زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا داشتن سابقه ازدواج در زندگی مشترک مهم است؟

آیا داشتن سابقه ازدواج در زندگی مشترک مهم است؟

برخلاف تصورات ‌ازدواج دوم آسیب پذیرتر از ازدواج اول است. از این رو کسانی که سابقه ازدواج دیگر داشتند باید با حوصله و صبر علت شکست در ازدواج قبلی خود را بگویند

بنام یگانه عالم


بسیاری از عزیزان میپرسند آیا سابقه ازدواج قبلی مهم است یا خیر ؟در جواب باید بگویم بله مهم است وطرف مقابل حق دارد علت شکست در ازدواج قبل را بداند
برخلاف تصورات ‌ازدواج دوم آسیب پذیرتر از ازدواج اول است. از این رو کسانی که سابقه ازدواج دیگر داشته اند باید با حوصله و صبر علت شکست در ازدواج قبلی خود را بگویند در غیر اینصورت طرف مقابل باید علت را با صبر و حوصله جستجو کند.
نکاتی که باید حتما مورد نظر قرارگیرد به قرارذیل میباشد:
آیابرهم‌خوردن ازدواج قبلی به خاطر مشکلات روانی بوده یا اینکه مشکلات شخصیتی خاص ویا عدم کنترل هیجانات بوده است ؟
آیا مصرف مواد مخدر درمیان بوده یا خیر؟
یا وابستگی بیش از حد به والدین و دخالت خانواده ها در زندگی مشترک قبلی...
خلاصه بدون اینکه طرف مقابل ناراحت شود باید علت را جستجو‌کنید و حتما بعد از کشف علت به مشاوره پیش از ازدواج بروید تا دچار مشکلات تکراری و یا جدید در زندگی نشوید.
حتما باید با گذشته ی طرف مقابلتان کنار بیایید که مبادا در زندگی، ازدواج گذشته اش را دائما برایش یاداوری کنید در ضمن فردی که یک ازدواج ناموفق داشته باید به کل آن را باید فراموش کند و بعد وارد رابطه ای جدید و تشکیل خانواده گردد.اگر چنین نباشد در زندگی جدید دائما فرد دوم را با قبلی مورد مقایسه قرار میدهد که این مسئله خودمشکل ساز خواهدشد .
(سارافلاحی-کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «آیا داشتن سابقه ازدواج در زندگی مشترک مهم است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آیا داشتن سابقه ازدواج در زندگی مشترک مهم است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.