زمان مطالعه: 1 دقیقه
اتاق بین الملل جوانان ایران (JCI)

اتاق بین الملل جوانان ایران (JCI)

اتاق بین المللی جوانان از سال 1915 فعالبت خود را با هدف تمرکز بر توسعه و فناوری های نوین برای ایجاد ارتباطات و ارائه خدمات با عضویت تمام اقشار جامعه جهانی آ

اتاق بین المللی جوانان یک سازمان غیرانتفاعی است که جوانان فعال بین سنین 18 تا 40 سال در راستای بهبود تجارت های کوچک عضو آن هستند. این سازمان بین امللی از سال 1915 فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 1392 تا کنون دو نمایندگی در تهران و اصفهان پایه گذاری کرده است. با آسمونی همراه باشید تا با این سازمان بین المللی بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه تشکیل اتاق بین الملل جوانان

در سال 1915، هنری جیسن بیر در یک جلسه از 32 نفر از جوانان برای پروژه فروش اوراق مشارکت برای تامین مالی ساختن یک پارک دعوت کرد. در سال 1924 این گروه از طریق رئیس وقت اتاق بازرگانی انگلیس وارد اروپا شد. در سال 1944 این سازمان با عضویت 8 کشور نخستین مجمع بین المللی خود را در مکزیک برگزار کرد. در سال 1952 نایسلی که رئیس jci  بود به مقام سناتوری که بالاترین درجه سازمان است رسید. JCI یک موسسه مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی است که هم اکنون در 124 کشور و 5000 شهر جهان بیش از 200 هزار عضو فعال دارد. اعضای این سازمان در تلاش هستند تا با توسعه مهارت و دانش بتوانند مدیران لایقی برای آینده کشور خود باشند.

اتاق بین الملل جوانان
اتاق بین الملل جوانان

فلسفه شکل گیری این سازمان با عنوان شهروندان جوان فعال در زمینه های مختلف اجتماعی و اقتصادی، تعریف اهداف مشترک برای شناسایی مشکلات، ارائه راه حل از طریق شهروندان، حرکت به سمت جامعه ای پر شوق و اشتیاق در جهت تحول زندگی خود و جامعه و تلاش برای مبارزه با چالش های زمان حال است.

اخیرا نیز ایران به عضویت این نهاد جهانی درآمده است و به طور رسمی در تهران و اصفهان در حال فعالیت است.

اتاق بین الملل جوانان
اتاق بین الملل جوانان

اصلی ترین دلیل ایجاد اتاق های بازرگانی در سراسر جهان این است که فعالان افتصادی با دولت ها و مراجع قانونی در راستای بهبود فضای کسب و کار ها به مذاکره و گفتگو بپردازند. جوانان فعال اقتصادی در این سازمان با هدف ایجاد شبکه پایدار جهت توسعه کسب و کار ها برای دستیابی به اقتصاد پویای ملی گرد هم آمده اند. در واقع هدف این سازمان این است که بستری مناسب برای رشد و شکوفایی جوانان در عرصه تجارت، فرهنگ و سیاست فراهم کند تا تغییراتی مثبت در کسب و کار خود و هم چنین اقتصاد ملی ایجاد کنند. اتاق بین المللی جوانان ارتباط نزدیکی با دیگر سازمان های بین المللی دارد. از جمله این سازمان ها میتوان به سازمان ملل، صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف)، سازمان یونسکو، اتاق بازرگانی بین المللی اشاره نمود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اتاق بین الملل جوانان ایران (JCI)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اتاق بین الملل جوانان ایران (JCI) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.