زمان مطالعه: 2 دقیقه
عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران

عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران

عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران / اختصاصی آسمونی - مهدی زارعی از کرار و عماد رضا تا همام و رسن ...

عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران / اختصاصی آسمونی - مهدی زارعی

از کرار و عماد رضا تا همام و رسن

عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران
عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران
  • بشار رسن و طارق همام بازیکنان تیم ملی عراق امروز در حالی مقابل تیم ملی ایران قرار می‌گیرند که پیش از آن‌ها ، سه بازیکن دیگر تیم ملی عراق نیز در هنگام بازی در لیگ ایران ، مقابل تیم ملی کشورمان ایستادند .
نور صبری
  • رسن 22 ساله در حالی به عنوان بازیکن باشگاه پرسپولیس رودرروی ایران می‌ایستد که پیش از این مسابقات تنها 20 بازی ملی داشت و این جام ، اولین جام ملت‌های دوران فوتبالی او محسوب می‌شود .
عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران
عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران
هوار ملا محمد
  • همام 22 ساله هم بازیکن استقلال است و پیش از این جام با 50 بازی ملی ، از جمله باتجربه‌های عراق محسوب می‌شد .
iraqi-players-in-persian-gulf-pro-league
iraqi-players-in-persian-gulf-pro-league
عماد محمد رضا
  • به‌جز این نفرات ، پیش از این نیز بازیکنانی از فوتبال عراق حضور داشتند که در جام ملت‌ها مقابل ایران قرار گرفتند . در دوره قبل مسابقات هیچ‌یک از بازیکنان این تیم در هنگام رویارویی با ایران در لیگ ایران نبودند اما علا عبدالزهرا اندکی قبل از این مسابقات بازیکن تیم تراکتورسازی بود و در همین تیم بود که آزمایش دوپینگ او مثبت اعلام شد .
ضرغام اسماعیل
  • در همان ایام قرار بود پرسپولیس ، ضرغام اسماعیل را به خدمت بگیرد . اما پرسپولیسی‌ها در این راه تعلل کردند و نتیجه آن شد که این بازیکن پس از درخشش در آسیا هرگز پرسپولیسی نشد .
iraqi-players-in-persian-gulf-pro-league
iraqi-players-in-persian-gulf-pro-league
علا عبدالزهرا
  • ایران و عراق در طول 120 دقیقه در حالی با هم به تساوی (3 - 3) دست یافتند که در این مسابقه علا عبدالزهرا تنها بعد از 65 دقیقه تعویض شد اما ضرغام اسماعیل 120 دقیقه در میدان حضور داشت و علاوه بر این‌که در دقیقه 116 گل سوم عراق را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ، ضربه سوم عراق را در ضربات پنالتی به گل بدل ساخت و سرانجام هم با برد (7 - 6) مقابل ایران ، همراه با عراق راهی نیمه نهایی شد .
کرار جاسم محمد المحمودی
  • چهار سال پیش از آن هم سه بازیکن عراقی در هنگام بازی با ایران در جام ملت‌ها عضو لیگ ایران بودند . عمادرضا بازیکن سابق سپاهان که در آن ایام پیراهن شاهین بوشهر را پوشیده بود ، کرار جاسم بازیکن وقت تراکتورسازی و هوار ملا محمد طاهر زیباری که در آن روزها برای استقلال بازی می‌کرد و در زبان کردی نامش به صورت « هەوار مەلا محەمەد تاهر زێباری »‎ نوشته می شد .
خلدون إبراهیم العراق
  •  در مسابقه دو تیم که (2 - 1) به سود ایران تمام شد ، هر سه این نفرات بازی کردند . عماد رضا در دقیقه 82 تعویض شد اما دو بازیکن دیگر در تمام مدت بازی در ترکیب عراق بودند .
لؤی صلاح حسن
  • پیش از این و در سال 2007 که عراق قهرمان آسیا شد ، سه بازیکن دیگر این تیم در لیگ ایران حضور داشتند . این نفرات عبارت بودند از نورصبری دروازه‌بان مس کرمان ، لؤی صلاح حسن مهاجم وقت پرسپولیس و خلدون إبراهیم محمد البو محمد هافبک دفاعی مس کرمان که بعدها برای نفت تهران نیز به میدان رفت . این بازیکنان در این جام هرگز فرصت بازی با ایران را پیدا نکردند و بدون رویارویی با شاگردان قلعه‌نویی قهرمانی آسیا شدند . این در حالی بود که پیش از این مسابقه ها، تیم دوم ایران در بازیهای غرب آسیا دو بار با همین تیم عراق بازی کرد و پس از تساوی (0 - 0) در مرحله گروهی ، در فینال موفق شد این تیم را (2 - 1) شکست داده و قهرمان مسابقات شود .
 

اختصاصی آسمونی 
نظر خود را درباره «عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره عراقی های لیگ ایران در برابر تیم ملی ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.