زمان مطالعه: 1 دقیقه
وضعیت راه های کشور

وضعیت راه های کشور

وضعیت تردد و ترافیک جاده ای کشور در نوروز 1400 به چه شکل است؟ تکلیف مجوزهای صادر شده چه شد؟

طبق گفته های قبلی استاندار تهران برای تعطیلات و پیشنهاد ممنوعیت تردد برای تعطیلات پیش رو و با توجه به تمهیدات سازمان یافته به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا، تعطیلات نوروزی سال 1400 بوی دیگری خواهند داشت. کلیه جمعیت کشور موظف به عدم تردد در مسیرهای بین استانی بوده و به منظور جلوگیری از این امر و کنترل تردد، جریمه هایی در نظر گرفته شده است. لذا برای بهبود این عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز به این منظور سامانه اطلاع رسانی در این حوزه و درمورد وضعیت راههای کشور را راه اندازی کرده.

مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای کشور نیز بدین منظور سامانه ای نقشه ای با قابلیت های مختلفی در اختیار شهروندان و هم میهنان عزیز قرار داده.

علیرضا رئیسی در جلسه ای با ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد که لغو مجوز تردد استان های شمالی کشور امری بسیار موثر خواهد بود و به احتمال بالا انجام خواهد شد. چراکه تردد باید کاملا قانونمند باشد و صدور مجوزها به صورت بی رویه در حال انجام بوده است.

همچنین لیستی از استان های قرمز در آسمونی برای شما تهیه کرده ایم.

مرز های غربی کشور توسط پلیس راهور در حال کنترل هستند و مسدود بودن آنها نیز محتمل خواهد بود. در حال حاضر رفت و آمدهای کمی وجود دارد و تنها اتباع عراقی در ایران مجاز به این تردد هستند. 

در خوزستان اقدامات سختگیرانه ای برای مقابله با کرونا انجام شده و در این راستا پروازها لغو شدند. تعداد پروازها به کمترین حالت ممکن رسیده و آن هم متعلق به پروازهای ضروری میباشد. بیماری در خوزستان تا حدودی کنترل شده اما در اهواز هنوز هم وضعیت قرمز است. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای بهبود وضعیت خوزستان سفر به این استان را ممنوع کرده.

آخرین وضعیت ترافیک استان های مختلف را میتوانید از وبسایت های مختلف به طور کامل چک کنید. 

سرهنگ احمد شیرانی نیز با تاکید بر عدم تردد میان استادی اعلام کرد طبق گزارشات دریافتی از مراکز کنترل ترافیک، هم اکنون شاهد ترافیکی روان در محورهای منتهی به شمال کشور هستیم. در دیگر محورها نیز وضعیت تردد عادی و روان گزارش شده اما در آزادراه کرج - قزوین و محدوده شهرقدس شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «وضعیت راه های کشور» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره وضعیت راه های کشور فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.