زمان مطالعه: 1 دقیقه
سرویس ارسال و دریافت فکس اینترنتی چیست؟

سرویس ارسال و دریافت فکس اینترنتی چیست؟

سامانه اینترنتی FAX.IR این امکان را به کاربران خود میدهد تا بدون نیاز به خط تلفن، دستگاه فکس یا نصب نرم...

 فکس اینترنتی

سامانه اینترنتی FAX.IR این امکان را به کاربران خود میدهد تا بدون نیاز به خط تلفن، دستگاه فکس یا نصب نرم افزار، به راحتی و از طریق کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود، اقدام به ارسال و دریافت فکس نمایند. آسمونی در این بخش به معرفی فکس اینترنتی و نحوه ارسال و دریافت فکس اینترنتی می پردازد.

نحوه ارسال فکس اینترنتی

جهت ارسال فکس، کاربران می­توانند با ورود به حساب کاربری در سایت FAX.IR و انتخاب گزینه ارسال فکس، متن دلخواه خود را نوشته و یا فایل PDF، WORD، EXCEL و غیره را بارگذاری کرده و به شماره فکس­(های) مورد نظر ارسال نمایند. جهت اطلاع رسانی از وضعیت ارسال فکس، SMS و ایمیلی از سایت برای وی ارسال و وضعیت ارسال فکس را که شامل “ارسال موفق”، “ارسال ناموفق به علت اشغالی خط” یا “ارسال ناموفق به علت عدم وجود دستگاه فکس در مقصد” می­باشد اعلام می­نماید.

نحوه دریافت فکس اینترنتی

جهت دریافت فکس به کاربران شماره فکسی اختصاص داده می­شود و تمامی فکس های دریافتی به این شماره بصورت فایل PDF به ایمیل شخصی ایشان ارسال و در صورت تمایل یک نسخه از آن در قسمت بایگانی حساب کاربری در سایت FAX.IR ذخیره می­شود. جهت اطلاع رسانی در مورد دریافت فکس نیز یک SMS به شماره موبایل کاربر با متن “دریافت فکس جدید از شماره …” از سایت FAX.IR ارسال می­گردد. کاربران می توانند شماره فکس فعلی خود را نیز به این شماره اختصاصی divert کرده و نیازی به اعلام مجدد شماره جدید خود نداشته باشند.

راه اندازی فکس اینترنتی

1- خرید و نصب یک قطعه نرم افزاری برای تبدیل کامپیوتر شما به یک دستگاه فکس IP .
2- خرید یک قطعه نرم افزاری و اضافه کردن آن به فکس و ارتقا دادن سرورهای VOIP فعلی شما.
3- خرید یک VOIP/FOIP سرور.
4- گرفتن اشتراک یک سرویس IP فکس و استفاده از آن همراه با قابلیت G3 دستگاه فکس شما.
5- خرید یک دستگاه فکس IP    

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سرویس ارسال و دریافت فکس اینترنتی چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سرویس ارسال و دریافت فکس اینترنتی چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.