زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب درسی مدارس را چطور سفارش دهیم؟

کتاب درسی مدارس را چطور سفارش دهیم؟

در عصر جدید همراه با اتوماسیون اداری، ثبت نام کتب درسی نیز به این جریان پیوست. سامانه فروش و توزیع مواد...

در عصر جدید همراه با اتوماسیون اداری، ثبت نام کتب درسی نیز به این جریان پیوست. سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (irtextbook.com یا irtextbook.ir) این مسؤولیت مهم را به عهده دارد. سالانه همه دانش آموزان در تمامی دوره ها و پایه های تحصیلی از طریق این سامانه ثبت نام کتب درسی انجام میدهند.

به طور معمول ثبت نام کتاب درسی از طریق مدارس انجام میشود که به آن ثبت نام گروهی میگویند. در صورتی که مدرسه مربوط به شما ثبت نامتان را انجام داده، مراحل زیر برای پرداخت و تکمیل سفارش شماست:

  • 1- بلافاصله بعد از ورودتان به وبسایت، در اولین صفحه باز شده، برای ثبت، مشاهده و پیگیری سفارش کتاب های درسی خود روی "ورود دانش آموزان" در سمت چپ صفحه کلیک کنید.
  • 2- در ادامه باید در صفحه ی جدید، کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه اش وارد شود. (توجه داشته باشید که شماره سریال شامل حروف قبل از اسلش نمیباشد، بنابراین فقط شماره سریال را وارد کنید.)
  • 3- پس از وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه، "ورود" را بزنید.
  • 4- وارد صفحه ای جدید میشوید. در این صفحه دو کادر تحت عناوین "دسترسی سریع" و "مراحل ثبت سفارش" میبینید. وارد قسمت "مشخصات من" شوید و در صورت نیاز اطلاعاتتان را کامل کنید. در انتهای این قسمت باید شماره تماس و اطلاعات تماس را وارد کنید.
  • 5- از کادر آبی سمت راست صفحه گزینه های 1- صفحه اصلی/ 2- مشخصات من/ 3- ثبت سفارش/ 4- مشاهده سفارش/ 5- اصلاح سفارش/ 6- ریزتراکنش و برگشت پرداخت تکراری را میبینید. برای "ثبت سفارش" روی گزینه اش کلیک کنید. اگر از قبل سفارش داده اید نیز میتوانید روی "مشاهده سفارش" کلیک کنید.
  • 6- در صفحه "مشاهده سفارش" شماره سفارش، وضعیت پرداختی و تمام اطلاعات مربوط به سفارش ثبت شده تان را میبینید.
  • 7- اگر پرداخت انجام نشده، روی "پرداخت" کلیک کنید. وارد درگاه بانکی خواهید شد و میتوانید پرداخت را انجام دهید.

    سفارش کتاب درسی میتواند فردی یا گروهی انجام شود، در هر دو نوع سفارش، تحویل کتاب به دانش آموز توسط مدرسه محل تحصیل انجام میشود.
    نیازی به چاپ سفارش نیست و برای پیگیری فقط به کد ملی و شناسنامه احتیاج دارید!
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کتاب درسی مدارس را چطور سفارش دهیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کتاب درسی مدارس را چطور سفارش دهیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.