زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی

نمایشگاه ماشین آلات و محصولات نساجی تهران (IranTex) بزرگترین شرکت ها، برند ها، کارخانه ها و واحدهای تولیدی صنعت نساجی جهان را گردهم می آورد.

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی

مجری نمایشگاه : شرکت سامع پادنوین

محل برگزاری نمایشگاه : تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه : 1402/07/23 الی 1402/07/26

نمایشگاه ماشین آلات و محصولات نساجی تهران (IranTex) بزرگترین شرکت ها، برند ها، کارخانه ها و واحدهای تولیدی صنعت نساجی جهان را گردهم می آورد تا ضمن تبادل دانش، فناوری و اطلاعات، زمینه همکاری های تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری با شرکت های ایرانی را فراهم کنند.

پورتال آسمونی : نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری های روز به کشورمان، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه صنعت نساجی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.