زمان مطالعه: 10 دقیقه
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش

عروس ایرانی قبل و بعد آرایش

آرایش عروس یکی از مهمترین بخش های روز عروسی است که خانم ها در انتخاب نوع آرایش و همچنین انتخاب آرایشگاه...
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


آرایش عروس یکی از مهمترین بخش های روز عروسی است که خانم ها در انتخاب نوع آرایش و همچنین انتخاب آرایشگاه مناسب حساسیت زیادی به خرج می دهند. البته به نوعی این حساسیت کاملا به جا است چرا که روز عروسی هر فرد یکی از بهترین و زیباترین روزهای زندگی محسوب می شود و خانم ها می خواهند در این روز به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند. ما در این مقاله از آسمونی راهنمای آرایش عروس به همراه نکات مهم آرایش عروس و مراحل آرایش عروس و همچنین عکس های عروس ایرانی قبل و بعد آرایش را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

راهنمای آرایش عروس

راهنمای آرایش عروس : مرحله اول

قبل از هر چیز از یک پوست میبینید استفاده کنید وسپس آنرا محو کنید تا پوست از لحاظ ظاهر لک ،جوش یا …نداشته باشد

راهنمای آرایش عروس : مرحله دوم

سپس از کرم پودر مقداری روی پوست زیر چشم و دور بینی بگذارید و آنرا پخش کنید تا پوست کاملا ظاهر یکنواختی پیدا کند.

راهنمای آرایش عروس : مرحله سوم

از پودر صورت برای گرفتن براقی و روغنی بودن و بخشیدن ظاهری سلامت و سرزنده به پوست استفاده میکنیم.(ضمنا استفاده از پودر به دوام آرایش کمک میکند)برای این کار از یک فرچه بزرگ استفاده میکنیم و آنرا کمی در پودر میزنیم و سپس روی تمام صورت پخش میکنیم.

راهنمای آرایش عروس : مرحله چهارم

سپس با یه دستمال کوچک پودر اضافی زیر چشمها رو میگیریم تا از به هم ریختن آرایش چشم ها جلو گیری کنیم.

راهنمای آرایش عروس :  مرحله پنجم

میتونیم از یه سایه به رنگ بادمجونی برای پشت چشم به طوری که از مژه ها به سمت ابرو اونو محوتر کنیم..و از یه فرجه بزرگ استفاده کنیم تا فقط یه بار تو سایه بزنیم و پشت چشم ا ستفاده کنیم تا فقط یه سایه خیلی مات داشته باشیم و با کمی پودر کناره های سایه رو محو کنیم.

(بعضی از خانوم ها معمولا از خط چشم هم استفاده میکنن که معمولا مشکی و یا قهوه ای هست.. برای روز زیباتر هست که از یک سوم خط مژه به سمت بیرون و نه خیلی ضخیم کشیده بشه تا آرایش طبیعی تر به نظر بیاد)

راهنمای آرایش عروس : مرحله ششم

از فر مژه برای حالت دادن به مژه ها استفاده میکنیم و سپس ریمل را هم به مژ های بالایی و هم مژه های پایینی میزنیم.

راهنمای آرایش عروس : مرحله هفتم

ابرو ها رابا یه فرچه گرد مثل برس ریمل شانه میزنیم.سپس با مداد ابرو یا سایه داخل ابرو ها را پر یا به اون ها مدل میدیم و دوباره با همون فرچه کوچیک ابرو رو شونه میزنیم تا مداد ابرو ظاهر طبیعی پیدا کنه . آخر سر هم با کمی ژل ابرو دوباره ابرو هارو شونه میزنیم تا مدل ابروهاثابت بمونه.

راهنمای آرایش عروس : مرحله هشتم

شما میتونین از رژ گونه صورتی یا هلویی با یه فرچه بزرگ روی گونه استفاده کنین و سپس با کمی پودر صورت کناره هاشو محو تر کنین تا طبیعی تر به نظر بیاد.

راهنمای آرایش عروس : مرحله نهم

یه رژلب کمرنگ بدون استفاده از خط لب رژلب رو حتما با قلم مو استفاده کنین تا طبیعی و زیباتر به نظر بیاد.آخر سر یه کمی دوباره پودر بزنین تا همه چیز ظاهری طبیعی داشته باشه و صورتتون هم برق نزنه.مرحله دهم

یه وقت هایی شاید دوست داشته باشین که رژلبتون مشخص تر باشه .پس بعد از این که تمامی مراحل بالا رو انجام دادین..دور لبتون رو با خط لب مشخص میکنین .سپس با همون خط لب داخل لب هارو هم پر میکنین و سپس از رژلب همرنگ باخط لب با قلم مو کمی روی لب رو رژ میزنین.

iranian-bride
iranian-bride


نکات مهم در آرایش عروس

این روزها که بساط جشن و مناسبت های ارزشمند مذهبی به راه است، شاید خیلی ها برای برگزاری مراسم نامزدی یا عروسی شان آماده شوند. بنابراین وقت خوبی است تا کمی هم درباره بهتر برگزار کردن این مراسم صحبت کنیم. این بار، روی صحبت مان با عروس خانم هاست که قرار است ستاره مجلس باشند.

آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن هایش داشته باشد. اما چنین آرزویی بدون داشتن یک آرایش مناسب و لباس مناسب امکان پذیر نیست. لازم نیست آرایش گران قیمت و لباس فوق العاده خاصی داشته باشید. اتفاقا این از آن مواردی است که هر چه ساده تر بگیرید، بهتر و ماندگارتر می شود. ما برای شما توصیه هایی داریم که حتی در صورتی که بخواهید خودتان، خودتان را آرایش کنید، به کارتان می آید.

می خواهید یک عروس متفاوت باشید؟ قصد دارید همیشه به خاطر بسپارید که در تابستان عروس شده اید؟ به فکرتان رسیده که از آفتاب داغ تابستان استفاده کنید و با پوستی برنزه راهی مراسم تان شوید؟ خب این ایده اگرچه خطر دلزدگی در سال های بعد را دارد، اما اگر برای چنین کاری مصمم هستید، توصیه می کنیم برنزه کردن را دو هفته قبل از عروسی شروع کنید تا در روز جشن پوستتان نارنجی یا مصنوعی به نظر نیاید. بهتر است یک بار کامل از پوست لایه برداری کنید و به یاد داشته باشید که گردن و سینه نیز باید رنگی مشابه صورت داشته باشند.

راهنمای آرایش عروس : زیبایی هایتان را نشان دهید

شما باید به ویژگی هایی اهمیت بدهید که بیش از همه دوست دارید، در روز عروسی شما می خواهید خودتان باشید اما در زیباترین صورت ممکن. پس اگر چشمانتان را بیشتر دوست دارید، با خط چشم و ریمل با آنها بازی کنید. اگر لب هایتان برایتان مهم تر است، از سایه روشن یا رژ لب درخشان استفاده کنید. هر آنچه که فکر می کنید شما را زیباتر جلوه می دهد به کار ببرید. اما بدترین کار این است که احساس کنید تغییر بسیار بزرگی رخ داده و حتی شما تبدیل به شخص دیگری شده اید!

عروس ها باید از چه شیوه های آرایشی استفاده کنند تا در عکسهایشان زیباتر شوند؟ این سوالی است که بیشتر عروس ها می پرسند. از آنجایی که فلاش عکاسی به سایه های صورتی نیروی بیشتر می بخشد، حتی مقداری زردی نیز به پوست شما می افزاید. از اصلاح کننده رنگ برای پوشاندن حلقه های تیره زیر چشم (بخصوص اگر شب قبل درست نخوابیده اید و احتمالاً این حلقه ها در زیر چشمان شما افتاده است) استفاده کنید.

آرایشتان را با پودر ثابت کنید و مطمئن شوید که پوستتان مات شود تا در عکس ها براق نیفتد. همینطور رژلبی را انتخاب کنید که کمی از حد معمولی که استفاده می کنید روشن تر باشد. زیرا لب های کمرنگ در عکس، محوتر به نظر می آیند.

عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


راهنمای آرایش عروس : یک آرایش ماندگار

عروس چطور می تواند مطمئن باشد آرایشش در تمام طول روز باقی می ماند؟ برای چشم ها، استفاده از سایه ها و خط چشم با ماندگاری بالا و اتمام آن با سایه روشن روی استخوان زیر ابرو برای جلوه دادن به چشم مناسب است. روی گونه هایتان از دو نوع رژ گونه استفاده کنید، اولی نوع خنثی که از برآمدگی گونه شروع شده و به سمت خط موهایتان می رود و دومی سایه ی روشنی که فقط روی برآمدگی گونه استفاده می شود. برای ماندگاری رنگ لبهایتان نیز قبل از استفاده از رژ لب، دور لب را خط کشیده و حتی روی لب را نیز با مداد کاملا پر کنید.

راهنمای آرایش عروس : چه بخوریم و چه نخوریم؟

رژیم آبی بسیار مناسب است، آب بسیار زیادی بنوشید تا تمام سموم از بدن و پوست شما خارج شود. حتما از نرم کننده پوست استفاده کنید تا ملایمت پوست شما حفظ شود. از دو هفته قبل از مراسم، میوه و سبزیجات زیاد بخورید و دور غذاهای چرب، شیرین و پرادویه، فست فودها و هله هوله هایی مثل چیپس و پفک را از یک ماه قبل خط بکشید. این غذاها پوست را کدر، خسته و تیره و جوش دار می کنند.

7 نکته مهم که باید در آرایش عروس به آن دقت شود

زمانی که روز عروسی فرا می رسد معمولا بزرگترین دغدغه برای عروس چگونگی آرایش موها و صورت او می باشد و باید گفت این که در نهایت مدل موها و آرایش و زیبایی عروس به چه صورت می شود بحث اصلی میان مهمانان مجلس عروسی می باشد. ما در اینجا 7 کار را که باید هر آرایشگری برای زیباتر کردن عروس خود انجام دهد را بیان کرده ایم که با توجه کردن به این نکات مطمئن باشید که در نهایت عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص خواهید شد.

iranian-bride
iranian-bride


راهنمای آرایش عروس : تزئین روی مو

بعد از آنکه درست کردن مدل موها به پایان می رسد آراستن موها با استفاده از گل های تازه مانند ارکیده ، گل رز و یاس و یا استفاده از انواع وسایل تزئینی بر روی آن کار بسیار جالبی می باشد. این کار باعث ایجاد جذابیت بیشتر در نگاه و زیبایی چهره و حتی مدل لباس عروس خواهد شد.

عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


راهنمای آرایش عروس : اضافه کردن مو

در این مرحله به جاهایی از سر که موی کمتر دارند و معمولا جلوی سر اینگونه می باشد مو اضافه می کنیم. با این روش به راحتی حجم مو را بالا می بریم و در نهایت هر طور که بخواهیم مو را درست می کنیم .می توان از رنگ ها و مدل های گوناگونی برای موی اضافی استفاده کرد .مثلا می توان از موهایی به شکل بافت های بسیار ریز برای اضافه کردن لابه لای موهای جلوی سر استفاده کرد .استفاده از موهای اضافی باعث می شود تا شما با چهره ای کاملا متفاوت و نگاهی تازه و منحصر به فرد در شب عروسی حاضر شوید.

iranian-bride
iranian-bride


راهنمای آرایش عروس : آرایش با رنگ پاش

باید گفت این تکنولوژی در آرایش مخفی نگه داشته شده و از آن تنها برای آرایش مدل ها و ستارها استفاده می شود . این در واقع یک آرایش است که بر روی پوست با استفاده از رنگ پاش ( یک دستگاه تفنگ بادی ) استفاده می شود که این به جای استفاده از اسفنج ها و برس های اسپریی می باشد. با کمک آن یک لایه نازک از آرایش به صورتی کاملا مات روی پوست به وجود می آید و بعد از آن ادامه آرایش کردن بر روی آن بسیار آسان می شود و باید گفت این روش به دلیل تماس نداشتن مستقیم دست با پوست یک روش کاملا بهداشتی می باشد.

عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


راهنمای آرایش عروس : ایجاد طرح روی بدن

در این مرحله از آرایش عروس به طراحی نقش و نگار و خال کوبی بر روی پوست عروس پرداخته ایم که حتی می توان از این روش به جای استفاده از انواع جواهرات سنگین بهره برد. این کار را می توان روی پیشانی و یا پشت دست انجام داد. برای ایجاد این مدل طراحی ها باید به رنگ لباس و رنگ استفاده شده برای طراحی دقت شود که با هم هماهنگ بوده و در نهایت باید گفت این مدل آرایش کاری بسیار خاص و برجسته می باشد.

iranian-bride
iranian-bride


راهنمای آرایش عروس : آرایش دائمی

این روزها عروس ها ترجیح می دهند آرایش صورت آنها طوری انجام گیرد که برای یک مدت طولانی ثابت بماند و از بین نرود . بنابراین ، ما شما را با یک تکنیک آرایش جدید که شبیه به یک تاتو دائمی می باشد آشنا می کنیم. این روش که کاملا تخصصی می باشد کمک می کند تا برای طراحی ابرو ، چشم ورنگ لب  فقط از یک سوزن استریل استفاده کنید و سپس آرایش را به مانند ایجاد خال کوبی ادامه دهید. هنرمندان بزرگ آرایشگر در این روش از یک سوزن برای پر کردن رنگ یا افزایش حجم یک نقطه خاص از صورت استفاده می کنند . رژ لب به صورت دائم روی لب باقی می ماند و باید گفت همه چیز حتی رنگ ابرو و خط چشم هم تا مدت های طولانی که غیر قابل باور است از بین نخواهد رفت .

عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


راهنمای آرایش عروس : اصلاح عیوب

همانطور که از نام آن پیداست، در این مرحله از آرایش عروس باید تمامی عیب های صورت عروس را با استفاده و بهره گیری از انواع سایه ها از بین برد . این که شما به سلیقه و انتخاب خود و با توجه به مدلی که به چهره ی شما می آید می خواهید گونه های چاق خود را به استخوانی تبدیل کنید ، صورت گرد را به شکل  بیضی درآورید و یا بینی کوچک را به بزرگ تبدیل کنید فرق می کند.در کل باید گفت اصلاح کردن عیب های صورت کار بسیار آسانی است و باید گفت مهمترین نکته در کسب موفقیت در این مرحله این است که عروس از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد.

iranian-bride
iranian-bride


راهنمای آرایش عروس : طراحی ناخن

طراحی ناخن های زیبا و بلند، همواره جزء بهترین و مهمترین قسمت های آرایش عروس می باشد .بعضی از دختر خانم ها آنچنان ناخن های بلندی ندارند که بتوان  روی ناخن آنها طراحی انجام داد و باید از ناخن های مصنوعی استفاده کرد و برای این کار باید آنچنان در اندازه و چسباندن آنها دقت کرد که کاملا طبیعی به نظر برسند. طرح و رنگ ناخن خانم ها معمولا بسیار به چشم می آید مثلا فرض کنید خانمی را که بر روی فرش قرمز می رود و باید دستش را برای احترام بالا ببرد که به این ترتیب حتما مدل ناخن های او بسیار قابل توجه می باشد. چگونگی طرح و رنگ روی ناخن یکی از بزرگترین هنرها می باشد که در ابتدا به ناخن زرق و برق می دهند و سپس تقوش زیبایی چون انواع گل ها و سنگ های بلوری و...روی آن می اندازند.

عکس عروس ایرانی قبل و بعد آرایش

عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


 

 

iranian-bride
iranian-bride


عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


iranian-bride
iranian-bride


عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


iranian-bride
iranian-bride


عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش


iranian-bride
iranian-bride


عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
عروس ایرانی قبل و بعد آرایش
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «عروس ایرانی قبل و بعد آرایش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره عروس ایرانی قبل و بعد آرایش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.