زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی آیفون 6 اپل

بررسی آیفون 6 اپل

یکی از آنها گوشی هوشمند آیفون6 بوده که همچون سال های قبل مدل کوچکتر از آیفون 6 پلاس است.

آشنایی با آیفون 6 اپل

شرکت اپل هر سال در سپتامبر به معرفی نسل جدید گوشی های هوشمند خود می پردازد و در سال 2015 نیز تصمیم گرفت با معرفی آیفون های نسل جدید طرفداران را با گوشی های هوشمند بهبودیافته و جذابی رو به رو سازد. گوشی های هوشمندی که پریمیومی جلوه کرده و محبوبیت بسیاری بین همگان پیدا کردند.

بررسی آیفون 6 اپل
بررسی آیفون 6 اپل

یکی از آنها گوشی هوشمند آیفون6 بوده که همچون سال های قبل مدل کوچکتر از آیفون 6 پلاس است. با ابعاد کوچکتر آیفون 6 محبوبیت بیشتری نسبت به مدل پیشین دارد. البته در مشخصات نسبتا یکسان هستند و تنها در قسمت باتری و ابعاد اختلافی با یکدیگر دارند. در این مطلب قصد داریم به بررسی مختصر آیفون 6 پرچمدار جدید کوپرتینویی ها بپردازیم. طراحی آیفون 6 همچون مدل های پیشین به بدنه فلزی مجهز است تا احساس لوکس و پریمیومی را به کاربر خود منتقل کند. اگرچه در طراحی شباهت بسیاری به مدل پیشین داشته اما تغییر جنس بدنه کمی آن را متفاوت ساخته است. ابعاد آن 138*67*6.9 میلیمتری بوده و وزن آن نیز به 129 گرم می رسد. اگرچه وزن کمی بالا داشته اما ضخامت آن مطلوب و مناسب است. در نگاه نخست می توان متوجه شد با یک گوشی هوشمند پرچمدار و رده بالایی رو به رو هستید. صفحه نمایش آیفون6 در بخش صفحه نمایش به یک پنل 4.7 اینچی 1334*750 پیکسلی IPS LCD مجهز است که کیفیت پروضوحی برای کاربر به ارمغان می آورد.

این گوشی هوشمند نسبت صفحه نمایش به بدنه 65 درصدی داشته و تراکم آن به 326ppi می رسد که بیشتر در تلفن های هوشمند با وضوح بالا می توان آن را مشاهده کرد. بنابراین باید بخش نمایشگر آیفون 6 را مطلوب دانست که نسبت به قبل ارتقا خاصی نداشته است. عملکرد آیفون 6 همانند آیفون 6 پلاس به پردازنده چهار هسته ای  A8 مجهز است که که در کنار تراشه گرافیکی اختصاصی سه هسته ای اپل می تواند عملکرد بالایی را رقم زند. این پیکربندی با حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی یا بیشتر می تواند تجربه خوبی در عملکرد یک گوشی هوشمند را شامل حال کاربر سازد. بنابراین آیفون 6 را باید یک اسمارتفون قدرتمندی دانست که شرکت کوپرتینویی سعی کرده ویژگی های قابلی را برای آن در نظر گیرد و آن را نسبت به سایر رقبا برتر سازد. البته با توجه به بررسی انجام گرفته، A8 بایونیک شش هسته ای نسبت به اسنپدراگون 810 عملکرد سریع و قدرتمندی داشته که انتظار نمی رفت برتری خود را به سادگی اثبات کند.

iphone-6
iphone-6

دوربین آیفون 6 به دوربین اصلی 8مگاپیکسلی مجهز بوده که می تواند تصویربرداری 4کی داشته باشد. بنابراین می توان انتظار کیفیت بالایی را از آن داشت. در بخش جلو یک دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی قرار گرفته که می تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد. آیفون 6 همانطور که از نامش پیدا است یک پرچمدار قابل کوپرتینویی بوده که در بخش دوربین ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شده تا دست کمی از رقبا پرچمدار نداشته و باکیفیت باشد. اپل موفق شد در نسل جدید ارتقا محدودی حاصل کرده تا نسبت به مدل پیشین کیفیت بهتری از خود نشان دهد. باتری اپل از یک پک باتری 1810میلی آمپری بهره گرفته که عمر باتری مطلوبی را به ارمغان می آورد. این عمر باتری می تواند 400 ساعت در حالت استندبای، 12 ساعت مکالمه مداوم و 35 ساعت پخش موسیقی داشته باشد. با چنین مشخصه هایی می توان عمر باتری آیفون 6 را مطلوب دانست اگرچه در مقایسه با برخی گوشی های هوشمند برتر محسوب نمی شود. اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و سال جاری نیز با آیفون 6  یک گوشی هوشمند تمام عیار رونمایی کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بررسی آیفون 6 اپل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بررسی آیفون 6 اپل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.