زمان مطالعه: 4 دقیقه
پیام رسا ایران به مردم جهان

پیام رسا ایران به مردم جهان

آسمونی در این بخش به تعدادی از پیام هایی که ایران به جهان اعلام کرده اشاره می کند. از جمله پیام زنان به جهان،...

پیام رسا ایران به مردم جهان
پیام رسا ایران به مردم جهان
آسمونی در این بخش به تعدادی از پیام هایی که ایران به جهان اعلام کرده اشاره می کند. از جمله پیام زنان به جهان، پیام راهپیمایی 22 بهمن به جهان و ... . با آسمونی تا پایان این مقاله همراه شوید.

پیام راهپیمایی 22 بهمن به جهان، وحدت کلمه امت اسلامی ایران است

ابوالفضل حسن بیگی در اجتماع مردم دامغان در راهپیمایی 22 بهمن در مصلی امام خمینی(ره) این شهر گفت: امروز مردم سراسر ایران در صحنه حاضر شدند و حماسه ای دیگر را آفریدند.

وی وحدت کلمه را رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: به فرموده امام (ره) نام حکومت ایران جمهوری اسلامی است، نه یک کلمه بیشتر و نه کمتر و این تنها با وحدت کلمه به دست آمده است و همواره باید این وحدت حفظ شود.

حسن بیگی گفت: خون شهدای ما، پس از گذشت 38 سال همچنان نهال انقلاب را آبیاری می کند و امروز مشاهده می کنیم که اسلام در سراسر جهان زنده و بیدار است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت سخنان امام (ره) و رهبری آیت الله خامنه ای در سراسر جهان زنده است و می درخشد، گفت: امروز شاهدیم که رهبران قدرت های بزرگ جهان زانو می زنند و به زبان می آورند که عمود خیمه اسلام، فداکاری، استقلال و آزادی ایران اسلامی مرهون هدایت های آیت الله خامنه ای است.

iran-clear-message-to-the-world
iran-clear-message-to-the-world
وی اضافه کرد: آمریکا طی 10 سال اخیر هر نوع خباثتی را به کار بسته است، اوباما را به میان صحنه آورد که در آخر سر تسلیم در برابر ایران فرود آورد و حال نوبت ترامپ است که افراد پشت پرده، سخنان او را اداره می کنند و در آخر خواهیم دید که او گورباچوفی بیش نیست.

حسن بیگی افزود: امروز به جرات می توان گفت اگر در همه کشورها جنگ و درگیری رخ دهد، انقلاب اسلامی ایران با وجود قدرت منطقه ای این توان را دارد که وجود هر تروریست، بیگانه و داعشی را تا 40 کیلومتری مرزهای خود منهدم کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نا امنی، معضل همه کشورهای اروپایی است در حالی که بیش از 85 میلیون ایرانی استوار ایستاده اند و در کنار ولایت فقیه خود، همواره در صحنه هستند.

اقشار مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان همانند سال های گذشته در راهپیمایی عظیم 22 بهمن دامغان حضور یافتند و بار دیگر عشق و علاقه خود را به انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دادند.

این راهپیمایی در شهر دامغان از مسیر میدان شهدا به سمت مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و شعارهای ضد صهیونیستی بار دیگر نفرت خود از استکبار اعلام کردند.

پیام رسا ایران به مردم جهان
پیام رسا ایران به مردم جهان
مردم دامغان با مشت‌ هایی گره‌ کرده و سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» بار دیگر نفرت خود را از مستکبرین عالم فریاد زدند.

در 60 نقطه از استان سمنان راهپیمایی 22 بهمن امسال برگزار شد.

پیام بسیج صدورانقلاب اسلامی ایران به جهان است

سرهنگ مجید سوری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد افزود: بسیج و انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی را در جهان و منطقه به خطر انداخته واقدامات و توطئه های زیادی را از آنها خنثی کرده است.

وی با اشاره تقدیم 85هزار شهید بسیجی در دوران دفاع مقدس به انقلاب اظهارکرد: بیش از 2میلیون نفر از ملت ایران در قالب بسیج در دفاع مقدس حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد بیان کرد: دشمن و استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس ناکام مانده که بعد از آن نیز جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته تا فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم ایران بگیرد.

iran-clear-message-to-the-world
iran-clear-message-to-the-world
سرهنگ سوری اضافه کرد: بسیج به عنوان نهادی پیشرو در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ایران فعالیت کرده و در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاده و با طرح برنامه های فرهنگی در این راستا به مقابله با آن پرداخته است.

وی ادامه داد: دشمن و استکبارجهانی بعد از ناکامی در جنگ نرم دشمن به تحریم اقتصادی روی آورده که بسیج نیز در این راستا وارد عمل شده و با طرح های اقتصاد مقاومتی تحریم ها آنها را بی اثر کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآورشد: امسال بیش از 2هزارتن به اردوهای راهیان نوراعزام شده و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال داده اند.

سرهنگ سوری افزود: بسیج شهرستان بروجرد در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی با حدود 60میلیارد ریال اعتبار 400طرح اقتصاد مقاومتی را با اشتغالزایی 500 نفر اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: بسیج همواره گوش به فرمان رهبری بوده و آمادگی کامل را داشته تا براساس دستور مقام معظم رهبری درهمه صحنه ها وارد عمل شود و دین خود را به انقلاب اسلامی ایران ادا کند.

پیام رسا ایران به مردم جهان
پیام رسا ایران به مردم جهان
پیام زنان ایران به جهان

شما خانم‌ها برای دنیا پیامی دارید، این پیام را دقیق و مسجّل کنید و به دنیا بدهید.

ز‌ن‌های ایران، بخصوص کسانی که در رشته‌های گوناگون دانش و در چارچوب اسلام و احکام اسلامی و مهمتر از همه مساله‌ حجاب توانسته‌اند حرکت کنند، بایستی به زنان و دختران و دانشجویان زن دنیا عملا تفهیم کنند که علم به معنای بی‌بندوباری نیست و لازمه‌ تحصیل علم بی‌قیدی نسبت به موازین اخلاقی در مورد معاشرت زن و مرد نیست؛ بلکه می‌توان با رعایت کامل این موازین، علم را هم تحصیل کرد و به جاهای بالایی رسید و وجود شما می‌تواند بعنوان یک نمونه از پیام جهانی اسلام نشان داده بشود.

iran-clear-message-to-the-world
iran-clear-message-to-the-world

پیام رسا ایران به مردم جهان
پیام رسا ایران به مردم جهان

نظر خود را درباره «پیام رسا ایران به مردم جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پیام رسا ایران به مردم جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.