زمان مطالعه: 1 دقیقه
13 جولای؛ روز جهانی سنگ

13 جولای؛ روز جهانی سنگ

13 جولای به عنوان روز جهانی سنگ نامگذاری شده است.

روز جهانی سنگ، روز بزرگداشت این ماده است که برای بقای انسان بسیار مهم است. از عصر حجر ، سنگ ها برای استفاده به عنوان سلاح و ابزار بسیار مهم بوده اند. هم چنین، فلزات و مواد معدنی موجود در سنگ ها برای تمدن بشری بسیار مهم هستند.

آسمونی: سنگ ها از نظر زمین شناسی و بر اساس خصوصیاتی مانند ترکیبات معدنی و شیمیایی، نفوذ پذیری، ذرات سازنده و اندازه ذرات دسته بندی می شوند. این خصوصیات فیزیکی نتیجه نهایی فرآیندهای تشکیل دهنده سنگ ها می باشد. با گذشت زمان، سنگ ها می توانند از یک نوع به نوع دیگر تبدیل شوند که به این فرایند چرخه سنگ گفته می شود.

از این رو تعاریفی که در تأسیس نامگذاری سنگ به کار رفته است صرفاً با نکات کم و بیش دلخواه انتخاب شده در یک مجموعه مداوم فارغ التحصیل مطابقت دارند.

روز جهانی سنگ

چگونه روز سنگ را جشن بگیریم؟

شما به روش های مختلفی می توانید روز جهانی سنگ را جشن بگیرید. یکی از روش ها این است که کمی تحقیق در مورد انواع مختلف سنگ های سراسر کره زمین انجام دهید. شما می توانید این اطلاعات را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

راه دیگر برای گرامیداشت روز جهانی سنگ، انجام یک پروژه هنری روی سنگ است. شما می توانید روی سنگ هایی که سطح صاف دارند تصاویر و طرح هایی که دوست دارید بکشید.

نظر خود را درباره «13 جولای؛ روز جهانی سنگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 13 جولای؛ روز جهانی سنگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.