زمان مطالعه: 1 دقیقه
دریافت درگاه بانکی واسط

دریافت درگاه بانکی واسط

تجارت های مختلف و صاحبان کسب ‌و کار برای دریافت و انتقال پول در شبکه‌های اجتماعی از درگاه پرداخت واسط استفاده می کنند.

تجربه پرداختی امن از طریق اینترنت با درگاه پرداخت اینترنتی امکان پذیر شده است. دریافت درگاه پرداخت اینترنتی نیازمند شرایطی است که آسمونی در این بخش به آن اشاره می کند و مراحل دریافت آن را شرح می دهد.

درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت واسط
درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت اینترنتی یک سرویس مالی است که برای تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد. در درگاه های پرداخت این امکان را به مشتریان می دهند تا از کارت های اعتباری خود برای خرید از کسب و کارهای اینترنتی استفاده کنند. بانک ها و شرکت های مالی درگاه پرداخت را در اختیار وبسایت ها برای انتقال پول، پرداخت اینترنتی قبض و خدمات موبایلی دیگر قرار می دهند.

درگاه ‌های پرداخت واسط

پرداخت واسط
پرداخت واسط

درگاه‌ های پرداخت واسط به سایت‌ هایی گفته می شود که با مجموعه ها و شرکت ها قرارداد می بندند و درگاه ‌های پرداخت را از آن‌ ها دریافت می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

اخذ درگاه واسط مجوز و مدارک کمتری نیاز دارد و شما می توانید بدون داشتن نماد اعتماد از درگاه‌ های واسط درگاه دریافت نمایید. همانطور که از نامش پیداست، درگاه واسط به صورت واسطه عمل می کند که نقل انتقالات پول شما وظیفه اصلی آن است و از هر تراکنش شما بین 0.5 تا 2 درصد کارمزد دریافت می کنند.

درگاه پرداخت واسط با چندین بانک در ارتباط هستند. هزینه های حاصل از فعالیت شما به حساب درگاه ریخته شده و بعد از رسیدن به حد نصاب می توانید به راحتی تسویه کنید.

چگونگی دریافت درگاه بانکی واسط

درگاه بانکی واسط
درگاه بانکی واسط

1. وارد سایت مورد نظرتان شوید و ثبت نام کنید.

2. برای احراز هویت اسکن کارت ملی و اسکن شناسنامه را وارد کنید.

3. تأیید اطلاعات هویتی

4. ثبت آدرس سایت

5. تأیید دامنه از سمت شرکت درگاه واسط بانکی

6. دریافت API مورد نظر

7. اعلام شماره کارت، شماره حساب، شماره شبا و... برای حساب مقصد (به منظور واریز وجه به حساب شما)

نظر خود را درباره «دریافت درگاه بانکی واسط» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دریافت درگاه بانکی واسط فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.