زمان مطالعه: 6 دقیقه
راهنمای خرید میز تلویزیون و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز iranmiz.com

راهنمای خرید میز تلویزیون و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز iranmiz.com

میز تلویزیون امروزه جایگاه ویژه ای در پذیرایی و اتاق نشیمن ما دارد که باید به بهترین شکل و صورت ممکن باشد تا...

میز تلویزیون امروزه جایگاه ویژه ای در پذیرایی و اتاق نشیمن ما دارد که باید به بهترین شکل و صورت ممکن باشد تا در تکمیل دکوراسیون به ما کمک نماید. در گذشته بیشتر میزهای تلویزیون به صورت ساده بودند تا تنها تلویزیون را بتوان بر روی آن قرار دارد اما امروزه میز تلویزیون کشو دار طراحی و عرضه شده است که می تواند هم زیبایی ظاهری داشته باشد و هم اینکه به عنوان یک نظم دهنده برای خانه ما باشد.

همچنین در کنار میز تلویزیون مبل راحتی پارامتر دیگری ست که می تواند در دکوراسیون تاثیر گذار باشد و چیزی که در شکل ظاهری مبل بسیار مهم است نوع پارچه آن می باشد. پارچه های مبل به دو صورت الیاف طبیعی و مصنوعی هستند الیاف طبیعی معمولا مقاومت کمتری دارند و سریع چروک می شوند و به سادگی قابل شستشو نیستند اما در مقابل الیاف مصنوعی دارای دوام و مقاومت بالایی هستند که چروک نم شوند و همچنین در صورت کثیف شدن می توان به راحتی آن ها را تمیز نمود. در ادامه اگر در برابر تابش نور خورشید قرار بگیرند مقاومت بالای دارند و طرح های آن ها محو نخواهد شد.



میز تلویزیون

میز تلویزیون خصوصا از نوع کشو دار این روزها به پر طرفدارترین نوع میز برای تلویزیون تبدیل شده است. زیرا میزهای دارای کشو این امکان را در اختیار ما قرار می دهند که بتوانیم یکسری از وسایل مربوط به لوازم الکترونیکی و سیم و شارژر را در آن جا قرار دهیم. با این کار در واقع می توان به آن قسمت از خانه نظم و تریب بخشید تا همه چیز منظم باشد.

ویژگی انواع میز تلویزیون کشو دار

برای خرید میز تلویزیون نیاز است که به یکسری از ویژگی ها توجه داشته باشید و با این کار می توانید تصمیم گیری و انتخاب را برای خودتان ساده نمایید. در ادامه به یکسری از این ویژگی ها اشاره خواهیم نمود.

  • طراحی‌ های متنوع و خلاقانه
  • توجه به انواع سبک‌های کلاسیک و مدرن
  • استفاده از هنر منبت‌کاری در مدل‌های لوکس
  • وجود کشو و کارایی بیشتر از یک میز تلویزیون
  • رنگ‌ های متنوع و متناسب با دکوراسیون خانه
  • اندازه‎‌ه ای مختلف برای میز از کوچک تا سایزهای بسیار بزرگ
  • میزهای مدرن مگنت ‌دار و فاقد دستگیره با طراحی جذاب
  • ترکیب دستگیره‌ های خاص و منحصر به ‌فرد به صورت مدرن
  • استفاده از ریل‌های مرغوب برای سهولت در باز و بسته کردن کشوها

نکاتی مهم برای خرید میز تلویزیون کشو دار

هنگام خرید به سایز میز تلویزیون دقت نمایید که به نسبت تلویزیون بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد. اندازه میز تلویزیون نباید به صورتی باشد که در خانه فضای بسیاری را اشغال نماید و هنگام خرید باید به متراژ خانه دقت نمود. اگر خانه کوچکی دارید باید میزی با سایز متوسط را انتخاب نمایید اما در مقابل اگر متراژ خانه بالاست نیازی نیست نگران متراژ خانه باشید می توانید هر مدل و هر سایز میزی را که تمایل دارید انتخاب و خریداری نمایید. اما اگر متراژ خانه بسیار بزرگ است بهتر است از میزهای ویترین دار استفاده نمایید که فضای بیشتری از خانه را پوشش دهد.

جنس بدنه و جنس رویه میز تلویزیون کشو دار موضوعی ست که باید به آن دقت نمود اینکه در مقابل خط و خش مقاوم باشد و همچنین جنس آن به صورتی باشد که لک نشود و در صورت لک شدن بتوان آن را راحت پاک نمود. میزهای چند تکه می تواند برای جا به جا کردن، ایده ای عالی باشند و به ما کمک نمایند که این کار را بسیار ساده تر انجام دهیم.

این سبک از میزها می توانند لوازم بسیاری را درون خود جای دهند . همین موضوع می تواند مانند یک گنجه و یا باکس باشد که برای منظم نمودن خانه از آن استفاده می کنیم. برخی از کشوها به صورتی طراحی شده اند که حالتی پنهانی دارند و حتی مشخص نیست که اصلا کشویی در این میز طراحی شده است. اما یک باکس مخفی است در واقع که لوازم را می تواند درون خود جای دهد بدون اینکه مشخص باشد.

موارد تاثیر گذار بر میزان قیمت میز تلویزیون کشو دار

قیمت میز تلویزیون کشو دار به جنس چوب آن بستگی دارد. در واقع کیفیت چوب به کار رفته در ساخت میز اهمیت بسیاری دارد و می تواند کیفیت کار را تضمین نماید. اگر چوب میز نامرغوب باشد حتی با رنگ کردن آن نیز نمی توان این نامرغوب بودن را پوشش داد. نحوه رنگ‌آمیزی و پولیش نیز بر قیمت تاثیرگذار است.

رنگ هایی که بر سطح میز زده شدند نباید حباب داشته باشند زیرا به مرور زمان دچار کنده شدن و پریدگی رنگ می شوند. موضوع بعدی اندازه و سایز میز تلویزیون کشو دار می باشد در صورتی که میز بزرگ باشد به دلیل مصرف چوب بیشتر و سنگین تر بودن، کار قیمت بیشتری پیدا می کند. طراحی پارامتر دیگری ست که بسیار مهم است. طراحی هر چه مد روز تر باشد و همچنین ظریف تر باشد نشان از این است که زمان بیشتری برای انجام کار صرف شده و بدون شک قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. موقعیت فروشگاه نیز نهایی ترین موضوع است که می تواند بر قیمت تاثیر گذار باشد.



مبل راحتی

آیتمی که خرید مبل راحتی تاثیر بسیاری می گذارد نوع پارچه آن می باشد. می تواند طرح و رنگ زیبایی داشته باشد و دکوراسیون خانه را شاداب نماید و یا اینکه دکوراسیون را شیک و با کلاس نماید. برخی از افراد استفاده از پارچه هایی که از الیاف طبیعی تهیه شده اند را می پسندند درست که مزایایی دارد اما یکی از معایب آن این است که مقاومت و استحکام کمتری دارد نسبت به الیاف مصنوعی دارد.

الیاف مصنوعی که در واقع توسط انسان ساخته می شوند مانند پلی استر نسبت به فیبرهای طبیعی (مانند نخ و کتان) در برابر محو شدن اشکال پارچه در اثر تابش نور خورشید و همچنین لک شدن پارچه بسیار مقاوم تر هستند. ما اگر پارچه مبلی خود را از نخ پنبه ای و پلی استر انتخاب نمایید خواهید دید که هم نرمی پنبه را دارید و هم اینکه پارچه در برابر چروک شدن و لک مقاوم تر خواهد بود. الیاف مصنوعی دارای انواع مختلف می باشند که در ادامه به برسی آن ها خواهیم پرداخت.

پارچه مبلی با الیاف مصنوعی آکریلیک (Acrylic)

آکریلیک بسیار سبک و نرم است و مقاومت بالایی در برابر سایش، چروک شدن و محو شدن دارد. اگر قرار است مبل شما در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد پس بهتر است پارچه آن را از جنس آکریلیک انتخاب نمایید زیرا هم در برابر نور و محو شدگی مقاوم است و هم اینکه قابل شستشو هستند و به سادگی از لکه ها پاک می شوند.

پارچه مبلی با الیاف مصنوعی نایلون (Nylon)

نایلون را بدون شک از جمله مقاوم ترین و مستحکم ترین الیاف پارچه می توان نام برد. پارچه های مخمل معمولا با نایلون ترکیب می شوند زیرا می تواند طول عمر مخمل را افزایش دهد و در اصطلاح از کچل شدن آن جلوگیری نماید. اگر پارچه مبلی شما دارای نایلون است باید بدانید که نسبت به نور حساس هستند و می توانند باعث پاک شدن و محو شدن در مقابل نور شوند و همچنین برای پاک کردن آن از لک ها باید از پاک کننده های بر پایه حلال استفاده نمود.

پارچه مبلی با الیاف مصنوعی پلی استر (Polyester)

پلی استر جنسی تقریبا شبیه به نایلون دارد که قوی و بادوام است. معمولا نایلون با سایر الیاف ترکیب می شود استحکام آن بالا برود و دچار پوسته پوسته شدن و محو شدن طرح ها در مقابل نور خورشید نشود. همچنین پلی استر در برابر چین و چروک و تغییر شکل بسیار مقاوم است. بعضی از انواع پلی‌استرها را می توان با آب و صابون شست و برخی دیگر نیاز به استفاده از یک پاک کننده مبتنی حلال هستند. بهتر است  که به راهنمای شستشو ی پارچه دقت نمایید.

پارچه مبلی با الیاف مصنوعی میکروفایبر (Microfiber)

پارچه مبلی تولید شده از الیاف میکروفایبر مانند دیگر الیاف مصنوعی  هستند که مقاومت بالایی دارند. پارچه میکروفایبر از ترکیب الیاف پلی استر و نایلون ساخته شده است. این پارچه مبلی دارای یکسری مزیت است  به این صورت که در برابر نفوذ مایعات مقاوم است و در صورت ایجاد لکه بر روی آن به راحتی می توان آن را تمیز نمود و برای افرادی که دارای کودک و یا حیوان خانگی هستند عالی ست.

پارچه مبلی با فناوری نانو (Nano)

نانو از جمله تکنولوژی های جدیدی است که خاصیت ضد آب، ضد لک، ضد باکتریال و مقاوم در برابر آسیب شوینده ها دارد. بهتر است برای خرید این نوع پارچه ها به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا جنس اصل را بتوانید خریداری نمایید.

برای خرید و مشاهده مدل های متنوع میز تلویزیون و مبلمان های راحتی و همچنین خرید تخت خواب های چوبی و فلزی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز به آدرس iranmiz.com مراجعه کنید .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «راهنمای خرید میز تلویزیون و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز iranmiz.com» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید میز تلویزیون و مبلمان های راحتی از فروشگاه ایران میز iranmiz.com فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.