زمان مطالعه: 1 دقیقه
سرویس های هوشمند IN مخابرات منطقه تهران

سرویس های هوشمند IN مخابرات منطقه تهران

شبکه هوشمند سیستمی یکپارچه برای ارائه سرویس های مخابراتی میباشد که قادر است انواع مختلفی از سرویس های جدید...

شبکه هوشمند سیستمی یکپارچه برای ارائه سرویس های مخابراتی میباشد که قادر است انواع مختلفی از سرویس های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارائه کند. سرویس های شبکه هوشمند، دامنه وسیعی داشته و از یک سازمان بزرگ تا یک فرد میتوانند از آن استفاده کنند و بدین ترتیب امکانات خوبی برای مشتریان فراهم میگردد تا بدون مراجعه حضوری به سازمان ها، به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند. سرویس های شبکه هوشمند بر روی خطوط ثابت افزوده میشود و مشترکان با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ویژه ای از این سرویس ها بهره میبرند. این شبکه با استفاده از شماره گیری مجازی کار میکند.

مزایای شبکه هوشمند

  • - تنوع سرویس ها منطبق با نیازمندی های مشترکان
  • - مدیریت آسان سرویسها توسط مشترک
  • - ایجاد فرصت مناسب برای رقابت در بازار رقابتی 
  • - برقراری فرصت جدید برای کسب و کار
  • سرویس های مختلف IN مخابرات

  • 1- مکالمه اعتباری: با استفاده از این سرویس میتوانید بدون استفاده از کارت خوان خاص، ارتباط تلفنی بی نقص شهری، بی شهری، همراه و بین المللی برقرار کنید. میتوانید تماس برقرا کنید و هزینه تماس از کارت اعتباری شما کسر خواهد شد.

    2- مکالمه رایگان: مشترک میپذیرد که هزینه تماس به عهده خودش باشد، موسسات و مشاغل تجاری و خدماتی که فعالیت آنان بر اساس دریافت سفارش از مشتریان است، میتوانند از مزایای این سرویس بهره مند شوند. ارائه ریزمکالمات، داشتن پیغام خوش آمد گویی، امکان محدود کردن زمان تماس و مکالمه، امکان انتقال مکالمه به شماره های دیگر در صورت اشغال بودن نیز از قابلیتهای این سرویس است.

    3- شماره اختصاصی: اشخاصی که دارای شماره تلفن های متعدد هستند یا کسانی که مکان ثابتی را در اختیار ندارند از عمده ترین کاربران این سرویس میباشند.

    4- شماره فراگیر: موسسات مختلف از عمده ترین متقاضیان این سرویس هستند. این سرویس قابلیت این را به استفاده کننده اش میدهد که تنها یک شماره از شبکه هوشمند را به اطلاع مشتریان خود برسانند. اما با شماره گیری آن، شبکه هوشمند، مشتری را به نزدیکترین شعبه از این شرکت منتقل خواهد کرد و تماس تلفنی به صورت خودکار در شعبه ای نزدیک مشتری رخ خواهد داد. 

    5- مشاوره تلفنی و اینترنت هوشمند: پرداخت هزینه برخی مکالمات مشاوره تلفنی توسط این سیستم انجام میشود.

    6- نظرسنجی تلفنی: در صورت عدم حضور اپراتور، این سیستم اجازه میدهد که مشتری به پیغام گیر وصل شود و نظر خود را د 45ثانیه به صورت پیغام صوتی ضبط کند.

 

نظر خود را درباره «سرویس های هوشمند IN مخابرات منطقه تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سرویس های هوشمند IN مخابرات منطقه تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.