زمان مطالعه: 1 دقیقه
مرکز کامپیوتر ایرانیان تهران

مرکز کامپیوتر ایرانیان تهران

مرکز کامپیوتر ایرانیان یکی از مراکز فروش کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، کنسول های بازی و همچنین قطعات و لوازم جانبی کالا های نام برده می باشد.

مرکز کامپیوتر ایرانیان واقع شده در ضلع جنوبی میدان ولی عصر (پشت ایستگاه بی آر تی ) یکی از مراکز فروش کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، کنسول های بازی و همچنین قطعات و لوازم جانبی کالا های نام برده می باشد. آسمونی در این بخش به معرفی مرکز کامپیوتر ایرانیان می پردازد.

معرفی مرکز کامپیوتر ایرانیان

مرکز کامپیوتر ایرانیان
  مرکز کامپیوتر ایرانیان

مرکز کامپیوتر ایرانیان واقع در میدان ولیعصر، یکی از مراکز تخصصی فروش قطعات رایانه و انفورماتیک در تهران است. این مرکز دارای 10 طبقه تجاری و 2 طبقه اداری است. از امکانات رفاهی این مجتمع می توان به داشتن پارکینگ اختصاصی، 3 رستوران، 4 کافی نت و نیز کافی شاپ اشاره نمود. این مرکز همچنین محلی برای خرید کامپیوتر دست دوم می باشد. شما می توانید با گشتی کوتاه در این بازار ، به راحتی کیس و مانیتور دست دوم خود را بیابید و با قیمتی مناسب نسبت به خرید آن اقدام نمایید فروشندگان موبایل و تبلت در طبقه همکف صنف فعال این سالن را تشکیل می دهند. طبقات 1 تا 10 متشکل از شرکت های ارائه دهنده ی گارانتی و خدمات پس از فروش لپ تاپ و کامپیوتر و همچنین شامل دیگر شرکت ها در زمینه ی واردات قطعات کامپیوتر و تعمیرات می باشد.

امکانات مرکز کامپیوتر ایرانیان

  • پارکینگ اختصاصی
  • رستوران
  • کافی نت
  • آسانسور
  • سرویس بهداشتی
  • جزء مناطق طرح ترافیک می باشد
  • ایستگاه مترو هفت تیر

آدرس مرکز کامپیوتر ایرانیان

آدرس تهران-فلسطین-طالقانی-بلوار کشاورز
تلفن 02188929621
ساعات کاری 8 الی 22 (جمعه ، 14:00 تا 22:00)
لوکیشن  نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

مسیر دسترسی

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو هفت تیر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان ولیعصر (عج) می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

نظر خود را درباره «مرکز کامپیوتر ایرانیان تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز کامپیوتر ایرانیان تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.