زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

ISDP وظیفه تامین پهنای باند ISP ها و بهره برداران نهایی را دارد. اما مراحل اخذ مجوز ISDP به چه صورت است؟

در مورد مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چقدر اطلاعات دارید؟ اگر می خواهید در مورد مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی کامل مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می پردازیم.

صدور مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

بر اساس مصوبات شماره 19 مورخ 1385/10/3 (CRC-IO-1385-0019-1) و شماره 151 مورخ 1391/7/3 (CRA-FX-1391-0151-1) کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارنده پروانه بر اساس موضوع پروانه می تواند نسبت به ارائه خدمات اطلاع رسانی و اینترنتی به بهره برداران نهایی (کاربران) در قلمرو فعالیت استانی اقدام نماید.

  1. ارائه سایر خدمات اینترنتی نظیر VoIP، اینترنت حضوری (کافی نت)، اینترنت بیسیم، سرویسهای IPTV و… مستلزم اخذ مجوز های جداگانه می باشد.
  2. ارائه خدمات اینترنت پرسرعت (xDSL) توسط دارنده پروانه فقط از طریق شبکه های دسترسی شرکت های مجاز امکان پذیر می باشد.
مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

با استناد به بند 2-1 مصوبه شماره 2 جلسه شماره 212 مورخ 1394/1/23 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (CRA-FX-1394-0212-2)، سازمان پروانه جدید ISP و ISDP صادر نخواهد کرد و دارندگان پروانه صرفا می توانند نسبت به درخواست تمدید آن دسته از پروانه های ISP و ISDP اقدام کنند که برابر مفاد ضوابط و دستورالعمل اجرایی صدور پروانه عرضه کنندگان/ توزیع کنندگان اینترنت (مصوب جلسه شماره 19 مورخ 1385/10/3 (CRC-IO-1385-0019-1))، در حوزه پروانه مربوطه فعالیت داشته اند، تخلف عمده نداشته باشند و تقاضای خود را در موعد مقرر جهت تمدید پروانه به سازمان ارائه کنند. تاکید می شود تمدید پروانه ISP و ISDP حداکثر تا پایان سال 1395 امکان پذیر خواهد بود. مدت اعتبار پروانه 2 سال شمسی از تاریخ صدور است.

نحوه ارائه مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

این خدمت به صورت غیر الکترونیکی ارائه می شود. هزینه مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متقاضی موظف است مبلغی را بر اساس جدول ذیل به عنوان حق امتیاز صدور پروانه پرداخت نماید.

تبصره: این مبلغ تنها یک بار و هنگام صدور پروانه اخذ می گردد و برای تمدید مبلغی دریافت نمی گردد.

  • تا 34Mbps ده میلیون (10،000،000)
  • 34Mbps و بالاتر بیست میلیون (20،000،000)

به منظور حسن انجام تعهدات و جبران خسارت احتمالی بهره برداران نهایی در موارد لغو پروانه یا موارد دیگر، ضمانتنامه بانکی توسط متقاضی به سازمان سپرده می شود.

مبلغ این ضمانتنامه بر اساس پهنای باند ورودی مطابق جدول ذیل محاسبه می شود:

  • تا 50Mbps پنج میلیون (5،000،000)
  • برای مقادیر بیشتر از 50Mbps دو میلیون (2،000،000)

متقاضیان می توانند پس از دریافت صورتحساب از طریق پست/ مراجعه حضوری نسبت به پرداخت مبالغ از طریق دستگاه کارتخوان (POS)، تلفنبانک (Telbank)، دستگاه خودپرداز (ATM) و بخش بانکداری الکترونیکی سایت بانک ملی ایران اقدام نمایند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مجوز ISDP سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.