زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران

نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران

نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران - iranphotonics عنوان: نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران مجری نمایشگاه.

نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران - iranphotonics عنوان: نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران مجری نمایشگاه : انجمن سنگ ایران - اجراء توسط: شرکت روشان روز محل برگزاری : تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران زمان برگزاری : از تاریخ 1402/05/22 تا 1402/05/25

معرفی نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران

آسمونی : پدیده شکل‌گیری نور یکی از زیباترین نشانه‌های قدرت پروردگار می‌باشد که قدرت سحر انگیزش در شکل‌ها و زمان‌های مختلف از کهکشان‌ها و پدیده‌های سماوی گرفته تا  اعماق  اقیانوس‌ها، چشم‌انداز‌های خارق‌العاده‌ای را به جهانیان هدیه داده است. اهمیت استفاده از لیزر امروزه به گونه ای است که پیشرفت بسیاری از صنایع و فناوری ها مانند صنایع فضایی، پزشکی، مخابرات و صنایع نظامی مدیون دستاوردهای لیزر می باشد.

امروزه در صنعت، لیزر به طور قطع یک ابزار بی‌رقیب است به‌گونه‌ای که امروزه بسیاری از قطعات حساس و دقیق در صنایع استراتژیک و پیشرفته فقط و فقط با لیزر ساخته می‌شوند. لیزر قادر است ورقه‌های فلزی ضخیم  را با سرعت بالا برش داده ، یا با سرعت و دقت بالا روی سطوح فلزی و غیر‌فلزی کنده‌کاری نماید. همچنین، لیزر می‌تواند بین فلزات نا‌همجنس و یا الیاژ‌های خاص، جوش‌هایی را ایجاد کند که قبلا با هیچ تکنیکی قابل انجام نبوده  و به همین دلیل در صنایع ساخت هواپیما ، کشتی، اتومبیل و بسیاری دیگر از صنایع حساس، بکار می‌رود. از سویی دیگر در یک چشم‌انداز جدید،  فناوری پیشرفته موسوم به Li-Fi که بر اساس انتقال داده از طریق نور پایه گذاری شده، یک شگفتی تمام عیار در صنعت  ارتباطات به شمار می‌رود که بی‌گمان نشانگر پیدایش افقی جدید در عرصه ارتباطات خواهد بود.

در زمینه پزشکی نیز، لیزر  علاوه بر کاهش درد و رنج حاصل از جراحی‌های سنتی، توانسته است تحولات شگرفی در درمان بیماری‌های مختلف ایجاد نماید. به گونه‌ای که امروزه به جای استفاده از چاقوی جراحی در درمان بیماری‌های مختلف مانند پوست، چشم پزشکی، اورولوژی و سنگ کلیه، پزشکان با بکارگیری لیزر توانسته‌اند جراحی مورد نظر را به صورت سرپایی و بدون عوارض جانبی حاصل از جراحی‌های سنتی مانند عفونت، خونریزی و بستری‌های دراز مدت انجام دهند. همچنین استفاده از لیزرهای زیبایی یکی از بخش‌های جذاب و کاربردی لیزر در حوزه سلامت و زیبایی محسوب می‌شود که بسیاری از متخصصین حوزه زیبایی را به خود جلب کرده است.

به تازگی با ورود بخش خصوصی توانمند در حوزه طراحی و ساخت محصولات نوین در لیزر و فتونیک، دورنمای نویدبخشی از افزایش ظرفیت‌های این فناوری مهم برای کشور عزیزمان ترسیم شده است. در همین راستا، سومین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک تهران،  با هدف ارائه تمام ظرفیت‌های علمی و فنی دانشگاه‌ها،‌ مراکز تحقیقاتی، صنایع،‌ کلینیک‌های پزشکی،‌ شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در زمینه لیزر و فوتونیک و با حضور ‌شرکت‌های معتبر بازرگانی داخلی و خارجی از تاریخ 18 الی 21 آبان‌ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تلاش خواهد شد که آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی در حوزه لیزر و فوتونیک در دسترس همه علاقمندان قرار گیرد. امید است با همراهی همه کارشناسان و صاحب نظران، برپایی این نمایشگاه، ‌گامی موثر برای اعتلای فناوری لیزر و فوتونیک و ترویج این فناوری استراتژیک در کشور باشد. اطلاعات اجرایی بیشتر در برگه نمایشگاه در یک نگاه در دسترس است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی لیزر- فوتونیک ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.