زمان مطالعه: 1 دقیقه
چهارم آوریل ، روز جهانی جنگ بالش ها

چهارم آوریل ، روز جهانی جنگ بالش ها

«بالش‌ها بالا! حالا بزن!». این جمله احتمالاً تکراری‌ترین جمله امروز اهالی حدود 115 کشور دنیا باشد. چرا که طبق یک رسم نانوشته، آن‌ها دور هم جمع می‌شوند تا ...

روز جهانی جنگ بالش ها

«بالش‌ها بالا! حالا بزن!» این جمله احتمالاً تکراری‌ترین جمله امروز اهالی حدود 115 کشور دنیا باشد. چرا که طبق یک رسم نانوشته، آن‌ها دور هم جمع می شوند تا در «روز جهانی جنگ بالش‌ها» همدیگر را حسابی با بالش بنوازند. جنگی پر از خنده و تفریح که جز چندین کیلو پر به آسمان پرتاب شده، هیچ تلفات دیگری ندارد.
چند سالی است که یکی از روز های هفته نخست ماه آوریل را به عنوان روز جنگ با بالش نام‌گذاری کرده‌اند و مردم در بسیاری از کشورهای جهان بالش به دست به خیابان‌ها و مراکز عمومی شهرهای بزرگ می‌آیند و با آغاز این جشن بالش‌های خود را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند.

روز جهانی جنگ با بالش 

هدف برگزارکنندگان، ایجاد جنبشی فراگیر و غیرتجاری برای ارتباط بیشتر شهروندان با یکدیگر است و البته شادی و تفریح در چهارچوب یک برنامه نامتعارف و هیجان‌انگیز. آن‌ها باور دارند این مراسم، فرصتی است برای دوری از تلویزیون، اینترنت و سایر وسایل مدرنی که باعث خلوت‌گزینی انسان شده و روابط اجتماعی او را محدود کرده است. امروزه در بیش از 115 کشور دنیا مردم با بالش‌های خود برای برگزاری مراسم جنگ بالش‌ها به مراکز شهرها می‌آیند و این جشن از جایگاه ویژه‌ای نزد آن‌ها برخوردار است.

نظر خود را درباره «چهارم آوریل ، روز جهانی جنگ بالش ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چهارم آوریل ، روز جهانی جنگ بالش ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.