زمان مطالعه: 3 دقیقه
قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟

قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟

سوالی که در ابتدا به ذهن شما میرسد این است که قالب وردپرس دیجی کالا امکان دارد یا خیر؟ در جواب این سوال باید...
سوالی که در ابتدا به ذهن شما میرسد این است که قالب وردپرس دیجی کالا امکان دارد یا خیر؟ در جواب این سوال باید گفت وردپرس سیستم مدیریت محتوای فوق العاده قدرتمند با امکانات فراوان است، سئوی سایت در وردپرس به راحتی و با نصب چند افزونه انجام خواهد شد. بعلاوه این که شما می توانید سایت های فروشگاهی را با بهره گیری از سیستم ووکامرس مشابه دیجی کالا و حتی بسیار امکانات بهتری از فروشگاه آنلاین دیجی کالا راه اندازی کنید.

ووکامرس امکانات بی نظیری دارد که در حال حاضر در دسترس ایرانیان نیز می باشد. افزونه های قدرتمندی برای فروشگاه های ایرانی طراحی شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید و قالب فروشگاهی وردپرس خود را راه اندازی کنید.

 

قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟
قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟


 

مسئله این است که  شما حتی می توانید با استفاده از وردپرس فروشگاهی مشابه سایت مشهور و محبوب دیجی کالا داشته باشید. قالبی به صورت اختصاصی و حرفه ای برای این منظور طراحی شده است.

ساختار این قالب به شما اجازه می دهد که درست مانند ظاهر این فروشگاه اینترنتی بزرگ، کالا ها را در اختیار مشتریان قرار دهید و همینطور با ورود به سبد خرید و بخش پرداخت تمامی موارد شبیه به نمونه اصلی است.

البته که قالب وردپرسی امکانات بیشتری نیز دارد و یکی از مهم ترین ها ریسپانسیو بودن آن است، بعلاوه این که می توانید با استفاده از پلاگین های کش سایت خود را سئو کرده و همینطور سرعت لود آن را افزایش دهید.

خرید قالب وردپرسی دیجی کالا

در نظر داشته باشید که طراحی قالب وردپرسی نیازمند دانش کدنویسی به زبان های پی اچ پی، اچ تی ام ال و سی اس اس است. البته که موارد بیشتری نیز استفاده می شود، اما اصلی ترین و پایه ترین زبان های کدنویسی این موارد هستند.

 

iranthemes
iranthemes


 

شما می توانید هر نوع فروشگاهی مانند طراحی سایت فروشگاه لباس، طراحی سایت فروشگاه لوازم منزل، فروشگاه دوربین مدار بسته، فروشگاه کامپیوتر و موبایل، فروشگاه عطر و ادکلن، فروشگاه لوازم ورزشی، فروشگاه لوازم دیجیتال، فروشگاه لوازم خودرو، فروشگاه مبل و دکور، و یا هر نوع فروشگاه دیگر را به سادگی در کمترین زمان ممکن با سایت ساز وردپرس و قالب دیجی کالا راه اندازی کرده و با صرفه جویی در وقت همین الان فروشگاه آنلاین کسب و کار خود را بدون دانش فنی بسازید.

در واقع شما می توانید درست مانند نمونه اصلی و قالب دیجی کالا ابزارک های مختلفی را به سایت اضافه کنید. سایتی که این قالب را ارائه میدهد سایت ایران تمز است که با پشتیبانی دائمی و آپدیت منظم و سریع این قالب شما را شگفت زده خواهد کرد.

سایت ایران تمز قالب مشابه دیجی کالا با امکانات بسیار قویتر ارائه داده است که می توانید قویترین فروشگاه اینترنتی را داشته باشید.

از امکانات قالب وردپرسی که مانند دیجی کالا توسط ایران تمز ارائه شده دارای امکاناتی مانند دیجی کالا و فراتر از دیجی کالا است به طور مثال این قالب دارای پیشنهادات شگفت انگیز و پیشنهادات لحظه ای و ساخت فوتر و هدر کاملا مشابه با فروشگاه دیجی کالا دارد و امکاناتی فراتر مانند نمایش سه بعدی محصولات و فروش گروهی محصولات و موارد دیگری مثل المان های زیبا در فروش است.

پوسته وردپرسی دیجی کالا

در این قالب تمامی مواردی که برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیاز می باشد راه اندازی شده است و در عین حال به زیبایی سایت و نمایش کاملی از جزیئات محصول با کمترین کلیک توجه شده است .نمایش مناسب محصولات از موارد مهم قالب می باشد که در این قالب بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود.

شما می توانید هم اکنون سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و حتی نسبت به سایر فروشگاه اینترنتی پیشرفت سریع تر ی داشته باشید.

 

قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟
قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟


 

اگر شما در ذهن رویای داشتن یک وب سایت ساده، مرتب، باکیفیت و استاندارد شبیه دیجی کالا را داشتید که علاوه بر فروشگاه، اپلیکیشن فروشگاهی هم داشته باشد می توانید از امکانات این قالب حرفه ای استفاده کنید. این قالب دارای اسلایدر های حرفه ای، افزونه های اختصاصی و همینطور فیلتر های مخصوص کالا و... می باشد. طراحی آن نیز کاملا سئو و بهینه می باشد و سرعت لود بسیار عالی دارد.

این قالب قدرتمند را می توانید از سایت ایران تمز تهیه کنید ایران تمز سایتی معتبر در زمینه فروش قالب و افزونه های وردپرس میباشد این سایت جزو قدیمی ترین و قویترین سایت های وردپرسی ایران است.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قالب وردپرس  مشابه دیجی کالا چه خصوصیاتی دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.