زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکات مهم در نصب کارت گرافیک

نکات مهم در نصب کارت گرافیک

نصب کارت گرافیک نسبتا ساده‌ است و به 3 چیز نیاز دارد؛ کارت گرافیک جدید، رایانه‌ای که کارت گرافیک روی آن نصب شود و درایور.

نکات مهم جهت نصب کارت گرافیک

نصب کارت گرافیک نسبتا ساده‌ است و به 3 چیز نیاز دارد؛ کارت گرافیک جدید، رایانه‌ای که کارت گرافیک روی آن نصب شود و درایور. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید رایانه خود را خاموش کنید و از برق بکشید. پس از باز کردن در کناری کیس، سیم‌ خروجی تصویر و کابل برق (در صورت وجود) کارت گرافیک قدیمی را بکشید و در نهایت با احتیاط کارت گرافیک را از کیس خارج کنید. بعضی از رایانه‌ها کارت گرافیک نصب شده ندارند و محل اتصال کارت گرافیک که اغلب یک اسلات PCI-Ex16 خالی نزدیک پردازنده است، برای انجام این کار در نظر گرفته شده است. بعد از انجام این مراحل اولیه می‌توانید کارت گرافیک جدید را در اسلات خالی PCI-Ex16 نصب کنید. کارت گرافیک جدید روی اسلات را به‌آرامی و بدون فشار زیاد جا بیندازند تا کارت گرافیکتان بدرستی جای بگیرد و به مادربرد آسیب نرساند. بعد از اطمینان از قرار گرفتن کارت گرافیک در محل خود، پیچ‌های آن را سفت کنید تا از جای خود تکان نخورد. فراموش نکنید بیشتر کارت‌های گرافیک مخصوص بازی به رابط‌های برق اضافه نیاز دارند. اگر قصد دارید چنین کارت گرافیکی نصب کنید اول مطمئن شوید کابل‌های برق PCI-E آن وصل شده‌اند، زیرا کارت گرافیک بدون جریان برق مناسب بدرستی کار نمی‌کند. در حقیقت اگر به کابل‌های برق PCI-E متصل نشوید، رایانه شما قادر به بوت شدن نیست.

چرا باید درایورهای کارت گرافیک را آپدیت کنیم

آپدیتهای مادربورد، کارت صدا، و درایورهای شبکه کامپیوتر شما کلاً باعث افزایش سرعت نمی شوند. آنها اغلب باگهای نادر را رفع می کنند – و حتی ممکن است باگهای جدیدی را اضافه نمایند.با این حال، این مورد برای درایورهای به روزرسانی شده کارت گرافیک شما، که با عنوان GPU یا کارت ویدئو شناخته می شوند، مطرح نمی باشد. NVIDIA و AMD هر دو متناوبا درایورهای گرافیکی منتشر می کنند که اغلب بهبودهای عملکردی عمده‌ای را در اختیار قرار می دهد، به ویژه برای بازیها جدیدتر. با توجه به اینکه اینتل با معماری گرافیک Haswell جدیدش نگاهی جدی به عملکرد گرافیک مجتمع می کند، اکنون عرضه آپدیتهای درایور ویدئویی رایجتری را نیز شروع کرده اند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نکات مهم در نصب کارت گرافیک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نکات مهم در نصب کارت گرافیک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.