زمان مطالعه: 1 دقیقه
مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

آسمونی در این بخش به معرفی مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما می پردازد. برای آشنایی بیشتر با وظایف و اهداف...

آسمونی در این بخش به معرفی مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما می پردازد. برای آشنایی بیشتر با وظایف و اهداف مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما این بخش را مطالعه نمایید.

مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما



مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

مرکز همایش های بین الملل سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به منظور برگزاری گردهمایی های داخلی و بین المللی اعم از ملی، منطقه ای و فرا منطقه ای بصورت کاملا پیشرفته و مدرن و دارا بودن امکانات برتر ازجمله تجهیزات تشریفاتی ، صوتی و تصویری الکترونیکی و فناوری اطلاعات با تالارهای مختلف و سالنهای گوناگون برای اهداف متنوع طراحی و احداث و در حال ارائه خدمات برتر به مشتریان برتر خود می باشد . فلسفه وجودی این مجموعه بر این اصل استوار است تا با تعامل با مراجع بین المللی و وزارت خانه ها و سازمان های دولتی و خصوصی با میزبانی از بزرگترین همایش ها و گردهمایی های فنی ، پزشکی و انواع سمینارهای تخصصی و اجلاسهای بین المللی ، توانمندی و اقتدار مدیریت و کارکنان شایسته این مجموعه را به کلیه مشتریان خود به نمایش بگذارد .

مدیریت و کارکنان این مرکز با ارزش نهادن بر رویکرد هویت مدار و فرهنگی ، برازنده ترین امکانات را برای وقوع رویدادهای همسو با اهداف سازمان فراهم نموده اند و برای تحقیق این امر با اتکال به خداوند متعال ، از همه ظرفیت های موجود در مجموعه و نیز از همه توان فردی و جمعی خویش بهره خواهند برد .

این مجموعه با محور قرار دادن ارزشهای انسانی و اجتماعی در تعاملات خویش ، فضایی معنوی و اخلاق مدار را شکل داده و جهت اثبات کارآمدی تعهد مدیریت و کارکنان در اداره امور که ستون اصلی ارائه هر گونه خدمتی است توجه ویژه به مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است . کلیه کارکنان این مرکز به کار گروهی و در کنار یکدیگر و هم افزایی حاصل از با هم بودن اعتقاد داشته و متعهد به رفع موانعی هستند که در راه این هم افزایی قرار دارند . به همین جهت همواره خلافیت و نوآوری ، پیشرو بودن و آینده نگر بودن ارکان اصلی پایبندی اخلاقی در این مرکز می باشد.

ارتباط با مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر، جام جم ، مرکز همایش های بین المللی صندوق پستی : 6643-1935

ارتباط با مرکز تلفن گویا : 22166565 21 98+

آدرس ایمیل امور مشتریان و هماهنگی : co@iicc.ir

روابط عمومی و امور بین الملل : pr@iicc.ir

امور فناوری اطلاعات : info@iicc.ir

شماره سامانه : 300006565

نظر خود را درباره «مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.