زمان مطالعه: 3 دقیقه
عروسی ایرانی در تهران

عروسی ایرانی در تهران

برگزاری موفق تشریفات عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. از آنجا که اکثر...

iranian-wedding-in-tehran-in-2017
iranian-wedding-in-tehran-in-2017

برگزاری موفق تشریفات عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. از آنجا که اکثر مردم فقط یک بار ازدواج می کنند، در برگزاری مراسم عروسی باید سنگ تمام گذاشت. به همین دلیل آسمونی در این بخش نکاتی برای شما خوبان تهیه کرده است که کمک زیادی به شما خواهد کرد.

نکته1: هرچه زودتر یک تالار پذیرایی زیبا با اندازه مناسب رزرو کنید

رزور تالار عروسی یکی از مهمترین بخشهای برگزاری تشریفات عروسی شماست. حدود 6 ماه قبل از عروسی خود می بایست تالارپذیرایی یا باغ عروسی خود را رزرو کرده باشید. تالار عروسی می بایست یک سالن بزرگ و مناسب داشته باشد و فضای کافی برای نشستن میهمانان و همچنین فضای کافی برای رقص و شادی مهمانان داشته باشد.  تالار تشریفات پذیرایی عروسی می بایست زیبا و دلنشین باشد. هیچ کس دوست ندارد وقت خود را در یک سالن تنگ و تاریک با سقفی کوتاه یا یک زیرزمین سپری کند.

نکته 2:حتی الامکان تاریخ برگزاری جشن عروسی خود را آخر هفته قرار دهید

ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری برای تالار عروسی بپردازید اما ارزش آن را خواهد داشت. اگر پنج شنبه شب نشد، جمعه شب را انتخاب کنید یا یک شب که فردای آن تعطیل است را در نظر بگیرید. برگزاری عروسی در چنین اوقاتی باعث می شود که میهمانان شما به موقع در عروسی شما حاضر شوند و به خوشحالی تصمیم بگیرند که بعداز ظهر تعطیل خود را در مجلس جشن و شادی شما شرکت کنند. معمولا جشن عروسی حدود ساعت 8 بعداز ظهر آغاز خواهد شد و تا پاسی از شب ادامه خواهد یافت. اگر فردا تعطیل باشد، همه با خیال راحت به شادی و پایکوبی در مراسم عروسی شما خواهند پرداخت و تا آخر مراسم، مهمانی را ترک نخواهند کرد.

نکته 3: کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی مهم است

مهمانان شما انتظار دارند در بزرگترین شب زندگی شما، خوب پذیرایی شوند و کترینگ و تهیه شام، مهمترین قسمت تشریفات عروسی شماست. کیفیت غذا می بایست مناسب باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های مناسب نیز مهم هستند.

اگر تشریفات شام عروسی را به صورت سلف سرویس برگزار می کنید، مطمئن شوید که برای هر 50 میهمان، یک میز شام وجود دارد. این نکته مهمی است. اگر 350 میهمان باید سر یک میز شام پذیرایی شوند، دو ساعت طول می کشد تا تمام مهمانان شام بخورند. چراکه باید صبر کنند یک گروه شام خود را صرف کند و سپس گروه بعدی شام بخوردند و این یک فاجعه در برگزاری تشریفات عروسی است.

نکته 4: مزون لباس عروس

انتخاب لباس عروس مهم ترین و هیجان انگیزترین قسمت برگزاری مراسم عروسی است. هر عروس با توجه به تناسب قد و قامت خود و سلیقه و فرهنگ خانوادگی طرح متفاوتی را می پسندد.خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو با همکاری مزون های معروف و معتبر تهران ، بهترین گزینه ها را برای انتخاب لباس عروس به شما پیشنهاد می دهد.

نکته 5 : دسته گل

طراحی دسته گل عروس یکی از خدمات ویژه مقصودلو برای زیباترین شب زندگی شماست. تشریفات مقصودلو در کنار معرفی و عقد قرارداد همکاری با بهترین گل فروشی های تهران ، این امکان را دارد تا در روز مراسم عروسی ، دسته گل را توسط طراحان گل آرایی ، درب منزلتان اجرا و تحویل شما دهد تا با کمترین وقت و دلهره روز مراسم عروسی خود را شروع نمایید .

نکته 6:به موقع در جشن عروسی خود حاضر شوید

بسیاری از ما دیده ایم یا شنیده ایم که عروس و داماد موقع صرف شام به جشن عروسی خود رسیده اند. اگر می خواهید بدانید مهمانان شما چه حسی خواهند داشت، خیلی ساده است : دو ساعت تمام روی یک صندلی بنشینید و موزیک گوش کنید یا به یک برنامه تلویزیونی زل بزنید!

دیر رسیدن شما به عروسی، ضمن اینکه مهمانان را خسته می کند، عکس ها و فیلم عروسی شما را نیز خراب میکند.

نکته 7:عروس و داماد قدرشناس آخر از همه شام می خورند!

شب عروسی شما بزرگترین شب زندگی شماست. شاید در تمام طول زندگی تان چنین فرصتی برای شما فراهم نشود که این همه مهمان از دور و نزدیک به خاطر شما دور هم جمع شوند. اگر می خواهید همه از تشریفات عروسی شما راضی و خشنود باشند، خوردن شام خود را به تعویق بیندازید و با حوصله بر پذیرایی نظارت داشته باشید. خودتان سر هر میز حاضر شوید و ضمن ابراز قدردانی دوباره از مهمانان از آنها بپرسید که چیزی کم و کسر دارند یا خیر؟ با مهمانان نزدیک و طراز اول خوش و بش کنید و خلاصه نشان بدهید که آداب میزبانی را می دانید. بعد از اینکه همه چیز را کنترل کردید، به اتفاق همسرتان مشغول صرف شام عروسی شوید.

نظر خود را درباره «عروسی ایرانی در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره عروسی ایرانی در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.