زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران

بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران

به یاد بیاورید تنظیم عالی بهروز صفاریان برای آلبوم "غریبه" فریدون آسرایی که باعث محبوبیت او شد یا تنظیم...

بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران
بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران

به یاد بیاورید تنظیم عالی بهروز صفاریان برای آلبوم "غریبه" فریدون آسرایی که باعث محبوبیت او شد یا تنظیم مدرن نیما وارسته برای "دنیا دیگه مثل تو نداره" و "لکنت" بنیامین که او را یک شبه معروف کرد . و یا تنظیم قابل توجه و هوشمندانه سیروان خسروی برای "وایسا دنیا" رضا صادقی که بسیاری این ترانه را بهترین کار صادقی می دانند.تنظیم arrangement به مرحله پس از ساخت ملودی گفته می شود . تنظیم کننده بر اساس ملودی و کلام ، نوع و چینش سازها ، جمله بندی و نت های کوتاه و بلند را مشخص می کند. اما بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران کدامند؟ آسمونی در این مقاله در مورد بهترین بهترین تنظیم کنندگان و آهنگسازان ایران بیشتر صحبت می کند. پس تا پایان همراهمان باشید.

تنظیم کننده خوب زیاد داریم

بابک سعیدی – بهروز صفاریان – سعید انصار – سیروان خسروی – شهاب اکبری – کوشان حداد – هومن نامداری – محسن چاوشی – میلاد ترابی – مهران عباسی – نیما وارسته – سید فواد حجازی – پدرام کشتکار -

سیروان خسروی یک خواننده متوسط و یک تنظیم کننده شاهکار است. به تنظیم "احساس آرامش" خواجه امیری در آلبوم عاشقانه ها توجه کنید. سیروان در اوج است.

بهروز صفاریان هم اگرچه از دوران اوجش فاصله دارد اما همچنان تنظیم کننده توانایی است.

در کل تنظیم کننده ها حق بزرگی بر گردن بخش بزرگی از خوانندگان پاپ دارند . در بسیاری از اوقات صدای خراب و گهگاه گوش خراش آنها را برای مخاطب شنیدنی می کنند.

همه چیز درباره سیروان خسروی

سیروان خسروی ادعا می کند که یکی از بهترین تنظیم کننده ها و آهنگسازان موسیقی پاپ است. ادعای بزرگی است اما کسی هم نمیتواند آن را رد کند. اگر نگاهی به آلبوم های پاپی که این روزها منتشر می شود بیندازید، در بیشتر آنها نام سیروان خسروی را به عنوان ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده و صدابردار می توانید ببینید.

همه چیز درباره سیروان خسروی

حاشیه ها در مورد آلبوم جدید سیروان خسروی به نام جاده رویاها باعث شده تا این خواننده پاپ چند هفته در صدر اخبار موسیقی پاپ باشد. موسیقی پاپی که این روزها چندان حال و روز خوشی ندارد و مشخص نیست این حاشیه ها چقدر می تواند به آن کمک کند.

با چه کسانی کار کرده است؟

بدون شک سیروان خسروی یکی از تاثیرگذارترین تنظیم کننده ها در دهه گذشته بوده است. تک و توک خواننده های پاپ هستندکه تا به حال با او همکاری نداشته اند. خشایار اعتمادی، احسان خواجه امیری، شهاب رمضان، بهنام صفوی، زانیار، امید حاجیلی، رضا صادقی، علیرضا قمیشی و مهدی یراحی از جمله خواننده هایی بودند که معروف ترین کارهای خود را با تنظیم سیروان خسروی وارد بازار کردند

نظر خود را درباره «بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.