زمان مطالعه: 7 دقیقه
بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول، محبوب‌ترین گزینه‌ها برای گشت‌‍و‌گذار و خرید در این شهر توریستی محسوب می‌شوند و همچنین یکی از بهترین نقاط برای تفریح در استانبول هستند.

مراکز خرید استانبول، محبوب‌ترین گزینه‌ها برای گشت‌‍و‌گذار و خرید در این شهر توریستی محسوب می‌شوند و همچنین یکی از بهترین نقاط برای تفریح در استانبول هستند. شهر استانبول میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است که هرکدام امکانات متنوعی را برای جلب مشتری در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و البته روز‌به‌روز بر تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود. اغلب مراکز خرید استانبول، وسعت زیادی دارند و نام برخی از آن‌ها در میان بهترین مراکز خرید در اروپا می‌درخشد.

بهترین مراکز خرید استانبول

istanbul-malls
istanbul malls

برای خرید موفق در مراکز خرید استانبول چند نکته مهم وجود دارد که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم. شهر استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. گردشگران زیادی با هدف خریدهای عمده و جزئی به استانبول سفر می‌کنند و به همین دلیل مهم‌ترین و معروف‌ترین برندهای جهان در این شهر فروشگاه‌های بزرگی دایر کرده‌اند.

مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز
مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید استانبول است که در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ میلادی به‌ترتیب به‌عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و جهان معرفی شد و توانست جایزه بین‌المللی طراحی و توسعه را دریافت کند. این مرکز خرید در منطقه اتیلر استانبول و نزدیک به محله بشیکتاش قرار دارد. تنوع مغازه‌ها و محصولات عرضه شده در این پاساژ رضایت خاطر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را به دست آورده‌اند. بسیاری از معروف‌ترین برندهای جهانی در این مرکز خرید شعبه دارند. در پاساژ آکمرکز می‌توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و همین طور محصولات آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم و ابزار الکترونیکی و وسایل ورزشی را تهیه کنید. فروشگاه‌های این مرکز خرید از گران‌ترین برندها تا محصولات با قیمت ارزان‌تر را شامل می‌شوند.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: منطقه بشیکتاش، خیابان نیسپتیه (نمایش روی نقشه)

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول
مرکز خرید وادی استانبول

یکی از جدیدترین، بزرگ‌ترین و زیباترین مراکز خرید استانبول است که در سال ۲۰۱۷ میلادی در یکی از معروف‌ترین مناطق شمال شهر به نام ساریر افتتاح شد. این پاساژ مدرن در جوار جنگل بلگراد قرار گرفته است و زیباترین چشم اندازها را به محیط اطراف خود دارد. در این مرکز خرید می‌توانید از مشهورترین برندهای استانبول و جهان مانند پنتی، دسا، مانگو، ماوی، برشکا، زارا، جین ماوی و بسیاری فروشگاه‌های دیگر بازدید کنید.

پاساژ بزرگ وادی استانبول به‌جز تنوع فروشگاه‌ها، فود کورت با غذاهای متنوع ترکی، آسیایی و بین‌المللی نیز دارد. مجتمع تجاری-مسکونی وادی استانبول به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود. تراس وادی استانبول بخش مسکونی این مجموعه است که شامل هشت برج لوکس و امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، استخر، زمین بازی، مهد کودک، سوپر مارکت و بسیاری تجهیزات دیگر می‌شود.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: ساریر، محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز (نمایش روی نقشه)

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول
مرکز خرید مال آف استانبول

مال آف استانبول نیز یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود و در منطقه بشیکتاش قرار گرفته است. ساخت این پاساژ زیبا و مدرن در سال ۲۰۱۱ میلادی شروع شد و سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ میلادی، معروف‌ترین برندهای جهانی کار خود را در این مرکز خرید آغاز کردند. در حال حاضر در طبقه اول مرکز خرید مال آف استانبول انواع پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و محصوات مورد نیاز بانوان به فروش می‌رسد. برندهای معتبری مانند ویکتوریا سیکرت و تویز شاپ در این پاساژ شعبه دارند.

طبقه دوم از مرکز خرید مال آف استانبول به پوشاک و لوازم مورد نیاز آقایان اختصاص دارد. پس از گشت‌وگذار در این پاساژ زیبا می‌توانید به طبقه سوم بروید و در رستوران‌های فست فود شناخته شده در استانبول غذا بخورید. به‌جز فست فودها انواع رستوران‌ها با غذاهای سنتی ترکیه و کافه‌ها با دسرهای معروف این کشور در این طبقه قرار گرفته‌اند که سر زدن به آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای خوب در بازدید از این مرکز خرید باشد.

از دیگر امکانات جالب‌توجه در مرکز خرید مال آف استانبول می‌توان به بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه در این مجموعه، ۱۶ سالن سینمایی مجهز، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ و ژوراسیک پارک اشاره کرد. مجموعه مرکز خرید مال آف استانبول وسعت زیادی دارد و برای بازدید از همه بخش‌های آن مدت زمان زیادی باید وقت صرف کنید.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: منطقه باشک شهیر، ایکیتلی، محله ضیا گوکالپ، خیابان سلیمان دمیرل (نمایش روی نقشه)

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول استانبول
مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول در سال ۱۹۹۳ در منطقه اسکودار بخش آسیایی استانبول افتتاح شد و عنوان نخستین مرکز خرید مدرن در این بخش شهر را از آن خود کرد. اگر در هتل‌های بخش آسیایی شهر اقامت دارید، این مرکز خرید بهترین گزینه برای خرید شما است. پاساژ کاپیتول ۶ طبقه دارد و برترین برندهای جهان و ترکیه در آن فعالیت می‌کنند.

بیشتر فروشگاه‌های مرکز خرید کاپیتول را مغازه‌های پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت و بدل فروشی‌ها تشکیل می‌دهند. از دیگر بخش‌های این مرکز خرید نیز می‌توان به ۱۴ سالن سینما، سالن بولینگ، هایپر مارکت‌های زنجیره‌ای، زمین بازی کودکان، اتاق نگهداری کودک و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

در مرکز خرید کاپیتول فست فودهای محبوب جهانی مانند برگر کینگ، استار باکس و کی‌اف‌سی شعبه دارند و اگر طرفدار غذاهای سنتی ترکی باشید نیز می‌توانید به بهترین رستوران‌های ترکیه در این پاساژ بروید. برای رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مختلف مانند تاکسی، مترو و کشتی‌های خطوط کاپاتاش و امینونو استفاده کنید.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: منطقه اسکودار، محله آلتونی زاده (نمایش روی نقشه)

مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک
مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول یکی از معروف‌ترین مراکز خرید گران‌قیمت و لوکس در این شهر به شمار می‌رود و در طول سال هنرمندان و گردشگران زیادی از این پاساژ بازدید می‌کنند. این مرکز خرید در ساختمانی چهار طبقه با نمای شیشه‌ای قرار دارد و بیش از ۳۰۰ مغازه در آن فعالیت می‌کنند. بیشتر برندهای معتبر اروپایی مانند آرمانی، دیور، شنل و زارا در این مرکز خرید شعبه دارند و برندهای معروف ترکیه نیز شعبه‌هایی مدرن و زیبا در مرکز ایستینیه پارک راه‌اندازی کرده‌اند.

از دیگر بخش‌های مرکز خرید ایستینیه پارک می‌توان به آکواریوم بزرگ این مجموعه با بیش از ۱۰ هزار گونه مختلف از آبزیان، بلندترین تونل آبی جهان و نخستین سالن تئاتر استانبول اشاره کرد. فروشگاه‌های این مرکز خرید در دو بخش روباز و سرپوشیده قرار گرفته‌اند و رستوران‌های مدرن و سنتی با کیفیتی نیز در این مجموعه دایر هستند.

با وجود قرار داشتن مرکز خرید ایستینیه پارک در فهرست لوکس‌ترین پاساژهای استانبول، می‌توان در حراج پایان فصل این مجتمع تجاری با تخفیف بالا خرید کرد. این مرکز خرید در روزهای یکشنبه تعطیل است و هرچه به پایان هفته نزدیک شوید، محیط داخل این پاساژ شلوغ‌تر می‌شود؛ پس تا حد امکان روزهای نخست و میان هفته را برای رفتن به ایستینیه پارک انتخاب کنید.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: ساریر، خیابان کادسی، محله پینار (نمایش روی نقشه)

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی
مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی همان طور که از نامش پیدا است در منطقه نیشان تاشی استانبول قرار دارد و یکی از لوکس‌ترین پاساژهای این شهر به شمار می‌رود. در این مرکز خرید می‌توانید از معروف‌ترین وشیک‌ترین برندهای مطرح ترکیه کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید. برندهای مشهوری مانند لویی ویتون و کارتیه در مرکز خرید سیتیز شعبه دارند که البته قیمت محصولات آن‌ها بسیار بالا است.

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی فاصله زیادی تا میدان تکسیم (تقسیم) ندارد،به همین دلیل اگر محل اقامت شما در خیابان استقلال یا اطراف میدان تقسیم باشد، می‌توانید با پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای به این مرکز خرید برسید. این مرکز خرید فروشگاه عرضه کتاب‌های راهنما به زبان‌های انگلیسی و ترکی دارد و کافه‌ها و رستوران‌های آن نیز پاتوق‌های مناسبی برای رفع خستگی هستند. از معروف‌ترین فروشگاه‌ها در این مرکز خرید و سراسر خیابان نیشان تاشی، می‌توان به فروشگاه‌های برندهای معتبر لباس شب اشاره کرد. در واقع این خیابان و مرکز خرید آن از مراکز خرید لباس شب در شهر استانبول هستند.

  • ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: میدان تقسیم، عثمان بی، نیشان تاشی (نمایش روی نقشه)

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم با وجود آن که در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد، یکی از زیباترین و در عین حال مجلل‌ترین پاساژهای شهر استانبول است. دورتادور این مرکز خرید با پوشش شیشه‌ای زیبایی پوشانده شده است و معماری این بنا توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. برندهای معروفی مانند تامی هیلفیگر، زارا، پیر کاردین و فروشگاه‌های ورزشی معتبر مانند آدیداس در این پاساژ فعالیت می‌کنند.

در مرکز خرید پالادیوم فود کورتی بزرگ با بیش از ۲۰ رستوران سنتی و بین‌المللی دایر است و پارکینگ پنج طبقه این پاساژ به بازدیدکنندگان سرویس‌دهی می‌کند. سالن‌های سینما و تئاتر نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورند. مرکز خرید پالادیوم با فروشگاه‌های متنوع پوشاک و لوازم مورد نیاز بانوان، آقایان و کودکان، از بهترین انتخاب‌های مراکز خرید لوکس استانبول به شمار می‌رود.

مرکز خرید MNG ارزروم

مرکز خرید ارزروم
مرکز خرید ارزروم

مرکز خرید MNG ارزروم بزرگترین مرکز خرید در منطقه آناتولی میباشد. این مرکز خرید در سال در 30 سپتامبر 2017 با سرمایه گذاری عظیم 400 هزار لیره، افتتاح شد. 175 فروشگاه، یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت هزار خودرو. مرکز خرید MNG ارزروم دارای فروشگاه ها، سینما محل بازی، بولینگ و … می باشد.

ارزروم، شهری است که بخاطر فاصله ی نسبتا کم آن با مرز بازرگان (حدود 300 کیلومتر) و نیز بخاطر قرار گرفتن در مسیر شهرهایی مانند ترابزون، آنکارا و استانبول و نیز بخاطر داشتن جاذبه های گردشگری خاص (مانند پیست اسکی پالان دوکن) بسیار مورد توجه مسافران ایرانی است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین مراکز خرید استانبول» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مراکز خرید استانبول فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.