زمان مطالعه: 1 دقیقه
جوجه به سبک ایتالیایی

جوجه به سبک ایتالیایی

طرز تهیه جوجه به سبک ایتالیایی را در آسمونی دنبال کنید. مواد لازم : سس مایونز - سه چهارم پیمانه پنیر...
جوجه به سبک ایتالیایی
جوجه به سبک ایتالیایی

طرز تهیه جوجه به سبک ایتالیایی را در آسمونی دنبال کنید.

مواد لازم :

سس مایونز - سه چهارم پیمانه پنیر پارمزان - رنده شده  یک دوم پیمانه پودر سیر - سه چهارم قاشق چای خوری آرد سوخاری ایتالیایی - سه چهارم پیمانه ران یا سینه مرغ  - چهار عدد سبزی معطر - به دلخواه

طرز تهیه :

دمای فر را روی 425 درجه فارنهایت تنظیم نمایید. _ سس مایونز و پنیر پارمزان و پودر سیر را با هم مخلوط نمایید. _ آرد سوخاری را در ظرف جداگانه ای بریزید. _ تکه‌های مرغ را ابتدا به ترکیب سس مایونز و سپس به آرد سوخاری آغشته نمایید. طوری که سس مایونز و سپس آرد، کاملاً اطراف مرغ را بپوشانند. _ آن‌ها را داخل سینی فر بچینید و به مدت 20 دقیقه داخل فر گرم شده قرار دهید تا کاملاً سرخ و برشته و طلایی رنگ شوند.

در صورت تمایل می توانید سبزی معطر مورد نظرتان را بعد از خرد کردن روی مرغ بریزید و همینطور برای پخت بهتر ران مرغ , مدت زمان را کمی زیادتر کنید.

جوجه به سبک ایتالیایی را روی اجاق گاز و در قابلمه هم قابل پخت می باشد .

نظر خود را درباره «جوجه به سبک ایتالیایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره جوجه به سبک ایتالیایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.