زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا سفر با کرونا امکان پذیر است؟

آیا سفر با کرونا امکان پذیر است؟

در چند ماه اخیر به دلیل همه ‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از برنامه ‌های سفر لغو شد و بسیاری از مردم برای حفظ سلامتی خود در خانه ماندن را به سفر ترجیح دادند. با

امروزه ویروس کرونا جزئی از زندگی ما شده و در بیشتر جنبه های زندگی ما اختلال ایجاد کرده است. با سفر کردن و ورود به منطقه جدید سرعت شیوع ویروس کرونا بیشتر می شود و سلامتی ما در معرض خطر قرار می گیرد، با این حال بسیاری از مردم با فرا رسیدن ایام محرم و تعطیلات برای مسافرت های چند روزه برنامه ریزی می کنند. با آسمونی همراه باشید.

 

بر اساس گفته ها، مسافرت و جابجایی های بین شهری ممکن موجب شروع پیک سوم کرونا شود که در آن صورت کنترل آن بسیار سخت خواهد شد. هیچ کس ازمازندران وضعیت قرمزی دارند و سفر به آن ها می تواند بسیار خطرناک باشد. افراد بسیاری با این طرز تفکر اشتباه که ما به مسافرت نمی رویم و تنها به منزل یا ویلای شخصی خود می رویم در دام کرونا افتادند و این طرز فکر به هیچ عنوان میزان اثرگذاری این ویروس منحوس را کم نمی کند. البته شهر هایی که در آن ها آمار مبتلایان رو به کاهش است به معنای یک مقصد بی خطر برای سفر نیستند. اگر بر سفر کردن اصرار دارید حتما قبل از هر چیزی مقصد مورد نظر خود را از نظر میزان شیوع کووید 19 بررسی کنید.

سفر و کرونا

سفر و کرونا

اگر به هر دلیلی مجبور به مسافرت در این ایام شده اید به نکات بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی توجه کنید:

1. دست‌های خود را به صورت مکرر بشویید.

2. با دست‌های نشسته صورت خود را لمس نکنید.

3. فاصله اجتماعی را رعایت کنید

4. وسایل خود را به صورت مداوم با اسپری ضد عفونی کنید.

5. از حضور در میان جمعیت، به ویژه در فضاهای بسته خودداری کنید.

7. از ماسک برای پوشاندن صورت خود استفاده کنید.

8. در صورت بروز علائم، فورا به بیمارستان بروید.

9. در کیف خود ژل و مایع ضدعفونی کننده داشته باشید.

10. مواد غذایی بسته بندی شده مصرف کنید. 

11. در پمپ بنزین از دستکش استفاده کنید.

 

در نهایت باید بدانید که هیچ راهی برای در امان ماندن از این ویروس وجود ندارد. با این حال شما می توانید با رعایت این نکات بهداشتی در شرایط کرونا، از شیوع این بیماری جلوگیری کنید.

 

نظر خود را درباره «آیا سفر با کرونا امکان پذیر است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آیا سفر با کرونا امکان پذیر است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.