زمان مطالعه: 1 دقیقه
25 آوریل ، روز جهانی نماینده

25 آوریل ، روز جهانی نماینده

نمایندگان توسط کشورهایشان منصوب می شوند. از این رو ، آنها از منافع دولتی که در آن خدمت می کنند پیروی می کنند. به منظور آگاهی از نقش نمایندگان کشورهای عضو در سازمان ملل متحد ، مجمع عمومی سازمان ملل 25 آوریل را به عنوان روز بین المللی نماینده اعلام کرده است.
25 آوریل ، روز جهانی نماینده
25 آوریل ، روز جهانی نماینده
روز جهانی نماینده - International Delegate's Day

آسمونی : نمایندگان کشورهای مختلف، به سازمان ملل زندگی می بخشند.بدون آنها سازمان ملل آن چیزی که اکنون است نبود. آنها درباره توافق نامه ها مذاکره کرده و آنها را با کشورهای خود هماهنگ می کنند. برخی اتحاد تشکیل می دهند ، بعضی های دیگر برای سازش می جنگند. از این راه ، آنها چندجانبه گرایی را که سازمان ملل متحد طرفدارش است ، مجسم می کنند.

نمایندگان بیانگر کشورهای خود در جلسان سازمان ملل هستند. در صورت حضور سیاستمدار درجه بالاتر ، نمایندگان به نمایندگی از کشور خود در مجمع عمومی سازمان ملل و سایر انجمن ها مانند شورای امنیت سازمان ملل صحبت کرده و رای می دهند.

مجمع عمومی با تصویب قطعنامه 73/286 ، نقش اساسی نمایندگان در تحقق اهداف اصلی سازمان ملل را به رسمیت شناخت.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «25 آوریل ، روز جهانی نماینده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 25 آوریل ، روز جهانی نماینده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.