زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را بشناسید

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را بشناسید

قسمت اول : مقدمه همه دیگر به این موضوع مطلع و آگاه هستیم که تبلیغات یکی از اصول تجارت امروز می باشد و کسب و...
یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را بشناسید
یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را بشناسید

قسمت اول : مقدمه

همه دیگر به این موضوع مطلع و آگاه هستیم که تبلیغات یکی از اصول تجارت امروز می باشد و کسب و کاری امروز موفق است که بازار هدف خود را در جریان های درامدی مختلف شناسایی و از طرق مختلف به اطلاع رسانی خدمات مختلف خود بپردازد.
یکی از نیازهای بی چون و چرای عرصه تبلیغات، طراحی سایت برای شرکت یا سازمان شما می باشد که می تواند کمک بسزایی در معرفی کالا یا خدمات شما به مشتریان یا بهتر بگوییم بازار هدف شما بنماید.
یک وب سایت مدرن و بروز چه خصوصیاتی را داراست؟
امروزه دیگر هر کسی می تواند وبسایت طراحی کند و تقریبا ساختن یک وبسایت شاید کمی مشکل تر از ساخت یک شبکه اجتماعی داشته باشد ولی آیا کسی که برای شما وبسایت طراحی کرده است دانش بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو را داشته ؟ یا اصلا اگر کسی برای شما شبکه اجتماعی ایجاد کرده و مدیریت میکند، اصول مدیریت شبکه های اجتماعی یا تبلیغات در آن را می داند؟
جواب همه این سوالات در یک جمله خلاصه می شود.
شما برای پیشرفت نیاز به همکاری با یک تیم حرفه ای دارید که خدمات زیر را برای شما به بهترین شکل انجام دهد:

قسمت دوم : خدمات

1- طراحی سایت
طراحی سایت شما نباید 100% مطابق سلیقه و نیاز شما باشد. یک تیم طراحی سایت موفق همیشه بهترین راهکارها را پیشنهاد می کند و اگر لازم باشد گهگاهی نظر شما را به دلیل منطقی نبودن از دید طراحی یا بهینه سازی نقض می کند.

2- بهینه سازی
یک تیم طراحی سایت موفق می بایست اصول بهینه سازی سایت را طبق آخرین متدها و الگوریتم ها بشناسد بطوریکه سایت شما به گونه ای طراحی شود که خود رتبه های خوبی در موتورهای جستجو کسب کند و در عین حال شما زمان کمتری برای بهینه سازی سایت خود صرف کنید.


3- خدمات عکاسی
یک تیم طراحی سایت موفق به تصاویری که شما از کالا ، خدمات یا محل کار خود می دهید قانع نیست و باید نیازهای خود را با هماهنگی و انسجام با تیم عکاسی خود به بهترین نحو از کارفرما تحویل بگیرد.

4- هاست و دامنه
یک تیم طراحی سایت حرفه ای می بایست بهترین و کوتاهترین دامنه را برای خدمات شما پیش بینی و پیشنهاد دهد و با تهیه بهترین و پرسرعت ترین هاست در بهترین هاستینگ کشور آسان ترین و سریع ترین وبسایت را متناسب با کاربران شما برای شما تهیه کند.


5- شبکه های اجتماعی
یک تیم طراحی سایت می بایست با ایجاد کانال های همنام و همسو با کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی موفق نظیر اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، گوگل پلاس و ... راهکارهای خوبی برای تبلیغات و افزایش مخاطبین (افزایش ممبر) این کانالها به شما پیشنهاد دهد یا در صورت تمایل کارفرما با مدیریت این کانال ها بازارهای خوبی همسو با سایت برای کارفرما فراهم آورد.


6- محتواسازی (تولید محتوا)
یک تیم طراحی سایت حرفه ای نباید از کارفرما انتظار دریافت اطلاعات و محتوا داشته باشد. در صورتی که نیاز به طراحی سایت داشتید تیمی را انتخاب کنید که خود نوید تولید محتوا و مقالات حتی تا 1000 عنوان در طول یک ماه را بدهد. و این همان اصل محتواسازی یک سایت موفق است که می تواند سایت شما را به یکی از کاملترین و پرترافیک ترین سایت در میان کاربران صنف شما تبدیل کند.


7- پشتیبانی وب سایت
همه مواردی که در مقاله زیر گفتیم تنها گام اول ایجاد یک تجارت موفق در عرصه اینترنت بود ولی یک نقص بزرگ که در تیم های غیر منسجم طراحی سایت وجود دارد نبود رضایت مشتریان از پشتیبانی آن هاست. پس بهتر است تیمی را انتخاب کنید که بیشترین رضایت مشتریان از خود را جزء جدایی ناپذیر از اهداف خود می داند.


قسمت سوم : معرفی ایران سایت

جالب اینجاست شاید تمامی موارد بالا شاید فقط در تعداد انگشت شماری شرکت طراحی سایت دیده شود که نهایتا با بررسی فراوان توانستیم نام قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران را از میان این لیست معرفی کنیم.
شرکتی که در کنار غول های بزرگ دنیا فعالیت خود را آغاز کرده باشد می تواند گزینه خوبی هم از لحاط تجربه، و هم از لحاظ قیمت طراحی سایت در میان دیگر شرکت ها باشد.

iransite
iransite


شرکت طراحی سایت ایران سایت که با کمی تامل و جستجو می توان به عنوان قدیمی ترین و اولین شرکت طراحی سایت ایران از آن یاد کردیم. در سال 1997 و جالب است بدانید ایران سایت قبل از گوگل (سایت اول دنیا) ثبت شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. البته منبع ما برای این مقاله تنها قدمت یک مجموعه نیست بلکه با جستجوی کلمه زیر "لبخند مشترکین" در گوگل می توانید به نتایج جالبتری از ایران سایت دست پیدا کنید. هر یک از مشترکین ایران سایت در این صفحه در ویدیوهای یک دقیقه ای به یک یا چند دلیل از خدمات خوب و مختلف ایران سایت تشکر میکنند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را بشناسید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را بشناسید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.