زمان مطالعه: 1 دقیقه
پردرآمدترین ورزشکاران زن ایرانی کدامند؟

پردرآمدترین ورزشکاران زن ایرانی کدامند؟

 در ورزش ایران هم زنان ورزشکار موفقی دارند که هر کدام برای خود در رشته هایی که فعالیت می کنند ستاره هستند...

varzesh
varzesh

 

در ورزش ایران هم زنان ورزشکار موفقی دارند که هر کدام برای خود در رشته هایی که فعالیت می کنند ستاره هستند اما بنا به دلایل زیادی نام آنها کمتر به گوش می رسد. دستمزد بازیکنان و ورزشکاران زن نیز به هیچ عنوان با دستمزد همتایان مذکرشان قابل قیاس نیست اما در سال های اخیر به موازات پیشرفت ورزش زنان دستمزدهای آنها نیز افزایش یافته هر چند هنوز نمی توان به هیچ عنوان این دستمزدها را با دستمزد ورزش حرفه ای مردان مقایسه کرد.

بسکتبال:
در بسکتبال بانوان میزان رقم قراردادها نسبت به گذشته افزایش یافته است. می گویند ادنا تینا عیسائیان بسکتبالیست تهرانی بیشترین میزان دستمزد را میان سایر بازیکنان دارد و معمولا قراردادهای چهل میلیون تومانی می بندد. او گران ترین ستاره بسکتبال بانوان است.

tina
tina

فوتبال:
مریم رحیمی همچنان برترین بازیکن فوتبال ایران است. او هجده میلیون تومان به ازای هر فصل میگیرد. البته ارقام ضد و نقیضی درباره این موضوع وجود دارد.

maryam
maryam

فوتسال:
میزان رقم قراردادها در فوتسال بانوان از مرز 15، 16 میلیون تومان عبور نمی کند. فاطمه اعتدادی که در چند سال اخیر یکی از برترین بازیکنان فوتسال بانوان بوده گران ترین ستاره محسوب می شود و در همین حدود پول می گیرد.

fatemeh
fatemeh

والیبال:
نمی توان بازیکن خاصی را در حوزه والیبال بانوان به عنوان برترین بازیکن معرفی کرد اما در این دسته از بازیکنان می توان مائده برهانی را مطرح ترین معرفی کرد. فرنوش شیخی هم همین طور. در والیبال بانوان سقف قراردادها از بیست میلیون تومان عبور نمی کند.

maede
maede

تنیس:
تنیسورهای زن ایرانی رفته رفته صاحب درآمد بیشتری از این رشته می شوند. غزال ترکمن ممکن است پردرآمدترین باشد. پاداش تورنمنت های تنیس از مرز هفت میلیون تومان عبور نمی کند.

ghazale-torkaman
ghazale-torkaman

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پردرآمدترین ورزشکاران زن ایرانی کدامند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پردرآمدترین ورزشکاران زن ایرانی کدامند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.