زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی تیم های یورو 2016

معرفی تیم های یورو 2016

جام ملت‌های اروپا 2016 یا یورو 2016 پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است که هر چهار سال یک بار برگزار میشود.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

شروع مسابقات یورو 2016

جام ملت‌های اروپا 2016 یا یورو 2016 پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است که هر چهار سال یک بار برگزار میشود. این مسابقات قراراست در تاریخ 10 ژوئن 2016 آغاز شده و در 10 ژوئیه 2016 به پایان برسد. تیم اسپانیا مدافع قهرمانی این مسابقات است.تیم اسپانیا دوبار به طور متوالی به این قهرمانی دست پیدا کرده است. برای اولین بار،این مسابقات با 24 تیم برگزار میشود. پیش از این از سال 1996 مسابقات در قالب 16 تیمی برگزار میشد.بر اساس فرمت جدید مسابقات تیم ها در شش گروه چهار تیمی قرار میگیرند.

از هر گروه دو تیم اول به همراه چهار تیم برتر رده سوم مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود میکنند. مرحله حذفی این مسابقات با شانزده تیم برگزار میشود و به ترتیب با برگزاری تک مسابقه بین دو تیم تا مرحله فینال پیش میرود. در کل 24 تیم در این مسابقات شرکت می کنند که 23 تیم آن طی برگزاری مسابقات مقدماتی تعیین می گردند و تیم 24ام نیز میزبان مسابقات یعنی فرانسه است. از 23 سهمیه انتخابی دور مقدماتی، 19 تیم به صورت مستقیم انتخاب شده و 4 تیم باقیمانده توسط مسابقات حذفی تعیین می گردند.

فرانسه در تاریخ 28 مه 2010 از بین دو کشور ایتالیا و ترکیه به عنوان میزبان انتخاب شدبوردو٬ لان٬ لیل٬ لیون٬ مارسی٬ نیس٬ پاریس٬ سنت دنیز٬ سن-اتین و تولوز این ده شهر به عنوان شهرهای میزبان این مسابقات از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه انتخاب شد.این سومین میزبانی فرانسه برای مسابقات یورو میباشد.فرانسه در سال های 1960 و 1984 میزبان این مسابقات شد.تیم فرانسه دو بار در سال 1984 و 2000 قهرمان این مسابقات شد. قهرمان این مسابقات حق شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها 2017 در کشور روسیه را به دست می آورد.

تیم های حاضر در یورو 2016

گروه A: فرانسه، آلبانی، رومانی، سوئیس
گروه B: انگلیس، ولز، اسلواکی، روسیه
گروه C: آلمان، ایرلند شمالی، لهستان، اوکراین
گروه D: اسپانیا، ترکیه، جمهوری چک، کرواسی
گروه E: بلژیک، جمهوری ایرلند، سوئد، ایتالیا
گروه F: پرتغال، ایسلند، مجارستان، اتریش

نظر خود را درباره «معرفی تیم های یورو 2016» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی تیم های یورو 2016 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.