زمان مطالعه: 1 دقیقه
این جانور قدیمی ترین موجود زنده دنیاست

این جانور قدیمی ترین موجود زنده دنیاست

جاناتان ( Jonathan ) نام لاک‌‏پشتی ست 179 ساله در جزیره سینت هلینا ( Saint Helena ) که متعلق به بریتانیا می باشد. به گزارش...
جاناتان ( Jonathan ) نام لاک‌‏پشتی ست 179 ساله در جزیره سینت هلینا ( Saint Helena ) که متعلق به بریتانیا می باشد.
 
به گزارش ایران ناز این لاک‌پشت زاده 1832 می باشد که در سال 1882 در سن 50 سالگی از جزیره سیشل ( Seychelles ) به عنوان هدیه همراه با 3 لاک‌پشت دیگر به جزیره سینت هلینا آورده شد.

وی در سال 1930 توسط فرماندار سر اسپنسر دیویس (  Sir Spencer Davis ) نام گذاری شد و ادامه زندگی خود را در خانه و مزرعه فرمانداری این جزیره گذرانده است.

در سال 2008 روزنامه تلگراف در مقاله ای که در سایتش منتشر کرد ادعا کرد عکسی سیاه و سفید که در سال 1900 از یک لاک‏‏‌پشت در کنار یک زندانی جنگ بوئر ( Boer War ) گرفته شده است جاناتان می باشد که در آن موقع 70 سال داشته است..

 
این جانور قدیمی ترین موجود زنده دنیاست
این جانور قدیمی ترین موجود زنده دنیاست
 
جاناتان در طول عمر خود 8 پادشاه بریتانیایی ، از جورج پنجم ( George IV ) تا ملکه الیزابت دوم ( Elizabeth II ) و همچنین 50 نخست وزیر را پشت سر گذاشته است.

و پس از گذشت سال ها هنوز سالم و سر حال می باشد و همراه با پنج لاک‌پشت دیگر به نام های دیوید ، اسپیدی ، اما ، فردریکا و میرتل ( David, Speedy, Emma, Fredrikca and Myrtle ) در مزرعه رسمی فرمانداری جزیره سینت هلینا زندگی می کند. این لاک پشت بسیار بزرگ پیرترین جانور زنده جهان می باشد.

 
نظر خود را درباره «این جانور قدیمی ترین موجود زنده دنیاست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره این جانور قدیمی ترین موجود زنده دنیاست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.