زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا می توان با یوگا وزن کم کرد

آیا می توان با یوگا وزن کم کرد

 به طور کلی فعالیت های فیزیکی در پیشگیری از افزایش وزن بهتر عمل می کنند تا کم کردن وزن اضافه  و این موضوع...

 به طور کلی فعالیت های فیزیکی در پیشگیری از افزایش وزن بهتر عمل می کنند تا کم کردن وزن اضافه  و این موضوع درباره یوگا نیز صدق می کند.

yoga
yoga

کالری که بدن در نتیجه حرکات یوگا می سوزاند برابر با مقدار کالری که درنتیجه فعالیت های ایروبیک  می سوزاند نیست. اگر فردی با وزن 68 کیلوگرم را درنظر بگیریم، کالری که این فرد با انجام یک ساعت حرکات معمول یوگا می سوزاند برابر با 240 کالری است ، اما مقدار کالری که همین فرد با یک ساعت حرکات ایروبیک می سوزاند برابر با 360 کالری است.

اما در هرحال هرگونه حرکات فیزیکی برای سلامتی و کاهش وزن بدن مفید است. یوگا ضمن این که منجر به تحرک شما می شود مزایای سلامتی همانند کاهش سطح چربی خون و بهبود خلق و خو را نیز به دنبال دارد.

به یاد داشته باشید فعالیت های فیزیکی منظم باید قسمتی از هر برنامه کاهش وزنی باشد. برای کاهش وزن شما باید میزان کالری مصرفی خود را کاهش دهید و در عین حال میزان کالری که می سوزانید را نیز افزایش دهید. اگر می خواهید تمرینات یوگا انجام دهید بهترین و هوشمندانه ترین کار این است که انجام این تمرینات را در یک برنامه ورزشی که دربرگیرنده حرکات ایروبیک همانند دوچرخه سواری، دویدن و شنا است بگنجانید.

نظر خود را درباره «آیا می توان با یوگا وزن کم کرد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آیا می توان با یوگا وزن کم کرد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.