زمان مطالعه: 1 دقیقه
استخدام بازرس

استخدام بازرس

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل بازرس برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام بازرس...
استخدام بازرس
استخدام بازرس


در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل بازرس برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام بازرس هستند، می پردازیم. قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل بازرس از جمله، معرفی شغل بازرس ، وظایف شغل بازرس ، بازار کار شغل بازرس و ... را بررسی کنیم. از شما همراهان عزیز آسمونی دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی شغل بازرس برای استخدام بازرس

تعریف شغل بازرس برای استخدام بازرس:

این شغل دربرگیرنده پست های سازمانی است که متصدیان آنها با تحت نظارت مقام مافوق عهده دار امر بازرسی در یکی از زمینه‌های اداری و مالی می باشند.

نمونه وظایف ومسئولیت های شغل بازرس برای استخدام بازرس:
  • انجام مأموریت های لازم در مرکز و شهرستان ها به منظور حصول اطمینان از حسن جریان امور اداری و مالی و رفع نواقص کار و راهنمایی اولیای مؤسسات و سازمان های مربوط جهت پیشرفت کار
  • رسیدگی و مطالعه و بررسی اطلاعات جمع آوری شده
  • رسیدگی اولیه به شکایات واصله و اقدام لازم در مورد آنها
  • هماهنگ نمودن فعالیت های واحد تحت سرپرستی با خط مشی تعیین شده
  • نظارت بر کار بازرسان تحت سرپرستی
  • تشخیص تخلفات مأمورین مسئول
  • تنظیم برنامه های مختلف بازرسی
  • انجام بازرسی های لازم به منظور حصول اطمینان از اجرای سیاست و تصمیمات دولت و اجرای برنامه های مختلف و ایجاد هماهنگی و نظم در امور اداری یا مالی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی
  • تهیه گزارشات لازم و تقدیم آن به مقام مافوق
  • شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
شرایط احراز شغل بازرس برای استخدام بازرس:
  1. تحصیلات و معلومات: گواهینامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا و یا همتراز در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت دولتی با تمام گرایش ها، مدیریت گرایش (مدیریت سیاستگذاری بخش عمومی، مدیریت رفتاری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت سیستم ها، مدیریت مالی، مدیریت بازاریابی بین الملل)، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی،مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت سیستم و بهره وری، مدیریت آموزشی، مدیریت مالی، مدیریت MBA، مدیریت استراتژیک، اقتصاد، علوم اقتصادی، اقتصاد اسلامی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی، علوم اسلامی- اقتصاد، اقتصاد و معارف اسلامی، معارف اسلامی و مدیریت(مالی)، مدیریت نظارت و بازرسی، حقوق، حقوق بین الملل، حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حسابداری،حسابرسی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌ها، مدیریت سیستم و بهره وری و مدیریت سیستم ها.
  2. مهارت: داشتن قدرت تجزیه و تحلیل مسائل ، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL
  3. دوره های آموزشی: قوانین و مقررات بازرسی کشور، نظام رسیدگی به تخلفات اداری، قوانین و مقررات مالی و محاسباتی
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «استخدام بازرس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره استخدام بازرس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.