زمان مطالعه: 1 دقیقه
ISO 29001:2010

ISO 29001:2010

ایزو ISO 29001:2010 از مجموعه استاندارد های بین المللی است که در پست سعی بر توضیح آن داریم.
ISO 29001:2010

مدیریت کیفیت در صنایع نفت،گازوپتروشیمی

این استاندارد مقتضیات سیستم مدیریت کیفیت را برای طراحی، توسعه، تولید، نصب و خدمات محصول در صنایع نفت، پتروشیمی، و گاز طبیعی تعریف می‌کند. این استاندارد که نتیجه مستقیم مشارکت بین ایزو و صنعت نفت و گاز بین‌المللی به رهبری مؤسسه نفت آمریکا (API) است، بویژه بر زنجیره تأمین نفت و گاز تأکید دارد. این استاندارد مبتنی بر ایزو9001 بوده و مقتضیات مکمل را با تأکید بر جلوگیری از آلودگی و کاهش ضایعات در ارائه خدمات تعریف می‌کند. همچنین این استاندارد باعث هماهنگی جهانی شده و کیفیت تأمین کالا و خدمات از تأمین‌کنندگان را تضمین می‌کند. این استاندارد برای کلیه سازمان‌هایی که در زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز فعالیت می‌کنند مفید است. دریافت گواهی ایزو TS 29001 استانداردسازی و بهبود در این بخش را تضمین می‌کند. مزایای ایزو TS 290001 • دریافت گواهی برای افزایش قراردادها و موفقیت‌ها • نمایش تعهد به فعالیت بهتر صنعتی برای سهامداران • بهبود مدیریت ریسک و عملکرد • همراستا نمودن عملیات به‌منظور بهبود کیفیت و کاهش ضایعات • ارتباط بهتر، ارزیابی منظم، و بهبود دائمی

اخذ ایزو ISO/TS 29001:2010 به این مفهوم است که سازمان یا شرکت مربوطه یک توافق بین المللی را قبول کرده است که این توافق توسط یک گروه تکنیکی بوجود آمده است و طی این توافق کلیه ساختارهای فیزیکی مورد نیاز برای صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی استاندارد سازی می شود. در این گواهینامه ایمنی این صنایع مورد تحلیل قرار می گیرد و از لحاظ شرایط محیطی بررسی می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ISO 29001:2010» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ISO 29001:2010 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.