زمان مطالعه: 2 دقیقه
کار و سرمایه ایرانی چقدر حمایت می شود؟

کار و سرمایه ایرانی چقدر حمایت می شود؟

چند سالی است که بحث های مربوط به کار و سرمایه ایرانی و حمایت از آن ها بسیار داغ شده است. ما در این بخش آسمونی...

چند سالی است که بحث های مربوط به کار و سرمایه ایرانی و حمایت از آن ها بسیار داغ شده است. ما در این بخش آسمونی در مورد کار و سرمایه ایرانی و تولید و ملی و حمایت از آن صحبت می کنیم.

کار و سرمایه ایرانی چقدر حمایت می شود؟

با توجه به بیانات گوهر بار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، در خصوص ” تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” ،  بر آن شدیم تا تمام تلاش خود را در جهت تحقق این هدف ملی  به کار گیریم و طرحی جامع در جهت رفع موانع و ایجاد پیش زمینه های لازم برای تحقق این امر ارائه نمائیم . این طرح که با عنوان بانک اطلاعاتی عظیم تولیدات ملی و خدمات داخلی عنوان گردید ، به بسیاری از دستگاه ها و سازمان های متولی پیشنهاد داده شد که  بعد از بی توجهی ها و کم لطفی  دستگاه های زیربط بر آن شدیم تا خود کمر همت بسته و به تکلیف شخصی خود در حد توان عمل کنیم .

با بررسی های به عمل آمده ، یکی از عمده چالش­ های موجود بر سر راه تحقق مصرف و تهیه تولیدات ملی ، نبود یک بانک اطلاعاتی گسترده و متمرکز ، با هدف جمع آوری اطلاعات محصولات تولیدی در داخل کشور می ­باشد که بتواند مرجعی جامع و قابل اعتماد برای تولید کنندگان ، مصرف کنندگان ، فروشندگان و هم چنین سیاست گذاران تولید ملی باشد.

این سایت با توجه به توان خود و همکاری شما عزیزان در سدد تشکیل بزرگترین بانک اطلاعاتی از محصولات ملی می باشد تا بتواند مرجعی برای مصرف کنندگان ، فروشندگان و سرمایه گذاران باشد و رفته رفته به سمت اهداف اصلی این بانک اطلاعاتی که قسمتی از آن در زیر آمده حرکت نماید .

برای انجام سریعتر و با کیفیت تر خدمات مربوطه و مراحل اجرایی طرح بانک اطلاعاتی تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با توجه به اینکه شرکت فن آوری اطلاعات ام البنین به عنوان یک بخش خصوصی متولی اجرای امور اجرایی این طرح شده ، مدل های اقتصادی تعبیه شده است که برای آشنایی با روند آن میتوانید به صفحه تبلیغات سایت تولید ملی مراجعه نمایید .

کار و سرمایه ایرانی چقدر حمایت می شود؟
کار و سرمایه ایرانی چقدر حمایت می شود؟

اهم  اهداف طرح حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید ملی عبارت اند از :

1-  تسهیل در ایجاد شناخت مصرف کنندگان داخلی از محصولات تولید شده ایرانی به منظور انتخاب بهترین جایگزین برای کالاهای مصرفی وارداتی  .

2-  ایجاد بانک اطلاعاتی عظیم از تولیدات ملی جهت تسهیل در معرفی کالاهای تولیدی کشور به بازرگانان دیگر کشور ها و تسریع در امر صادرات.

3-  کمک به رفع مشکلات تکنولوژیکی محصولات تولیدی و ارائه راهکارهای ارتقاء بهره وری در جهت بهبود کیفی محصولات داخلی با ارائه داده های مورد نیاز.

4-  فراهم شدن امکان شناسایی مقدار واقعی تولید محصولات ملی در جهت کمک به سیاست های تنظیم بازار و اختصاص تسهیلات مورد نظر برای حمایت از تولید کنندگان .

5-  توانایی شناسایی واحد های تولیدی هم سو و کوچک جهت ادغام یا تشکیل تعاونی­ های بزرگ در راستای کم شدن هزینه های جاری تولید و درنتیجه ایجاد توجیه اقتصادی  برای سرمایه گذاری بیشتر در جهت بهبود کیفی و تکنولوژیکی محصولات تولیدی .

6-  امکان برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی مرتبط در جهت شناخت و استفاده از محصولات و قطعات تولیدی یکدیگر و  عدم انجام کارهای موازی و تکراری .

7-  امکان ایجاد شناخت جامع از بازار محصولات تولید شده داخلی توسط سرمایه گذاران خارجی و داخلی و تشخیص کمبودها و نیازهای بازار جهت ایجاد واحدهای تولیدی سود ده .

نظر خود را درباره «کار و سرمایه ایرانی چقدر حمایت می شود؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کار و سرمایه ایرانی چقدر حمایت می شود؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.