زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت

نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت

نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت

مجری نمایشگاه : شرکت برنامه ریزی و نمایشگاهی بانیان امید

محل برگزاری نمایشگاه : تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه : 1402/09/13 الی 1402/09/16

معرفی نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت

نمایشگاه رنگ و رزین تهران (IPCC) مهم ترین و برجسته ترین رویداد حوزه رنگ و پوشش در تمام منطقه خاورمیانه است. در طول 15 دوره برگزاری، این نمایشگاه همواره مورد توجه فعال ترین دست اندرکاران زمینه تخصصی مربوطه قرار گرفته تا ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها، بتواند محصولات و نوآوری های خود را به خاور میانه و بازارهای بزرگتر جهانی ارائه کند.

ایران با توجه به موقعیت جغرافی سیاسی منحصر به فرد، و بستر رو به رشد اقتصادی اش، نیاز ویژه ای به تولیدات رنگ، رزین، و پوشش های صنعتی دارد. روند صنعتی سازی درونی کشور نیز نیاز به محصولات فوق الذکر را تشدید نموده است.

در نمایشگاه رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت می توانید محصولات متنوعی با قیمت ها و کیفیت های مختلفی را ببینید و با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. به علاوه می توانید به دنیایی از اطلاعات تخصصی دسترسی داشته باشید.

نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین،پوشش های صنعتی و کامپوزیت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.