زمان مطالعه: 3 دقیقه
ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام چیست؟ چگونه کار می کند و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند اینها سئوالاتی است که در پایان این بخش آسمونی پاسخی مناسب برای آنها خواهید یافت.

ربات اینستاگرام چیست؟

لازم است فقط برای افزایش فالوور اینستاگرام خود در اینترنت سرچ هایی کرده باشید تا با کلمه تا با عبارت ربات اینستاگرام روبرو شوید. ربات اینستاگرام به شما در مدیریت صفحه های اینستاگرام شما کمک می کند و علاوه بر آن می تواند به صورت هدفمند و با سرعت بر تعداد فالوور های خود بی افزایید، فالوورهایی که توسط ربات به صفحه شما ملحق می شوند کاملا ایرانی بوده و علاوه بر ان کاربر فیکی نیز وجود ندارد و این خود باعث هر چه جذاب شدن ربات های اینستاگرام برای علاقه مندان این شبکه اجتماعی شد است. ربات اینستاگرام به عنوان کم‌هزینه‌ترین و بهترین راه برای افزایش فالوئرها در اینستاگرام می دانند و علاوه برآن تبلیغات کارآمدتری توسط ربات برای پیج اینستاگرام شما انجام می شود. یکی از راه های متداول افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات ایسنتاگرام است.با آسمونی همراه باشید.

ربات اینستاگرام چگونه کار می‌کند ؟

تا اینجا مشخص شد که  ربات اینستاگرام چیست، حال وقت آن است که با کارکرد آن آشنا شویم. یک ربات خوب جذب فالوور اینستاگرام، هم می‌تواند در افزایش فالوور برای شما بسیار تاثیرگذار باشد، و هم دقیقاً کسانی را برای  صفحه شما جذب کند که به موضوع  پیج شما علاقه مند هستند. بنابراین قبل از استفاده از ربات باید هدف بیزینس خود ، محصولات و نوع مشتریان خود را مشخص کنید تا بیشترین آثر بخشی را داشته باشید.

چگونه می خواهید با دیگران تعامل داشته باشید؟
با استفاده از ربات این انتخاب شما است که از چه طریقی با کاربران خود در تعامل باشید که برخی از این تعاملات شامل کارهایی مثل لایک کردن پست های دیگران به صورت اتوماتیک، ارسال کامنت خودکار و فالو و انفالو کردن پیج های مرتبط و غیر مرتبط با استفاده فیلترهای موجود.هنگامی که شما اقدام به خرید ربات اینستاگرام می‌کنید، می‌توانید مشخص کنید که ربات از چه روش‌های  برای جذب فالوور استفاده کند. علاوه بر این ، سرعت انجام هر یک از این کارها با استفاده از ربات کاملا قابل تنظیم است. مثلا برای 1 ساعت 100 اکانت که با استاده از فیلترهای موجود در برنامه انتخاب شده است را فالو کند. بنابراین شما می توانید در ماه هزاران فالوو رداشته باشید که همانطور که گفتیم این افراد به صفحه شما علاقه مند هستند و بهترین خروجی را خواهید داشت .

چه افرادی را برای تعامل انتخاب می کنید؟
باید به صورت کارامد با بهترین افراد در اینستاگرام ارتباط داشته باشید مثلا برای یک کسب و کار داخلی فالو کردن مشتریان خارجی اهمیت چندانی ندارد . چون نهایتا در این روش ، قرار است یک فالوئر خارجی به دست آورید. فایده هم ندارد اگر پست کسی را لایک کنید که کوچکترین علاقه‌ای به پیج شما ندارد.  آسمونی : در نهایت چنین آدمی قرار نیست به دنبال کننده شما تبدیل شود. این نوع کسب و کار شما است که مشخص می کند برای کسب و کارتان جه افرادی را باید فالو کنید. و برای اینکار، با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید بهترین خروجی ممکن را داشته باشید. روش های هدف گیری مشتری در اینستاگرام شام موارد زیر می شود.

افزایش فالوئر و لایک با ربات اینستاگرام

با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید بر اساس هشتک به کاربرانی که در موضوعی فعالیت می کنند دسترسی داشته باشید. فقط لازم است که محبوب ترین هشتک مربوط به کار خود را پیدا کنید. آسمونی : مثلا برای کشب و کارهای لباس ، می‌توانید کسانی را هدف فعالیت‌های ربات خود قرار دهید که از هشتگ لباس و مد در پست‌های خود استفاده کرده‌اند.

ربات اینستاگرام در جذب فالوئرهای جدید چقدر تاثیر دارد؟

این حرف ها در عمل بسیار پیچیده است توسط انسان. اما سوال بزرگ اینجاست که استفاده از یک ربات اینستاگرام، واقعاً چقدر در جذب فالوئرهای جدید تاثیر دارد . بر اساس تجربه های کاربران به طور میانگین در ماه هر پیج می تواند بین 1000 تا 2000 تا فالوور هدفمند جذب کند. این اختلاف بازه به خاطر جذابیت پیج شما است . اگر صفحه جذابی داشته باشید، گرفتن 3000 فالوئر جدید در یک ماه هم دور از ذهن نیست. اما اگر صفحه شما جذاب نباشد، بازدهی ربات افزایش فالوئر شما هم کمتر خواهد بود. این یعنی استفاده از ربات اینستاگرام، علاوه بر بالا بردن تعداد فالوئرهای شما، یک مزیت دیگر هم خواهد داشت. اینکه بتوانید پیج خود را از نظر جذابیت بسنجید و کیفیت آن را به مرور زمان بهتر کنید. این حرف به این معناست که اگر ربات شما ماهانه کمتر از 1000 فالوئر را جذب کرده است، شما صفحه‌ی چندان جذابی ندارید و باید در صفحه‌ی خود تجدید نظر کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ربات اینستاگرام چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ربات اینستاگرام چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.