زمان مطالعه: 1 دقیقه
30 سپتامبر، روز جهانی پادکست

30 سپتامبر، روز جهانی پادکست

روز جهانی پادکست در تقویم میلادی 30 سپتامبر و در تقویم شمسی روز 9 مهر ماه است. این روز بزرگداشتی برای قدرت پادکست هاست
روز جهانی پادکست جهانی

تاریخ: ۲۰۲۳/۰۹/۳۰

آگاهی از از قدرت رسانه ی آزاد پادکست در دنیای مدرن

 

احتمالا تا به حال اسم پادکست به گوش تان خورده است یا اینکه تجربه شنیدن یک پادکست صوتی را در دهه اخیر داشته اید و یا ممکن است تا به حال این تجربه را نداشته اید ما از شما می خواهیم در امروز که روز جهانی پادکست هست حتما برای شنیدن یک پادکست در موضوعات مورد علاقه خودتان اقدام کنید تا از قدرت این رسانه ی آزاد در دنیای مدرن شگفت زده شوید یا بر تجربیات خوبی قبلی خود ببالید.

همانطور که می دانید امروز روز جهانی پادکست است. رسانه‌ای که در دنیای مدرن ایجاد شده و طرفداران زیادی دارد. در سال 2004 بود که یک روزنامه نگار انگلیسی به نام بن همرسلی در ستونی در روزنامه گاردین اسم پادکست را که ترکیبی از دوکلمه پاد و برادکست است پیشنهاد داد. در فارسی هم برای آن جایگزین هایی نظیر تدوین صوتی یا پادپخش ساخته شد. اما پادکست اسمی است که امروزه بسیار رایج و متداول شده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «30 سپتامبر، روز جهانی پادکست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 30 سپتامبر، روز جهانی پادکست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.