زمان مطالعه: 2 دقیقه
استیکر‌های استوری‌ اینستاگرام و افزایش سریع بازدید استوریها!

استیکر‌های استوری‌ اینستاگرام و افزایش سریع بازدید استوریها!

اگر این گاومیش را سراسر اینترنت میبینید حتما دلیل خاصی دارد!گاومیش نماد سال نو چینی ها در 2021 است و به همین خاطر هم چند روزی است که خیلی دیده میشود.

استیکر های اینستاگرام: 10 مورد بیزینسی در اینستاگرام

استیکر اینستاگرام که در استوری ها مورد استفاده قرار میگیرد، تنها برای تزیین استوری نیست، بلکه به استوری شما کمک میکند دیده شود. اگر این استوری دررابطه با کسب و کار شما باشد خیلی به نفع شما خواهد بود! با توجه به علاقه زیاد کاربران ایرانی به اینستاگرام، خیلی مهم است که بسیاری از این نکات را شما هم بدانید.اما گاهی همزمان با مناسبت های جهانی مختلف، اینستاگرام هم تصمیم میگیرد استیکر های خودش را به نمایش بگذارد. برای جشن شکرگزاری، جشن سال نو و کریسمس، حنوکا و بسیاری مراسم دیگر، اینستاگرام هم هدایای خودش را به کاربرانش داده. همین استیکرهای مناسبتی بارها باعث دیده شدن استوری های افراد از سراسر جهان و گرفتن ویو (بازدید) بالا برای استوری های آنان شد.
مهم نیست قصد شما از انتشار استوری اینستاگرام چه باشد، اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی مخاطبانتان، دیده شدن محصول کسب و کارتان، جذب مخاطب، اطلاع رسانی برای حراجی کسب و کارتان، یا هرچیز دیگری که باشد، با استفاده از یک استیکر ساده در اینستاگرام خیلی راحت تر دیده میشوید، درواقع اینستاگرام شما را به صورت ویژه به نمایش خواهد گذاشت. در ادامه در این مطلب از آسمونی تمام فیچرها (امکانات) استوری های اینستاگرام را توضیح میدهیم.

اینستاگرام چندوقتی است که استوری هایی که از یک اِلمان و استیکر مشخص در مناسبتی مشخص استفاده میکنند را یکجا جمع میکند و به کل جهان نمایش میدهد! به لطف اینستاگرام کافیست صفحه‌تان باز باشد تا خیلی خوب در سطح جهان دیده شوید!

استفاده از استیکر اینستاگرام در استوری

اینستاگرام
اینستاگرام

حین انتشار استوری اینستاگرام ، شما میتوانید پایین صفحه را به بالا بکشید و با چند فیچر مختلف اینستاگرام مواجه میشوید (در مورد دهم پایین همین مطلب راجع به استیکر ها و تاثیر استفاده از آنها خواهیم گفت):

1- ساعت اینستاگرام
ساده ترین فیچر اینستاگرام همین ساعتش است که میتوانید با انتخاب یک عکس ساعت عکسبرداری آن را نیز با مخاطب به اشتراک بگذارید.

2- گیف اینستاگرام
گیف ها به استوری های شما روح میبخشند و توجه مخاطب را به خوبی جلب میکنند.

3- پرسش اینستاگرام
برای ایجاد ارتباط و همچنین باز گذاشتن راه های ارتباطی و دانستن سوالات متداول مخاطبان خود هم که شده این کار را بکنید.

4- شمارش معکوس اینستاگرام
شمارش معکوس اینستاگرام به ایجاد شور و شوق و هیجان برای مناسبتی خاص که تدارک دیده اید کمک خواهد کرد. البته لازم است به اندازه کافی موضوعی که انتظارش را میکشید جالب باشد تا بقیه هم همراهی کنند!

5- رای گیری اینستاگرام و نظرسنجی ها
استفاده از این فیچرها باعث رخ دادن یک ارتباط مختصر ولی موثر میان شما و مخاطبان شما میشود.

6- دمای هوا اینستاگرام
این فیچر اینستاگرام فقط جنبه تزیینی و اطلاع‌رسانی دارد.

7- موقعیت مکانی اینستاگرام
موقعیت مکانی اینستاگرام را در پست ها و استوری هایتان فعال کنید تا بیشتر دیده شوید. کاربران اینستاگرام و همشهری های شما احتمالا به دنبال خدمات و محصولاتتان میگردند! آسمونی معتقد است که استفاده از موقعیت مکانی میتواند به هر دو طرف کمک کند.

8- هشتگ اینستاگرام
استفاده از هشتگ ها نیز عملکرد جالبی در اینستاگرام دارد. با استفاده از هشتگ ها شما وارد جریان و سیلی از پستها و استوری هایی میشوید که همان هشتگ را استفاده کرده اند. البته مثل هر فیچر اینستاگرامی دیگری، لازمه اینکه این فیچر کار کند، این است که صفحه اینستاگرامتان خصوصی نباشد.

9- منشن کردن اینستاگرام
با منشن کردن اشخاص دیگر

10- استیکر های اینستاگرام
استیکر های اینستاگرام خودشان دو نوع دارند: استیکرهایی که سالهاست همانجا هستند و تغییری نمیکنند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «استیکر‌های استوری‌ اینستاگرام و افزایش سریع بازدید استوریها!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره استیکر‌های استوری‌ اینستاگرام و افزایش سریع بازدید استوریها! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.