرگ کاتولیک های جهان است؛ و اولین کلیسای بزرگ به سبک گوتیک است.

3- کلیسای سانتا ماریا دل گراتزیه

نقاشی مشهور شام آخر لئوناردو داوینچی بر دیوار این کلیسا خود نمایی می کند. صومعه ی این کلیسا در سال 1469 میلادی ساخته شده است. آرامگاه خانواده ی فورزا در این مکان قرار دارد.

4- گالری هنری بررا

این گالری هنری در قصری بزرگ و تاریخی قرار دارد. این گالری دارای گنجینه ای از بهترین تابلوهای نقاشی های هنرمندان ایتالیایی است.

5- بیببلیونکا آمبروسیانا

این مکان کتابخانه ای تاریخی است که گالری هنری آمبروسیان در آن قرار دارد.کلکسیون های گالری آمبروسیان گنجینه هایی متعلق به قرون پانزده تا هفده میلادی هستند.

6- موزه ی پولدی پزولی

موزه ی پولدی پزولی در قرن نوزدهم میلادی به عنوان کلکسیون خصوصی جیان جیاکومو پولدی پزولی و مادرش روزا تریوولزیو ساخته شده است. این موزه کلکسیون هایی از شمال ایتالیا و هلند و فنلاند را در خود جای داده است.

7- قصر فورزا

قصر فورزا محل حکومت و سکونت دوک میلان بوده است. این قصر از بزرگترین قلعه های قاره ی اروپاست و امروزه موزه های بسیاری درون این قصر ساخته شده است. سقف اتاق سالا دل آس این قصر تاریخی توسط لئوناردو داوینچی نقاشی شده است. تندیس میکل آنژ و دست نوشته های داوینچی از دیگر دیدنی های این قصر تاریخی است.

8- پارک سمپیون

این پارک چهل و هشت هکتار وسعت دارد. این پارک در بین قصر فورزا و میدان سمپیون واقع شده است. پارک سمپیون از محبوب ترین مکان های تفریحی و گردشگری شهر میلان است که جهانگردان بسیاری را مجذوب جلوه های زیبای خود می کند. این پارک دارای دریاچه و سالن آمفی تئاتر و طاقی به نام طاق صلح است.

با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید
با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید
مراکز خرید میلان

گالریا ویتوریو امانوئل دوم: این مکان با فروشگاه هایی بسیار شیک و مجلل و مدرن در قصری تاریخی متعلق به قرن نوزدهم قرار دارد. سقف گنبدی و شیشه ای این مکان از جاذبه‌های آن است.کالاهایی با برندها و مارک های معروف و معتبر جهانی در این فروشگاه ها به فروش می رسند. کافه ها و کتاب فروشی ها ، رستوران ها و نقره فروشی ها ، همه در این مکان بزرگ جمع شده اند.

آب و هوای میلان

میلان دارای آب و هوایی گرمسیری و شرجی است. تابستان های میلان گرم و مرطوب و زمستان هایش سرد و مرطوب است. بهترین زمان برای سفر به شهر میلان اوایل بهار است.

نظر خود را درباره «با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با جاذبه های گردشگری میلان ایتالیا بیشتر آشنا شوید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.