زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی فیلم (داره صبح میشه)

معرفی فیلم (داره صبح میشه)

سلام سينما- فيلم سينمايي «داره صبح ميشه» اولين ساخته يلدا جبلي از 4 مهر ماه در گروه هنر و تجربه اکران شده است....

سلام سینما- فیلم سینمایی «داره صبح میشه» اولین ساخته یلدا جبلی از 4 مهر ماه در گروه هنر و تجربه اکران شده است. فیلم «داره صبح میشه» قصه چهار خانواده با راز های در هم تنیده شان را در یک شب تا صبح روایت می کند، قصه عشق و بحران رابطه، قصه راز هایی که سال ها مدفون شده و امشب وقت دوباره عیان شدنش است. «داره صبح میشه» چهار اپیزود دارد و فیلمی دیالوگ محور است. سرمایه گذاری این فیلم بر عهده فردین خلعتبری بوده است. یلدا جبلی فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» و چند مجموعه تلویزیونی را تدوین کرده است و همچنین کارگردانی تله فیلم های «یک فنجان چای گرم» و «این جاده دو طرفه است» را نیز برعهده داشته است.

فیلم «داره صبح میشه» در بخش هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در این بخش نامزد دریافت جایزه شد.

یادداشت یلدا جبلی، کارگردان فیلم «داره صبح میشه»:
یک ـ داره صبح می‌شه ثمره تلاش عاشقانه گروهی دوست داشتنی در روزهای سرد زمستان نود و دو است. فیلمی که با تجربه اندک من و روی شانه مهربان کسانی ساخته شد که شرافت و معرفتشان به اندازه هنرشان قد کشیده است.
دوـ به خاطر تجربه‌های بسیاری که این فیلم برایم داشت و رفاقت‌های ناب، قدردان و شکرگزارم. شاید در مقابل چشم اندازم از مسیر پیش رو، قصه‌هایی که درگیرشان هستم و یا نگاه جدی من به سینما و توقع از خودم و شرایط حرفه‌ای که برای این سینما آرزویش را دارم، داره صبح می‌شه، گام بلندی نباشد ولی قطعا به واسطه تجربه اول بودنش، جای ویژه‌ای برای من خواهد داشت و امیدوارم با همه نقاط ضعف و قوتش به دل بنشیند.
سه ـ قطعا آن‌هایی از دیدن این فیلم لذت بیشتری خواهند برد که، لحظه‌ای از آن را از دست ندهند.

خلاصه فیلم :
گلی و سامان، یک شب قبل از جشن ازدواجشان، میهمانی دوستانه‌ای برگزار می‌کنند، اواخر میهمانی در جمعی صمیمی‌تر بازی را شروع می‌کنند که این بازی و شوخی، گلی و سامان را درگیر موضوعی می‌کند و همین بهانه‌ای می‌شود برای ورود به قصه خانواده‌هایی دیگر در همان شب.

شعار فیلم:
هر وقت چیزی و داشتی و باز دلت براش تپید ، اون عشقه

عوامل فیلم:
کارگردان، تدوین: یلدا جبلی/ نویسنده: یلدا جبلی ، سمیه تاجیک/ تهیه کننده: علی لدنی/ جانشین تهیه کننده : فردین خلعتبری، یلدا جبلی/ فیلمبردار: مجید گرجیان/ صدابردار: محمود خرسند، حامد صمدزاده/ صداگذار: ایرج شهزادی/ طراح صحنه، آهنگساز: فردین خلعتبری/ طراح چهره پرازی: محمد قومی/ طراح لباس: مریم نعیم زاده/ مدیر تولید: مریم بهاری/ برنامه ریز: علی هاشمی/ دستیار تهیه کننده : آرش جبلی/ عکاس :‌حبیب مجیدی

بازیگران: رویا نونهالی، مهدی احمدی، بابک کریمی، ایرج شهزادی، رعنا آزادی ور، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، فریبا جدیکار، حمیرا نونهالی، ارنواز صفری، گیلدا حمیدی، بهاره مشیری، ارشیا جم، مانی مزکی، زهرا صادقی، سمیه سابقی، مریم نعیم زاده، آرش لاجوردی، نرگس نوظهور

نظر خود را درباره «معرفی فیلم (داره صبح میشه)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی فیلم (داره صبح میشه) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.