زمان مطالعه: 9 دقیقه
تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی محصول و خدمات بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اینستاگرام یکی از...
تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام


شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی محصول و خدمات بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که این روزها تبیغ در آن بسیار رواج پیدا کرده است. اگر می خواهید با روش تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تبلیغات در اینستاگرام را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام نیز همانند شبکه های اجتماعی دیگر خالی از لطف نبوده و شما را به سود نهایی نزدیک می کند و بسیار کاربر پسند می باشد.

امروزه یکی از شبکه های پر طرفدار اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام است. بعد از خریده شدن اینستاگرام توسط فیسبوک توجه به این نرم افزار زیادتر شد و تبدیل به یک مکان پر رفت و امد شد ، می دانیم که در هر کاری اگر جایی باشد با بازدید بالا آن مکان برای تبلیغات محل مناسبی است .

این اپلیکیشن به سرعت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و خیلی از افراد آن را بر روی موبایل یا تبلت شخصی خود نصب کردند .

همه ما به خوبی می دانیم که انواع رسانه ها و شبکه اجتماعی از نظر مکانی بسیار مناسب برای تبلیغات می باشند و شما برای یافتن دوست و گسترش ارتباطات کاری می توانید از شبکه ها استفاده نموده و راه ساده ی بازاریابی اینترنتی را انتخاب نمایید .

تمام تلاش خود را داشته باشید تا خبر رسانی ها را از طریق اینستاگرام انجام داده و از این شبکه استفاده کنید چون اکثر کاربران در این شبکه عضو بوده و وقت زیادی را در ان سپری می کنند و علاقه دارند تا عکس های زیبا و تازه را دنبال نمایند .

تبلیغات در اینستاگرام دارای اهمیت زیادی است زیرا شبکه اینستا به یک محل پر رفت و امد تبدیل شده و از نظر شناخته شده بسیار محبوب شده است و اشخاص زیادی هستند که به دنبال سود خود هستند . شما به راحتی قادر هستید با کمک شبکه ی اینستاگرام به تبلیغات در اینستاگرام پرداخته و با نصب این برنامه به کار و تجارتتان یک رونق بزرگ دهید .

کار با این برنامه بسیار راحت و آسان بوده و افراد زیادی از ان استفاده می کنند و آن را بر روی موبایل های شخصی یا تبلت های خود نصب نموده و هر روز به آن سرک می کشند .

دوستان و اشنایان خود را در محیط اینستاگرام فالوو کنید و فعالیت هایتان را در این شبکه بیش تر نمایید و با بقیه افراد در تعامل مناسب باشید .

تبلیغات اینستاگرام به سرعت مورد توجه قرار می گیرند و حتی بالاتر از حد تصورات افراد می توان از این شبکه استفاده نموده و  استفاده کنندگان از این اپلیکیشن از آن بسیار راضی می باشند . افزایش فالوور می تواند به رونق تجارت شما و بالا رفتن مقدار فروش تان کمک بسزایی کند .

instagram-advertising
instagram-advertising


تبلیغات در اینستاگرام چگونه است ؟ اینستاگرام چیست ؟

اینستا مکان خوبی است برای تبلیغات ما اما نکته ای که وجود دارد این است که باید بدانیم که چگونه در آن تبلیغ کنیم .

در تبلیغات اینستاگرام فقط محصولات را معرفی کنید و کمتر از آن به عنوان خبر رسانی و یا ایجاد ارتباط با مشتری استفاده کنید ، اکثر کاربران در اینستاگرام حوصله ی مطالعه متون طولانی را ندارند و آنها بیشتر تمایل به دنبال کردن عکس و فیلم دارند .

شبکه ها و رسانه های اجتماعی مکان بسیار مناسب و خوبی برای دوست یافتن و گسترش ارتباطات کاری می باشند و یکی از ساده ترین راه و روش های بازاریابی اینترنتی می باشند .

افراد زیادی هستند که این روز ها وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و این شبکه ها به مکان های جذابی برای ان ها تبدیل گشته است . اگر شما نیز به دنبال گسترش دادن کسب و کار تان می باشید بهتر است به شبکه های اجتماعی سر بزنید از انواع مختلف رسانه های اجتماعی که معروف تر هستند استفاده نمایید و در ان جا عضو شده و برای خود یک صفحه درست کنید و با افراد مختلف که حضور دارند به مراوده بپردازید .

یکی از شبکه های پر طرفدار و شلوغ شبکه ی اینستاگرام می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد . اینستاگرام توسط فیس بوک خریداری شد و از آن به بعد محبوبیتش افزایش یافت و بیش تر مورد توجه اشخاص قرار گرفت .

باید به این نکته توجه داشته باشیم که در بازاریابی اینترنتی مربوط به محصول این شبکه ها مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرند .

در این روز ها تبلیغات در اینستاگرام بسیار باب شده است .

رسانه ی اینستاگرام تبدیل شده است به یک محل پر رفت و امد و محبوب برای اشخاص مختلف که به دنبال بالا بردن سود خود هستند . به علت نصب و استفاده ساده اینستاگرام ، افراد زیادی از ان استفاده می کنند و ان را بر روی موبایل یا تبلت های شخصی خود نصب می کنند و دوستان و اشنایان خود را فالوو کرده و به فعالیت در این شبکه می پردازند و با هم در تعامل هستند .

تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام


سرعت توجه کردن به اینستا بالاتر از حد تصورات بود و خیلی سریع استفاده کنندگان از این شبکه و این اپلیکیشن افزایش یافتند و این شبکه را به یک محیط تجاری تبدیل کردند .

تبلیغات اینستاگرام می تواند برای شما بازده خوبی را به همراه داشته باشد به شرطی که اصولی پیش بروید و برای کار های خود یک برنامه ریزی درست داشته باشید و برای ان وقت بگذارید تا بیش تر از قبل مورد توجه واقع شوید .

سعی کنید اطلاع رسانی هایتان بیشتر در حد اطلاع رسانی نمایشگاه یا حراجی های اجناس باشد تا برای فالوورهای شما جذاب باشد و مورد توجه انها واقع شود . از طریق این شبکه کاربران را به سمت شبکه هایی مثل فیس بوک و تویتر راهنمایی کنید و اطلاعات اجمالی تر را انجا در اختیارشان بگذارید.

شبیه ترین و نزدیک ترین وب سایت به اینستاگرام از لحاظ نحوه ی عملکرد و عملیات سایت توییتر است ولی این دو با هم تفاوت هایی هم دارند و از جمله تفاوت این دو در این است که شما در توییتر متن و لینک  برای اشتراک می گذارید ولی در شبکه اینستاگرام عکسی را با توضیح یا بدون هیچ توضیح خاصی به اشتراک با بقیه می گذارید .

سوالی که مطرح میشود این است که چگونه باید کار تبلیغ را شروع کنیم ؟ تبلیغات همیشه باید برای کاربران جذاب و کاربر پسند باشد مخصوصا اگر در تبلیغات بجای متن از تصویر استفاده شود و تبلیغات از نوع تصویری باشد و براساس تصویر و عکس پایه ریزی شده باشد.

تصاویر در این برنامه نقش مهمی را بازی می کنند. شما با داشتن پست های عالی در صفحه تان می توانید نظر افراد را به خوبی جلب کرده و آن ها را به سمت پیج خود بکشانید پس ساده از کنار آن نگذریم و به ادامه فعالیت در آن مشغول شویم .

از تصاویر با کیفیت و واضح استفاده کنید تا برای همه مشخص باشد ، کاری نکید که برند شما را کم ارزش نشان دهد و برای شما ضد تبلیغ باشد که در نهایت مانع از رسیدن شما به هدف اصلیتان شود . تبلیغات خود و بازار هدفتان را مشخص و واضح بیان کنید و از تبلیغات آن هم صفحه در صفحه و در بین پیج های نامربوط خودداری کنید .

اهمیت فعالیت آن هم بصورت روزانه در این شبکه اجتماعی بسیار بالاست زیرا معمولا کسانی که کاربر اینستا هستند هم طرف صبح و هم شب ها قبل از خوابیدن اکانت خود را به صورت روزانه چک میکنند و این اتفاق در فیسبوک و تویتر به مقدار کمتری است . از طرف دیگر تبلیغات تصویری تاثیر بیشتری بر روی افراد می گذارد برای همین تاکید بر روی بازاریابی در این شبکه زیاد است .

در تبلیغات در اینستاگرام با توجه به ماهیت برنامه اینستا که بر پایه عکس می باشد طراحی نوع عکس ، نوع خدمات کاربر بسیار مهم و پر اهمیت می باشد . در شبکه اینستا سعی نمایید از عکس های جذاب و کاربردی استفاده نمایید تا تبلیغات موثرتری باشد.

instagram-advertising
instagram-advertising


برای رسیدن هر چه سریع تر به اهداف خود باید در ابتدا درست همانند یک بازاریاب حرفه ای عمل کنید و کار را اغاز نمایید و با کمک این شبکه به فعالیت بپردازید . هر چه تعداد فالور های اینستاگرام شما بیش تر شود به نفع تان است البته توجه نمایید که باید فالوور واقعی پیدا کنید و از طریق آنان تبلیغات را انجام دهیدتا به جواب مورد نظرتان برسید .

در اینستاگرام میتوان بر پایه و اساس کلمات کلیدی یا در واقع همان تگها سرچ و جستجو را انجام داد ، عکس های مورد علاقه ی خودتان را بیابید و یا عکاس آن عکس را دنبال کنید.

در شبکه اینستاگرام با استفاده از تبلیغات  صفحه شما در صفحات پر بازدید و طرفدار بالای 50k که مرتبط با هدف ، کار و بازار کسب و کار شما می باشند کاربران هدفمند در اینستاگرام را به صفحه خود جذب کرده و در صفحه که در اینستاگرام برای کار شما ایجاد شده اقدام به تولید محتوا و عکس مرتبط با فعالیت شما انجام داده تا بتوان علاوه بر ورود کاربران با تبلیغات با توجه به محتوای مناسب ایجاد شده کاربران هدفمند را نیز جذب صفحه اینستاگرام کرد.

هر کاری می توانید انجام دهید تا همواره مشتری های وفادار خود را در کنارتان داشته باشید و کارتان را در کنار انان رونق بخشید .

نصب این نرم افزار بر روی موبایل یا تبلت های فردی و شخصی راحت است بنابراین اشخاص به راحتی آن را نصب کرده و از این نرم افزار استفاده می کنند . با استقبال از اینستاگرام کم کم بر امکانات ان افزوده گشت و گسترده تر شد .

اینستاگرام اعلام کرد که تبلیغات از سرویسش را هم بر امکاناتش افزوده است و سپس چندین نمونه از پست های تایم ‌‌لاین کاربرانش را انتشار داد و برای همگان به معرض نمایش گذاشت. برخی سوال می کنند که چگونه می توانیم از رسانه ی اینستاگرام برای تبلیغات استفاده نماییم و اصلا نوع تبلیغ در اینستاگرام به چه صورت است ؟ ایا در هر صنفی که باشی می توان از تبلیغ در اینستا استفاده کرد ؟

تبلیغات در اینستاگرام هم همانند شبکه های دیگر خالی از لطف نیست و کاربر پسند می باشد و خیلی راحت تر از ان چه که انتظارش را دارید می تواند نظر مشتریان شما را جلب کند و ان ها را درگیر تبلیغات اینستاگرام کند . خوبی این شبکه این است که بر پایه  عکس و تصویر می باشد و همه ی تبلیغات اینستا با عکس ها همراه است .

انتخاب یک تصویر مناسب اهمیت بالایی خواهد داشت زیرا همان تصویر می تواند پیام شما را به کاربر و بیننده منتقل نماید و خواسته تان را بیان کند .

سعی کنید همیشه از بهترین تصاویر استفاده کنید و ان ها را در حجم کم تر و کیفیت بالاتر استفاده کرده و اپلود نمایید .

تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام


اگر لازم است از طراحی های اختصاصی و منحصر به فرد استفاده نمایید و با این طرح ها خدمات و محصولات تان را معرفی کنید تا بهتر در ذهن بیننده باقی بمانید.

با استفاده از روس تبلیغات در اینستاگرام بصورت هدفمند مخاطبین خود را جذب نمایید و با استفاده از روش های فیک و برنامه  نویسی های روباتی کاربران غیرمرتبط را به صفحه نفرستید. زیرا این دسته از کاربران ، کاربران هدف شما نبوده و فقط تعداد فالور خود را افزایش دادید لذا کیفیت کار صفحه اینستاگرام شما بالا نرفته. مهمترین روش تاثیر گذاری در اینستاگرام استفاده از تبلیغات ، تولید عکس و متن مناسب و جذاب ، به روز نگهداشتن پیج می باشد.با این عوامل شما هم می توانید یک پیچ پر طرفدار در اینستاگرام داشته باشید

سعی کنید تا به هیچ وجه از سمبل کاری استفاده نکنید و برای کار ها و تبلیغ محصولات تان وقت و انرژی صرف کنید . تبلیغات اینستاگرام برای سود دهی و پیش برد اهداف شما قدمی بزرگ می باشد پس از این موقعیت خوب استفاده کنید .

با تبلیغات اینستاگرام خود را به بقیه بشناسانید و اجازه دهید تا با شما در ارتباط باشند . در بین تمام پیج های متفرقه تبلیغات نکنید و قبل از هر کاری بازار و مشتری هدف خود را مشخص کرده و پس از آن به تبلیغات بپردازید .

بعد از مشخص شدن مشتری هدف برای آن وقت بگذارید و بهترین تبلیغات را ارائه دهید تا نظر مشتری ها جلب شود . برای موفقیت بیش تر فالوور های واقعی داشته باشید و از کار های خودتان فیدبک بگیرید و نتیجه ها را بسنجید .

وقت تان را صرف لایک اضافی و یا جذب کاربران زیاد و غیر حرفه ای نکنید زیرا این کار ها فقط می تواند شما را از اهداف تان دور نماید و جز آن سودی برای شما نخواهد داشت پس تلاش کنید تا تمام قدم هایی را که بر می دارید با برنامه ریزی همراه باشد و برایش وقت صرف شده باشد .
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تبلیغات اینستاگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تبلیغات اینستاگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.