زمان مطالعه: 1 دقیقه
30 نوامبر، روز جهانی امنیت رایانه ای

30 نوامبر، روز جهانی امنیت رایانه ای

30 نوامبر، روز امنیت رایانه‌ای، یک روز برای یادآوری به همه کاربران کامپیوتر است که ایمنی و امنیت کامپیوتری یک مسوولیت شخصی و کاری مهم است.

امنیت رایانه‌ای با نام‌های امنیت سایبری و امنیت فناوری اطلاعات نیز شناخته می‌شود. به گونه‌ای که حفاظت از سیستمهای اطلاعات از سرقت یا صدمه به سخت‌افزار، نرم‌افزار و اطلاعات نرم‌افزاری و محافظت در برابر حمله محروم‌سازی از سرویس (اختلال) و بات‌نت ها (گمراهی) به عنوان پارامترهایی است که امنیت رایانه ای آن را تأمین می‌نماید.

روز جهانی امنیت رایانه ای - international computer security day
روز جهانی امنیت رایانه ای (international computer security day)

آسمونی: این سطح از امنیت شامل کنترل دسترسی فیزیکی به سخت‌افزار، و همچنین به عنوان محافظت در برابر آسیب‌هایی که ممکن است از طریق دسترسی به شبکه، داده‌ها و تزریق کد روی دهد بکار گرفته می‌شود.

با توجه به افزایش وابستگی به سیستم‌های کامپیوتری و اینترنت در اکثر جوامع ،شبکه‌های بیسیم مانند بلوتوث و وای فای و رشد وسایل هوشمند مانند تلفن‌های هوشمند و تلویزیون هاو وسایل کوچک مانند اجزای مربوط به اینترنت اشیاء امنیت رایانه‌ای اهمیت رو به رشدی پیدا کرده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «30 نوامبر، روز جهانی امنیت رایانه ای» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 30 نوامبر، روز جهانی امنیت رایانه ای فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.