درج نظر
مطالعه: 1 دقیقه
11 آوریل؛ روز جهانی حیوان خانگی

11 آوریل؛ روز جهانی حیوان خانگی

11 آوریل در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی حیوان خانگی نام نهاده شده است که هدف آن اشاره به ارتباط میان انسان و حیوانات در محیط زیست بشری می باشد.

11 آوریل روز جهانی حیوان خانگی (international pet day) 

کلیه حیواناتی که به عنوان همدم انسان در منزل نگهداری می‌شوند را حیوانات خانگی به‌شمار می‌آورند.

این جانوران برای دارندگان یا نگهدارندگانشان سودمندیهای فیزیکی یا عاطفی فراهم می‌کنند. حیوانات خانگی را می‌تواند در دو گروه حیوانات خانگی متداول (شامل: سگ، گربه، پرندگان زینتی و ماهیان آکواریومی) و حیوانات خانگی غیر متداول(exotic) (شامل: خرگوش، همستر، لاک‌پشت، ایگوآنا، انواع مار، موش سوری، میمون، جوجه تیغی و ..) تقسیم نمود.

حیوانات خانگی غیر متداول در واقع حیوانات وحشی یا آزمایشگاهی هستند که به دلیل ظاهر جذاب یا گاهی متفاوت بودن در منزل نگهداری می‌شوند.

در این روز در بسیاری از کشور های خارجی مردم حیوانات خانگی خود را همراه خود به محل کار یا مدرسه و دانشگاه می برند تا نمایانگر ارتباط و حس و علاقه دو طرفه میان حیوانات و بشر باشد. 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «11 آوریل؛ روز جهانی حیوان خانگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 11 آوریل؛ روز جهانی حیوان خانگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.