زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه کارپوشه ایرانیان

سامانه کارپوشه ایرانیان

به گزارش آسمونی:براساس قراردادی که بین شرکت ملی پست و سازمان فناوری اطلاعات منعقد شد، دفاتر پستی منتخب...
سامانه کارپوشه ایرانیان
سامانه کارپوشه ایرانیان


به گزارش آسمونی:براساس قراردادی که بین شرکت ملی پست و سازمان فناوری اطلاعات منعقد شد، دفاتر پستی منتخب کارپوشه ایرانیان را به متقاضیان واگذار می نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، دفاتر پستی دولتی، پیشخوان و ICT به عنوان کارگزار بهره برداری از سامانه کارپوشه ایرانیان تعیین و از متقاضیان حقیقی بالای 18 سال و حقوقی استفاده کننده از سامانه ثبت نام به عمل می آورند.

در فاز نخست این قرارداد، مواردی چون دریافت خروجی و پاسخ خدمات دولت الکترونیک، حفظ اسناد ارسالی از سوی دستگاه ها و احراز هویت به منظور استفاده از خدمات این سامانه  در حجم های مختلف که از سمت دستگاه های اجرائی فزستاده شده برای متقاضیان ارسال می شود.

متقاضیان حقیقی برای ثبت نام نیاز به اصل شناسنامه و کارت ملی، کدپستی، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و آدرس ایمیل دارند. در مورد افراد حقوقی نیز می بایست صاحب امضاء موسسه حقوقی (مطابق آگهی رسمی روزنامه) با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی، شماره ثبت، شناسنامه ملی، کدپستی موسسه، شماره تلفن همراه به نام شخص صاحب امضاء و ایمیل به دفاتر مذکور مراجعه نمایند. پس از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور متقاضیان از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

در این قرارداد منطقه پستی شمالشرق استان تهران به عنوان مجری طرح موظف به ایجاد هماهنگی میان واحدهای اجرائی، ارائه آمار و اطلاعات، نظارت و تأئید حسن انجام کار واحدهای مجری، پاسخگوئی به ابهامات و سوالات مربوطه تعیین شده است.

در قرارداد دیگر که بین شرکت ملی پست و شرکت کیش سل پارس خواهند نمود. همچنین طبق این قرارداد در دفاتر تعیین شده، باجه خدمات امور مشترکین ایجاد خواهد شد.

در قرارداد مذکور نیز منطقه شمال شرق استان تهران موظف به ایجاد هماهنگی میان واحدهای اجرائی و طرف قرارداد بوده و ارائه آمار و اطلاعات و تسویه حساب با طرف قرارداد نیز با این واحد است.

منبع: شرکت پست
نظر خود را درباره «سامانه کارپوشه ایرانیان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه کارپوشه ایرانیان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.