زمان مطالعه: 5 دقیقه
زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی

زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی

ایران یکی از کشورهای بسیار زیبا در جهان است که هر ساله توریست های زیادی از اقصی نقاط جهان برای بازدید از...

ایران یکی از کشورهای بسیار زیبا در جهان است که هر ساله توریست های زیادی از اقصی نقاط جهان برای بازدید از جاذبه های ایران روانه کشور ایران می شوند. آسمونی در این بخش در مورد زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی صحبت می کند.

زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی
زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی



زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی

زیبایی های ایران از نگاه توریست فرانسوی: عاشق ایران هستم.

از من می پرسند چرا به ایران سفر کردم؟ من پاسخ می دهم که من عاشق ایران هستم چون مردم ایران خونگرم و مهمان نواز هستند. اسم این توریست سیریل است و می گوید من از شهر های سرسبز شمال و نخل های زیبای جنوب ایران، از کویر خشک و نوک قله های برفی دیدن کردم و از آنها لذت بردم.

زیبایی های ایران از نگاه یک زوج گردشگر اروپایی: سفر یک روزه به اصفهان لذت بخش بود.

با آنکه آنها فقط یک روز فرصت داشتند ولی عزم خود را جزم کردند و به ایران آمدند و اصفهان را مقصد سفر خود قرار داند. مارتا و جی زوج اروپایی در سفر یک روزه خود به اصفهان تصمیم گرفتند آثار باستانی این شهر را ببینند. آنها عاشق معماری اصیل و تزیینات خاص بناهای تاریخی اصفهان شدند. از میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، مسجد شاه، عالی قاپو، سی و سه پل دیدن کردند و از خاطرات و تجربیات سفر یک روزه خود در اصفهان در سایت های گردشگری نوشتند.

زیبایی های ایران از نگاه جاناتان دوچرخه سوار انگلیسی: مردم ایران مهمان نوازترین مردمان جهان هستند.

جاناتان که با دوچرخه خود به همه کشورهای جهان سفر می کند بعد از سفر به ایران می گوید ایرانی ها با محبت ترین مردم دنیا هستند. او می گوید “صبح یک روز معمولی در ماه تیر از مرز ارمنستان وارد ایران شدم. قبلا تعاریف ضد و نقیض درباره ایران شنیده بودم و نگران وضعیت امنیتی این کشور بودم و مطمئن نبودم که چه اتفاقی در انتظار من است. اما متوجه شدم مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند و من در طول سفرم بارها به خانه های مردم ایران دعوت شدم. جاناتان یک ماه در ایران بود و از دوچرخه سواری در کویر ایران و تماشای آسمان پرستاره کویر در شب لذت برد و از دیدن کوه البرز و امکان اسکی بازی در آن متعجب شد.

iran-look-foreign-tourists
iran-look-foreign-tourists

زیبایی های ایران از نگاه رابرت یک کوله گرد لهستانی: بار دیگر به ایران سفر می کنم.

در سفرش به ایران به تهران، کاشان، اصفهان، شیراز، بندرعباس، قشم، هرمز و یزد سفر کرد. او از سفرش به ایران و از اینکه مهمان مردمان ایرانی شده است آنقدر راضی بود که می گفت دوباره به ایران سفر می کنم و این بار می خواهم شمال ایران را ببینم.

زیبایی های ایران از نگاه گردشگر ژاپنی: دید و بازدیهای نوروزی رسم جالب ایرانی ها بود.

کامه یک معلم ژاپنی است که به ایران سفر کرد و با آنکه تصمیم داشت فقط یک ماه در ایران بماند ولی دو بار ویزای خود را تمدید کرد و سه ماه در ایران ماند. او بعد از اتمام سفرش از تنوع فرهنگی و مهربانی ایرانی ها گفت و از اینکه با ایرانی ها در مهمانی های نوروز همراه شد و به شهرهای مختلف ایران سفر کرد لذت برده بود. از نظر او مردم ایران بسیار انسان دوست هستند و به معاشرت و ارتباط خانوادگی اهمیت می دهند و این فرهنگ از نظر او مانند فرهنگ مردم ژاپن است.

زیبایی های ایران از نگاه گردشگر امریکایی: در ایران به شما لبخند زده می شود، برای شما دست تکان می دهند و دعوت به غذا می شوید.

این گردشگر یک فرد امریکایی بود و دو هفته در ایران ماند. او به شهر های مختلف ایران، از جمله مناطق گرمسیری و سردسیری کشور سفر کرد و از خانم ها و آقایان، مردم عادی، رهگذر، کودکان در حال بازی و هر کسی که برایش جالب بود عکس گرفت. در این تصاویر سعی داشت آداب و شیوه زندگی ایرانی ها را نشان دهد. در عکس هایش که پس از بازگشت در سایت خود منتشر کرد، تصویر زنانی که چادر به سر داشتند، دانش آموزان، کاسب کاران، مانکن های ویترین مغازه ها، غذاهای ایرانی و اماکن تاریخی مورد توجه او قرار گرفته بودند. از نظر او ارتباط دوستانه مردم ایران با یک توریست غریبه خیلی خوب و دوست داشتنی است. شاید توجه او به این موضوع به دلیل فرهنگ سرد مردم امریکا است که اصولا به رهگذران توجه خاصی نمی کنند و به نوعی بی تفاوت از کنار یکدیگر می گذرند، در حالی که در ایران به دلیل فرهنگی شرقی ها و هم به خاطر فرهنگ خاص ما ایرانی ها است که به ارتباط با هم علاقه مندیم و مهمان را حبیب خدا می دانیم.

زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی
زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی

زیبایی های ایران از نگاه گردشگر چینی: من احساس غریبگی در ایران نمی کنم و احساس دوستی دیرینه با ایرانیان دارم

برایان هوانگ چند بار به ایران سفر کرد و از نظرش زیبایی های ایران دست کمی از اروپا ندارد. او با دیدین تخت جمشید و تخت سلیمان شگفت زده بود. به نظر او ایران کشوری زیبا و دارای چهار فصل است. او می گوید من احساس غریبگی در ایران نمی کنم و انگار رفاقتی قدیمی با مردم ایران دارم و شاید این تجربه را در جاهای دیگر دنیا نداشته ام. او می گوید من عاشق فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی های هستم به همین خاطر سعی کرده است زبان فارسی را هم یاد بگیرد. او اکنون می تواند با دوستان ایرانی خود به زبان فارسی صحبت کند.

زیبایی های ایران از نگاه سفر جیمی داو به تهران: من دوباره به ایران سفر می کنم.

این گردشگر لحظات نگران کننده ای در ایران تجربه کرد و با آنکه بی نظمی هایی را در فرودگاه دید ولی باز هم بخاطر زیبایی های تهران تصمیم دارد دوباره به ایران باز گردد و به شهرهای دیگر را سفر کند. او درباره تجربه سفرش به ایران می گوید لحظه ورود به ایران بعد از تحمل 4 ساعت معطلی در فرودگاه متوجه گم شدن چمدان هایم شدم. آنها در زمان حرکت از ترکیه که قبل از ایران به انجا رفته بودم جا ماندند که البته فردای آن روز از ترکیه به دستم رسید. با وجود این گشت و گذار در تهران برایم جالب بود و آشنایی با جوانان پرتلاش و امیدوار ایرانی که خود را آزاد می دانند و برای اهداف خود تلاش می کنند و با جهان از طریق رسانه های دیجیتال ارتباط دارند خوشحالم و دوباره به ایران سفر خواهم کرد.

زیبایی های ایران از نگاه دختری لهستانی: من ایران را دوست دارم.

آنا کارستین بعد از سفر کشورهای زیادی به ایران آمد. او دختری لهستانی است و تنها سفر می کند. او بعد از سفر یک ماهه اش به ایران می گوید ایران آنطور که در رسانه های دنیا نشان داده شده نیست و من ایران را دوست دارم. او از مهمان نوازی ایرانی ها، از زیبایی های بناهای تاریخی یاران و جنب وجوش شهرها، و جو عرفانی حاکم بر شهرهای ایران گفت. او از پهناوری و آب و هوای متنوع ایران گفت و به توریست ها پیشنهاد داد که در فصل های متفاوت می توانند به جاهای مختلف ایران سفر کنند. به نظر او ایران مقصدی فوق العاده برای تورست ها از نظر اقتصادی و مردمان مهربانش است. از نظر این فرهنگ ایرانی ها که قبل زا ورود به منزل کفش های خود را درمی آورند جالب بوده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره زیبایی های ایران از نگاه توریست های خارجی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.