زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدلینگ اسلامی ایرانی

مدلینگ اسلامی ایرانی

مدلینگ ایرانی اسلامی به رشته ای هنری با حضور مدل زنده ایرانی گفته میشود که تمام موازین اسلامی را طبق قوانین ایران در بر گرفته است.

مدلینگ ایرانی اسلامی به رشته ای هنری با حضور مدل زنده ایرانی گفته میشود که تمام موازین اسلامی را طبق قوانین ایران در بر گرفته و اصول حرفه ای را همراه به این موازین رعایت کرده باشد. آسمونی در این بخش اطلاعات مفیدی در مورد مدلینگ ایرانی اسلامی برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید. متاسفانه در سال های گذشته بدلیل عدم اطلاعات کافی از این علم پیچیده ، افراد زیادی وارد این عرصه شدند و با جهل و نادانی دانسته یا ندانسته دست به سوء استفاده از علاقه مندان این رشته زدند.

در سال های اخیر بدلیل توجه بیشتر مسئولان به مبحث مدلینگ و لباس به سبک ایرانی-اسلامی رشته ی مدلینگ ایرانی-اسلامی هم جان تازه ای گرفت و افرادی که در این زمینه فعالیت مفید و موثر داشته اند و در این سالها در پس پرده ی فراموشی و بی توجهی قرار گرفته بودند طرح های خود را ارائه دادند و این رشته ی پر اهمیت در مسیر پیشرفت قرار گرفته و هر ساله تعدادی جشنواره در خصوص مد و لباس و ارائه مدلینگ ایرانی اسلامی به کمک الگوهای انسانی یا همان مدل ها برگزار میشود.

مد ایرانی اسلامی

مد ایرانی اسلامی
مد ایرانی اسلامی

مد ویران کننده و در عین حال سازنده است ، پیروی از مد همیشه بد نیست و می تواند جوانان را از لحاظ روحی ارضاء کند و در پیشرفت جامعه نیز مفید واقع گردد.
جامعه شناسان مد را یک پدیده اجتماعی می دانند که افراد را با یکدیگر همرنگ می کند . بسیاری از جوانان مد را عامل تعیین کننده ای در جهت مشخص شدن طبقه اجتماعی خود می دانند ، اما موضوعی که حایز اهمیت است ، تقلید از افراد و مدهایی است که هیچ گونه نسبتی با فرهنگ جامعه آنان ندارد . این مسئله ای است که امروزه جوانان ما دچار آن هستند.

تقلید نابجایی که می تواند اثرات منفی برای ارزش های اجتماعی داشته باشد و تقلید کورکورانه تا حد زیادی افراد را مجبور به هدر دادن وقت و پرداخت هزینه های زیاد می کند و در نتیجه آنها را از فعالیت های مثبت باز می دارد . متاسفانه هر وقت صحبت ازمد و مدگرایی می شود، اکثرا برداشت های نامناسب از آن دارند و آن را تخریب می کنند. مد مناسب می تواند بخشی از فرهنگ جامعه شود، چرا که علاقه به مد در میان جوانان به صورت عادت در آمده و به تدریج نمادی زیبا از فرهنگ جامعه به وجود می آورد. تقلید از مد همیشه اثرات منفی ندارد، بلکه می تواند نتایج مثبتی هم داشته باشد. شادی، نشاط ونوگرایی، شکوفایی خلاقیت و نوآوری ، زندگی انسان ها را از یکنواختی خارج می کند و احساس تازه شدن به آنها می دهد.

مدلینگ ایرانی ‌اسلامی مردان

در مدلینگ ایرانی ‌اسلامی مردان ما از نقاره ها و خطهای زیبای زبان پارسی در تن پوش نگاری استفاده کردیم که بر مبانی ایرانی و اسلامی بودن تاکید دارد. مدلینگ ایرانی‌اسلامی مردان یکی از شاخه‌های صنعت مدلینگ است که به تمرکز بر روی مردان ایرانی مسلمان خود را می‌گیرد. این شاخه از مدلینگ برای نمایش پوشاک اسلامی، محصولات مردانه و خدمات دیگری که به مردان مرتبط هستند، استفاده می‌شود.

نظر خود را درباره «مدلینگ اسلامی ایرانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدلینگ اسلامی ایرانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.